Przetargi.pl
Zadanie I: Utrzymanie i odtwarzanie rowów w pasach drogowych Zadanie II: Urządzanie i utrzymanie zieleni w pasach drogowych

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25 , fax. 055 235 35 55, 055 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, fax. 055 235 35 55, 055 239 33 34
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie I: Utrzymanie i odtwarzanie rowów w pasach drogowych Zadanie II: Urządzanie i utrzymanie zieleni w pasach drogowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie I: Utrzymanie i odtwarzanie rowów w pasach drogowych Zadanie II: Urządzanie i utrzymanie zieleni w pasach drogowych. Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: różne usługi inżynieryjne Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dwóch zadaniach: Zadanie I: Utrzymanie i odtwarzanie rowów w pasach drogowych Zadanie II: Urządzanie i utrzymanie zieleni w pasach drogowych 2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o: 1) Przedmiar usług - stanowiący załącznik Nr 1 do Wzoru umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 2) Projekt Budowlano-Wykonawczy: Budowa wiaduktu nad torami kolejowymi PKP w przedłużeniu ul. Akacjowej w Elblągu wraz z budową układu drogowego funkcjonalnie z nimi związanego Odwodnienie nasypu, opracowany przez firmę EUROPROJEKT GDAŃSK Sp. z o.o.. - stanowiący załącznik Nr 2 do Wzoru umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3) Specyfikacje Techniczne - Budowa wiaduktu nad torami kolejowymi PKP w przedłużeniu ul. Akacjowej w Elblągu wraz z budową układu drogowego funkcjonalnie z nimi związanego - Odwodnienie nasypu, opracowany przez firmę EUROPROJEKT GDAŃSK Sp. z o.o.. - stanowiące załącznik Nr 3 do Wzoru umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. . 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot niniejszego zamówienia zgodnie z: 1) obowiązującymi przepisami, ustawami, rozporządzeniami, 2) wytycznymi instrukcjami, 3) obowiązującymi normami, certyfikatami i aprobatami technicznymi, wymaganiami w zakresie stosowania materiałów i wyrobów w budownictwie, 4) zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną przy zachowaniu wszelkich norm bezpieczeństwa i przepisów BHP. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 12 miesięcy gwarancji liczonej od odbioru końcowego. 5. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: Treść umowy może ulec zmianie w przypadku, o którym mowa: a) W przypadku zmiany przepisów dotyczących procentowej stawki podatku VAT b) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 6. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Zakres przewidywanych zamówień uzupełniających: pogłębienie rowów, ścięcie poboczy, oczyszczenie istniejących przepustów, budowa przepustów, usunięcie karpin, odkrzaczanie rowów, obsianie poboczy. 8. Zakres zamówienia: Zakres usług, będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje: 1) Dla zadania I - Utrzymanie i odtwarzanie rowów w pasach drogowych w zakresie: a) ul. Akacjowa: wykonanie dwóch odcinków rowu filtracyjnego u podstawy nasypu wiaduktu, b) ul. Fromborska: pogłębienie rowów, mechaniczne ścięcie poboczy, odkrzaczenie rowów, c) ul. Królewiecka: pogłębienie rowów, mechaniczne ścięcie poboczy, odkrzaczenie rowów, d) ul. Strumykowa: pogłębienie rowów. 2) Dla zadania II - Urządzanie i utrzymanie zieleni w pasach drogowych w zakresie: a) ul. Łęczycka: mechaniczne ścięcie poboczy, mechaniczne karczowanie pni, obsianie poboczy trawą, b) ul. Królewiecka: mechaniczne ścięcie poboczy, obsianie poboczy trawą. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. co najmniej jednej usługi polegającej na odtworzeniu rowu / rowów o łącznej wartości co najmniej 80 000,00 zł (brutto) W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje więcej niż 1 usługę to wymagana przez Zamawiającego wartość wykazywanych usług co najmniej 80 000,00 zł (brutto) dotyczy sumy wartości wykazanych usług. albo wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej roboty budowlanej, w zakres której wchodziło wykonanie przebudowy, budowy lub remont rowu / rowów o łącznej wartości wykonanej przebudowy, budowy lub remontu rowu / rowów co najmniej 80 000,00 zł (brutto). W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje więcej niż 1 robotę budowlaną to wymagana przez Zamawiającego wartość wykazywanych robót, w zakres których wchodziło wykonanie przebudowy, budowy lub remont rowu / rowów co najmniej 80 000,00 zł (brutto) dotyczy sumy wartości wykazanych robót budowlanych, w zakres których wchodziło wykonanie przebudowy, budowy lub remont rowu / rowów. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentu wymienionego w pkt. VI. ppkt 1.2. SIWZ 2) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VI. ppkt 1.3. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ. 4) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ - Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Uwaga: a) W wykazie należy wymienić usługi potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) ppkt 2.a) ogłoszenia. b) Należy wpisać przedmiot realizacji zamówienia z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełnienia warunku określonego w Sekcji III.2) ppkt 2.a) ogłoszenia, tj., że wykazywana usługa polegała na odtworzeniu rowu / rowów, c) Wykaz usług należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4a do SIWZ WYKAZ USŁUG. d) Wykaz składają wyłącznie ci z Wykonawców, którzy wykazują wykonanie usług, e) Dla usług wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. f) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) ppkt 2.a) ogłoszenia. albo Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga: a) W wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) ppkt 2.a) ogłoszenia. b) Należy wpisać przedmiot realizacji zamówienia z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełnienia warunku określonego w Sekcji III.2) ppkt 2.a) ogłoszenia, tj., że w zakres wykazywanej roboty budowlanej wchodziło wykonanie przebudowy, budowy lub remont rowu / rowów o łącznej wartości wykonanej przebudowy, budowy lub remontu rowu / rowów co najmniej 80 000,00 zł (brutto) c) w wykazie w kolumnie Wartość wykonanej roboty należy podać wartość robót budowlanych dotyczących wyłącznie przebudowy, budowy lub remontu rowu / rowów, d) Wykaz robót należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4b do SIWZ WYKAZ ROBÓT. e) Wykaz składają wyłącznie ci z Wykonawców, którzy wykazują wykonanie robót budowlanych, f) Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. g) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) ppkt 2.a) ogłoszenia. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach