Przetargi.pl
Zadanie inwestycyjne: „Fabryka pełna życia – rewitalizacja śródmieścia Dąbrowy Górniczej” Część A: Udostępnienie fragmentu terenu po byłej fabryce DEFUM – roboty budowlane w ramach zadania „Fabryka pełna życia – rewitalizacja śródmieścia Dąbrowy Górniczej” Część B: Rozbiórka stalowego komina – projekt i roboty budowlane w ramach zadania „Fabryka pełna życia – rewitalizacja śródmieścia Dąbrowy Górniczej”

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2016-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie inwestycyjne: „Fabryka pełna życia – rewitalizacja śródmieścia Dąbrowy Górniczej” Część A: Udostępnienie fragmentu terenu po byłej fabryce DEFUM – roboty budowlane w ramach zadania „Fabryka pełna życia – rewitalizacja śródmieścia Dąbrowy Górniczej” Część B: Rozbiórka stalowego komina – projekt i roboty budowlane w ramach zadania „Fabryka pełna życia – rewitalizacja śródmieścia Dąbrowy Górniczej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 5.225.000,00 EUR 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: CZĘŚĆ A: - wyburzenie obiektów: przybudówka warsztatu elektrycznego, słup suwnicy, pozostałości ścian budynku magazynowego oraz ogrodzenie terenu zaznaczonego w projekcie, - utwardzenie udostępnionego terenu, - demontaż nieczynnych instalacji w rejonie opracowania, - budowa oświetlenia terenu oraz monitoringu. CZĘŚĆ B: - projekt rozbiórki komina wraz z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę, - rozbiórka komina. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ (dokumentacja techniczna). 3. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: Dla części A: a) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) przedmiaru robót, c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, d) projektów budowlanych i wykonawczych. Dla części B: a) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) ekspertyzy technicznej, c) programu funkcjonalno – użytkowego. 4. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: a. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 t.j.), b. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy ( Dz.U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 z późn. zm) 5.Rozwiązania równoważne a. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. b. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. c. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. d. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. e. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. 6. Gwarancja i rękojmia a. Na przedmiot zamówienia, ustala się okres gwarancji jakości, który wynosi dla robót budowlanych i instalacyjnych 5 lat licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. b. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par.1 KC, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. c. Na wykonane roboty budowlane i instalacyjne Wykonawca udziela rękojmi na okres 5 lat od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. d. Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. e. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy f. Karta Gwarancyjna będzie stanowiła Załącznik Nr 1 do umowy. 7. Ubezpieczenie a. Wykonawca winien zapewnić w okresie obowiązywania umowy ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych). b. Wykonawca na własny koszt w okresie realizacji umowy ubezpieczy i zapewni ciągłość ubezpieczenia w zakresie ubezpieczenia wszystkich ryzyk budowy na wartość nie mniejszą niż wartość umowy. Ubezpieczonymi będą Zamawiający, Wykonawca oraz Podwykonawcy i Poddostawcy lub ich przedstawiciele, którym wykonanie umowy powierzają. W przypadku, gdy wydłużenie okresu realizacji umowy nastąpi z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, koszt wszystkich koniecznych ubezpieczeń ponosi Wykonawca. 8. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. a. Zamawiający wymaga, aby wszyscy robotnicy budowlani realizujący przedmiot zamówienia pod kierownictwem Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, m.in.: robotnicy ogólnobudowlani, elektrycy, murarze byli zatrudnieni przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). b. W terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży wykaz pracowników realizujących robotę budowlaną zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w szczególności obejmujący robotników ogólnobudowlanych, z wyłączeniem czynności realizowanych przez Kierownika Budowy i Kierownika Robót. c. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 15 ust. 7-8 projektu umowy. 9. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych Mając na względzie fakt, iż roboty budowlane w zakresie opisanego przedmiotu zamówienia w pkt. 3.3.1. SIWZ nie wymagają konieczności dostosowania ich wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach