Przetargi.pl
Zadanie Nr 05/2009 - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego - Odbudowa i rozbudowa Zalewu Bliżyńskiego na rzece Kamiennej w Bliżynie, gmina Bliżyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Gmina Bliżyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26-120 Bliżyn, ul. Kościuszki 79A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2541172 , fax. 041 2541236
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 79A
    26-120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2541172, fax. 041 2541236
    REGON: 29100998100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blizyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie Nr 05/2009 - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego - Odbudowa i rozbudowa Zalewu Bliżyńskiego na rzece Kamiennej w Bliżynie, gmina Bliżyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie Nr 05/2009 polega na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego polegającego na odbudowie i rozbudowie Zalewu Bliżyńskiego na rzece Kamiennej w Bliżynie, gmina Bliżyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą Nadzór będzie dotyczył następujących robót budowlanych: przebudowy istniejącego jazu wraz z dobudową przelewu stałego, odbudowy zapory ziemnej, odbudowy czaszy zbiornika z ukształtowaniem brzegów i pogłębieniem płycizn, wykonania przepławki dla ryb, przebudowy istniejącego mostu kolejowego na most drogowy, wykonania ciągów pieszych i pieszo-jezdnych wzdłuż brzegów zbiornika, wykonania drogi oraz kanalizacji deszczowej, wykonania oświetlenia wokół zbiornika, przebudowy i wykonania wodociągu, wykonania placów parkingowych oraz przebudowy linii telefonicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy (Inżynier Kontraktu), którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 3. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel (osoby które będą inspektorami nadzoru robót budowlanych oraz instalacyjnych posiadające co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe liczone od daty otrzymania uprawnień) w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia, posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania w następujących specjalnościach: melioracji wodnych, budowli hydrotechnicznych, konstrukcyjno-budowlanych, drogowych, mostowych (lub konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń), sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, sieci telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 4. Prowadzili nadzór w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres powadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nad realizacją co najmniej jednego zadania o zakresie porównywalnym do rodzaju zakresu i charakteru robót objętych Kontraktem wykonawcy robót budowlanych. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert w formie określonej w niniejszej SIWZ: 1. Formularz oferty wg załącznika nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 Pzp - załącznik nr 2 (w przypadku Konsorcjum również załącznik nr 2A). 3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze SIWZ, projektem umowy i, że przyjmuje je bez zastrzeżeń (na druku oferty wykonania). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego (Konsorcjum) wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy członek Konsorcjum zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz dokumentów wymienionych w pkt IX ppkt 4 i 6 niniejszej SIWZ. Pozostałe dokumenty należy złożyć wspólnie. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 8. Wykaz osób (z 5 letnim doświadczeniem zawodowym), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wyko-nywanych przez nich czynności - załącznik nr 4. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające wymagane prawem uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami w następujących specjalnościach: melioracji wodnych, budowli hydrotechnicznych, drogowych, mostowych (lub konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń), sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, sieci telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zaświadczenia o przynależności do właściwej izby. 9. Wykaz zawierający dane dotyczące wykonania przynajmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu nadzoru nad realizacją zadania, które swoim rodzajem, zakresem i charakterem jest porównywalne do zakresu robót objętych Kontraktem wykonawcy robót budowlanych z określeniem daty i miejsca wykonania, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 5. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie (referencje i opinie zamawiającego). 10. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej - załącznik nr 8. Wszystkie dokumenty winny być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugblizyn.bip.doc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną