Przetargi.pl
Zadanie I: Przebudowa drogi powiatowej nr 0753T; Wysiadłów - Rzeczyca Mokra w miejscowości Sucharzów. Zadanie II: Przebudowa drogi powiatowej nr 0738T; Głazów- Bilcza w miejscowościach Węgrce Panieńskie, Piekary.

Zarząd Dróg Powiatowych w Sandomierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Lwowska 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8320406, 8332477
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Sandomierzu
    ul. Lwowska 7 7
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8320406, 8332477
    REGON: 83041399863217
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpsandomierz.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie I: Przebudowa drogi powiatowej nr 0753T; Wysiadłów - Rzeczyca Mokra w miejscowości Sucharzów. Zadanie II: Przebudowa drogi powiatowej nr 0738T; Głazów- Bilcza w miejscowościach Węgrce Panieńskie, Piekary.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I: 1.Wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej mieszanką kamienną 0-31,5 mm, śr. grubość po zagęszczeniu 10,0 cm na powierzchni 2188,00 m2. 2.Wykonanie warstwy profilującej z masy mineralno - asfaltowej, średnio 75 kg/m2, w ilości 164,00 t. 3.Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno - asfaltowej, grysowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 3,0 cm, na powierzchni 2188,00 m2. 4.Wykonanie wraz z mechanicznym zagęszczeniem warstwy odcinającej z piasku na poboczach, grubość warstwy 6,0 cm, na powierzchni 625,00 m2. 5.Uzupełnienie poboczy, obustronne, materiałem kamiennym łamanym, (0-31,5 mm) wraz z mechanicznym zagęszczeniem, grubość warstwy po zagęszczeniu 10,0 cm, w ilości 62,5 m3. 6.Wykonanie regulacji pionowej studzienek kanalizacyjnych z nadbudową betonem, w ilości 10 szt. Zadanie II: 1.Wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej mieszanką kamienną 0-31,5 mm, śr. grubość po zagęszczeniu 15,0 cm na powierzchni 3731,00 m2. 2.Wykonanie warstwy profilującej z masy mineralno - asfaltowej, średnio 75 kg/m2, w ilości 280,00 t. 3.Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno - asfaltowej, grysowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 3,0 cm, na powierzchni 3731,00 m2. 4.Wykonanie wraz z mechanicznym zagęszczeniem warstwy odcinającej z piasku na poboczach, grubość warstwy 10,0 cm, na powierzchni 932,00 m2. 5.Uzupełnienie poboczy, obustronne, materiałem kamiennym łamanym, (0-31,5 mm) wraz z mechanicznym zagęszczeniem, grubość warstwy po zagęszczeniu 10,0 cm, w ilości 93,00m3. 6.Ustawienie znaku E-17a/E18a [Święcica], blacha stalowa ocynkowana, folia odblaskowa I generacji, słupki z rur stalowych o średnicy 70 mm dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 2 szt. 7.Ustawienie znaku E-17a/E18a [Jugoszów], blacha stalowa ocynkowana, folia odblaskowa I generacji, słupki z rur stalowych o średnicy 70 mm dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 2 szt. 8.Ustawienie znaku E-17a/E18a [ Węgrce ], blacha stalowa ocynkowana, folia odblaskowa I generacji, słupki z rur stalowych o średnicy 70 mm dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 2 szt. 9.Ustawienie znaku E-17a/E18a [Zdanów], blacha stalowa ocynkowana, folia odblaskowa I generacji, słupki z rur stalowych o średnicy 70 mm dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 3 szt. 10.Ustawienie znaku D-42/D-43, blacha stalowa ocynkowana, folia odblaskowa I generacji słupki, z rur stalowych o średnicy 70 mm dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 6 szt. 11.Ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych o masie 24 kg/m na długości 24,00 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w kwocie 4 000,00 PLN .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) : 1.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełniania/nie spełniania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru - załącznik nr 2. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz osób i podmiotów którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. VI ppkt 3 SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-sandomierz.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach