Przetargi.pl
Zadanie Nr 1 - Rozbudowa i adaptacja budynku remizy OSP na potrzeby świetlicy wiejskiej w miejscowości Wysoka gmina Szydłowiec. Zadanie Nr 2 - Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wysoka gmina Szydłowiec. Zadanie Nr 3 - Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wysocko gmina Szydłowiec.

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. Rynek Wielki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 617 86 30 , fax. 048 617 05 10
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    pl. Rynek Wielki 1 1
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 048 617 86 30, fax. 048 617 05 10
    REGON: 00052379000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie Nr 1 - Rozbudowa i adaptacja budynku remizy OSP na potrzeby świetlicy wiejskiej w miejscowości Wysoka gmina Szydłowiec. Zadanie Nr 2 - Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wysoka gmina Szydłowiec. Zadanie Nr 3 - Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wysocko gmina Szydłowiec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać n/w roboty: Zadanie nr 1 - roboty ogólnobudowlane polegające na dobudowie klatki schodowej i kotłowni, wykonaniu tynków wewnętrznych i zewnętrznych, malowaniu powierzchni ścian, obróbki blacharskie, roboty dekarskie; - wewnętrzną instalację wodno - kanalizacyjną w budynku; - instalację c.o.; - wewnętrzną instalację elektryczną; - zagospodarowanie terenu wokół budynku. Zadanie Nr 2 - podbudowę z betonu jamistego B 15 o grubości 20 cm na warstwie odsączającej z piasku grubości 10 cm; - ustawienie obrzeży betonowych 100x30x8 cm na ławie betonowej; - nawierzchnię boiska wielofunkcyjnego z granulatu EPDM - nawierzchnia gładka przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo na podbudowie z granulatu gumowego. Dolna warstwa z granulatu SBR min. 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180 cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (siatkówka, tenis) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka - siatka do tenisa - 1 sztuka. Zadanie Nr 3 - podbudowę z betonu jamistego B 15 o grubości 20 cm na warstwie odsączającej z piasku grubości 10 cm; - ustawienie obrzeży betonowych 100x30x8 cm na ławie betonowej; - nawierzchnię boiska wielofunkcyjnego z granulatu EPDM - nawierzchnia gładka przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo na podbudowie z granulatu gumowego. Dolna warstwa z granulatu SBR min. 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180 cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (siatkówka, tenis) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka - siatka do tenisa - 1 sztuka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali, co najmniej jedno zamówienie obejmujące roboty budowlane o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia. - dla zadania Nr 1 - wykonał co najmniej jedną rozbudowę obiektu użyteczności publicznej o kubaturze i zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia; - dla zadania Nr 2 i Nr 3 - wykonał co najmniej jedno boisko sportowe o nawierzchni poliuretanowej. Warunek, o którym mowa powyżej musi być udokumentowany w wykazie zrealizowanych inwestycji wg zał. Nr 4 z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz potwierdzony dokumentami, z których wynika, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej dla zadania Nr 1 i w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg dla zadań Nr 2 i Nr 3 - zał. Nr 5 2. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt.1 ppkt.. 2-3 niniejszego rozdziału. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, według formuły (spełnia - nie spełnia). Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1- 3 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ; 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - zał. Nr 5; 6) dokumenty, stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie w funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych, posiadają wymagane uprawnienia - do kierowania robotami wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.); 2. Dokumenty, o których mowa wyżej, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach