Przetargi.pl
Zadanie Nr 1 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie remontu i kolorystki elewacji, osuszenia murów przyziemia Ratusza w Szydłowcu oraz adaptacja balkonu wieży Ratusza z przeznaczeniem na galerię widokową Zadanie Nr 2 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku Regionalnego Centrum Biblioteczno - Multimedialnego w Szydłowcu. Zadanie Nr 3 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego Rozbudowa, przebudowa i modernizacja budynku Pod Dębem w Szydłowcu

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. Rynek Wielki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 617 86 30 , fax. 048 617 05 10
  • Data zamieszczenia: 2011-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    pl. Rynek Wielki 1 1
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 048 617 86 30, fax. 048 617 05 10
    REGON: 00052379000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie Nr 1 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie remontu i kolorystki elewacji, osuszenia murów przyziemia Ratusza w Szydłowcu oraz adaptacja balkonu wieży Ratusza z przeznaczeniem na galerię widokową Zadanie Nr 2 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku Regionalnego Centrum Biblioteczno - Multimedialnego w Szydłowcu. Zadanie Nr 3 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego Rozbudowa, przebudowa i modernizacja budynku Pod Dębem w Szydłowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie Nr 1 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie remontu i kolorystki elewacji, osuszenia murów przyziemia Ratusza w Szydłowcu oraz adaptacja balkonu wieży Ratusza z przeznaczeniem na galerię widokową obejmującego n/w roboty: 1. Wykonanie osuszenia murów przyziemia poprzez wykonanie przepony na wysokości min. 35 cm powyżej poziomu posadzki piwnic metodą iniekcji - izolacji odcinającej możliwość podciągania kapilarnego; 2. Remont elewacji i wykonanie kolorystyki polegający na wymianie tynków zewnętrznych z uwzględnieniem wzmocnienia ścian kotwami w miejscach pęknięć. 3. Adaptację balkonu wieży ratuszowej na platformę widokową obejmującą remont nawierzchni balkonu, wykonanie balustrady i zabezpieczenia w postaci osiatkowania. 4. Remont konstrukcji dachowej polegający na zabezpieczeniu elementów więźby środkami grzybobójczymi oraz środkami ogniochronnymi, wzmocnieniu elementów konstrukcyjnych bądź ich wymianie. 5. Remont schodów zewnętrznych - wykonanie nowych schodów. 6. Remont studzienek doświetlających okna piwniczne obejmujący ich rozbiórkę oraz odtworzenie przy użyciu nowych materiałów. 7. Wykonanie opaski wokół budynku. 8. Wykonanie obróbek blacharskich. Na przedmiot zamówienia składa się nadzór inwestorski nad realizacją w/w zakresu rzeczowego robót, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, z projektem budowlanym, z przedmiarami robót i specyfikacją istotnych warunków zamówienia na wykonanie robót budowlanych. Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego pełniona będzie w branży konstrukcyjno-budowlanej wraz z nadzorem robót budowlanych na obiektach zabytkowych nieruchomych: Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określony w art. 25 ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118. z późn. zm.) oraz obowiązki zapisane w umowie, w tym: posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 złotych; sprawdzanie i potwierdzanie obmiarów faktycznie wykonanych robót oraz powykonawczych kosztorysów sporządzanych przez wykonawcę robót budowlanych; czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie fakturowania robót finansowych przez jednostki współfinansujące; sprawdzanie jakości wykonanych robót, wybudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót; dokonywanie odbiorów częściowych od Wykonawcy robót budowlanych; uzgadnianie ewentualnych zmian w trakcie realizacji zadania; organizowanie spotkań; współpraca z kierownikiem budowy, autorem projektu oraz osobą odpowiedzialną za realizację inwestycji ze strony Zamawiającego; opracowanie projektu protokołu odbioru robót; bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy; współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty; zapewnienie skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie minimum raz w tygodniu oraz w razie konieczności na każde wezwanie Zamawiającego nie później niż w dniu następnym od daty wezwania (w przypadku nagłej potrzeby niezwłocznie); sprawdzanie materiałów przedodbiorowych sporządzonych przez Wykonawcę robót budowlanych, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego; uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji oraz przekazanie Zamawiającemu wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z odbiorem końcowym robót; udział w przeglądach gwarancyjnych wykonanych robót; dokonywanie wpisów w dzienniku budowy; rozliczenie finansowe zadania (uczestnictwo w rozliczeniu rzeczowo-finansowym inwestycji), w tym przygotowanie zestawień poniesionych wydatków w formie elektronicznej. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień. CPV: 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego Wartość robót netto - 966.583,61 zł. Zadanie Nr 2 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku Regionalnego Centrum Biblioteczno - Multimedialnego w Szydłowcu obejmującego n/w roboty: 1. Rozbiórkę istniejącego budynku wraz z demontażem istniejących przyłączy. 2. Wykonanie fundamentów, ścian zewnętrznych i wewnętrznych wraz z wykonaniem tynków wewnętrznych. 3. Wykonanie stropów i stropodachu. 4. Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem wraz z wyprawa elewacyjną cienkowarstwową. 5. Wykonanie docieplenia stropodachu styropianem oraz pokrycia dachu papą termozgrzewalną. 6. Wykonanie instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji nawiewno wywiewnej, klimatyzacji, wykonanie przeciwpożarowego systemu alarmowego. 7. Montaż windy, stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenia wewnętrznego. 8. Wykonanie zagospodarowania terenu wraz z przebudową istniejących miejsc postojowych. 9. Wykonanie przyłącza wodno - kanalizacyjnego i ciepłowniczego. Na przedmiot zamówienia składa się nadzór inwestorski nad realizacją w/w zakresu rzeczowego robót, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, z projektami budowlanymi, z przedmiarami robót i specyfikacją istotnych warunków zamówienia na wykonanie robót budowlanych. Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego pełniona będzie w branżach: konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjno-sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacyjnych; instalacyjno-elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, instalacji i urządzeń teletechnicznych; Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określony w art. 25 ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118. z późn. zm.) oraz obowiązki zapisane w umowie, w tym: posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 złotych; sprawdzanie i potwierdzanie obmiarów faktycznie wykonanych robót oraz powykonawczych kosztorysów sporządzanych przez wykonawcę robót budowlanych; czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie fakturowania robót finansowych przez jednostki współfinansujące; sprawdzanie jakości wykonanych robót, wybudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót; kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń; dokonywanie odbiorów częściowych od Wykonawcy robót budowlanych; uzgadnianie ewentualnych zmian w trakcie realizacji zadania; organizowanie spotkań; współpraca z kierownikiem budowy, autorem projektu oraz osobą odpowiedzialną za realizację inwestycji ze strony Zamawiającego; opracowanie projektu protokołu odbioru robót; bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy; współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty; zapewnienie skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie minimum raz w tygodniu oraz w razie konieczności na każde wezwanie Zamawiającego nie później niż w dniu następnym od daty wezwania (w przypadku nagłej potrzeby niezwłocznie); obecność branżowych inspektorów nadzoru na każde wezwanie Inspektora nadzoru lub Zamawiającego nie później niż w dniu następnym od daty wezwania oraz w trakcie realizacji nadzorowanych przez nich robót branżowych zaplanowanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym w zależności od potrzeby, w okresach uzgodnionych przez inspektora wiodącego z inspektorami branżowymi (w przypadku nagłej potrzeby niezwłocznie); sprawdzanie materiałów przedodbiorowych sporządzonych przez Wykonawcę robót budowlanych, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego; uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji oraz przekazanie Zamawiającemu wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z odbiorem końcowym robót; udział w przeglądach gwarancyjnych wykonanych robót; dokonywanie wpisów w dzienniku budowy; rozliczenie finansowe zadania (uczestnictwo w rozliczeniu rzeczowo-finansowym inwestycji), w tym przygotowanie zestawień poniesionych wydatków w formie elektronicznej. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień. CPV: 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego Wartość robót netto - 1.898.300,77 zł. Zadanie Nr 3 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego Rozbudowa, przebudowa i modernizacja budynku Pod Dębem w Szydłowcu obejmującego n/w roboty: 1. Rozbudowę istniejącego budynku. 2. Renowację istniejących murów fundamentowych poprzez usunięcie wody kapilarnej metodą iniekcji ciśnieniowej. 3. Wykonanie podbicia istniejących fundamentów wraz z izolacjami przeciwwilgociowymi z papy zgrzewalnej. 4. Naprawę uszkodzonych miejsc w ścianach. 5. Wymianę stropów oraz więźby dachowej na istniejącym budynku. 6. Pokrycie dachów nieodeskowanych dachówką ceramiczną. 7. Montaż stolarki okiennej i drzwiowej. 8. Wykonanie instalacji elektrycznej, wodno - kanalizacyjnej, wentylacji, centralnego ogrzewania, teletechnicznej 9. Wykonanie przyłączy wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, ciepłowniczego. 10. Przebudowę stacji transformatorowej. 11. Wykonanie zagospodarowania terenu. Na przedmiot zamówienia składa się nadzór inwestorski nad realizacją w/w zakresu rzeczowego robót, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, z projektami budowlanymi, z przedmiarami robót i specyfikacją istotnych warunków zamówienia na wykonanie robót budowlanych. Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego pełniona będzie w branżach: konstrukcyjno-budowlanej wraz z nadzorem robót budowlanych na obiektach zabytkowych nieruchomych; instalacyjno-sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacyjnych; instalacyjno-elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, instalacji i urządzeń teletechnicznych; Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określony w art. 25 ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118. z późn. zm.) oraz obowiązki zapisane w umowie, w tym: posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 złotych; sprawdzanie i potwierdzanie obmiarów faktycznie wykonanych robót oraz powykonawczych kosztorysów sporządzanych przez wykonawcę robót budowlanych; czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie fakturowania robót finansowych przez jednostki współfinansujące; sprawdzanie jakości wykonanych robót, wybudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót; kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń; dokonywanie odbiorów częściowych od Wykonawcy robót budowlanych; uzgadnianie ewentualnych zmian w trakcie realizacji zadania; organizowanie spotkań; współpraca z kierownikiem budowy, autorem projektu oraz osobą odpowiedzialną za realizację inwestycji ze strony Zamawiającego; opracowanie projektu protokołu odbioru robót; bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy; współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty; zapewnienie skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie minimum raz w tygodniu oraz w razie konieczności na każde wezwanie Zamawiającego nie później niż w dniu następnym od daty wezwania (w przypadku nagłej potrzeby niezwłocznie); obecność branżowych inspektorów nadzoru na każde wezwanie Inspektora nadzoru lub Zamawiającego nie później niż w dniu następnym od daty wezwania oraz w trakcie realizacji nadzorowanych przez nich robót branżowych zaplanowanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym w zależności od potrzeby, w okresach uzgodnionych przez inspektora wiodącego z inspektorami branżowymi (w przypadku nagłej potrzeby niezwłocznie); sprawdzanie materiałów przedodbiorowych sporządzonych przez Wykonawcę robót budowlanych, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego; uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji oraz przekazanie Zamawiającemu wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z odbiorem końcowym robót; udział w przeglądach gwarancyjnych wykonanych robót; dokonywanie wpisów w dzienniku budowy; rozliczenie finansowe zadania (uczestnictwo w rozliczeniu rzeczowo-finansowym inwestycji), w tym przygotowanie zestawień poniesionych wydatków w formie elektronicznej. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień. CPV: 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego Wartość robót netto - 3.671.481,66 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szydlowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach