Przetargi.pl
Zadanie I: Opracowanie zamiennego projektu budowlano–wykonawczego przebudowy ul. Husarskiej na odcinku od ul. J. III Sobieskiego do ronda, w oparciu o istniejący projekt budowlano-wykonawczy oraz pełnienie nieodpłatnego nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie opracowanego projektu; Zadanie II: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy Alei Róż (odc. od Alei Legionów do ul. Orzechowej) oraz ul. Orzechowej w Legionowie – długość trasy ulic ok. 340 mb oraz pełnienie nieodpłatnego nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie opracowanego projektu; Zadanie III: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ul. Leśnej (odc. od ul. Wysockiego do ul. Ogrodowej) – długość ok. 320 mb oraz pełnienie nieodpłatnego nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie opracowanego projektu

Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo ogłasza przetarg

  • Adres: 05120 Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 774 20 31 w. 4064 , fax. 022 784 49 81
  • Data zamieszczenia: 2017-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
    ul. marsz. J. Piłsudskiego 41
    05120 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 022 774 20 31 w. 4064, fax. 022 784 49 81
    REGON: 52483200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie I: Opracowanie zamiennego projektu budowlano–wykonawczego przebudowy ul. Husarskiej na odcinku od ul. J. III Sobieskiego do ronda, w oparciu o istniejący projekt budowlano-wykonawczy oraz pełnienie nieodpłatnego nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie opracowanego projektu; Zadanie II: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy Alei Róż (odc. od Alei Legionów do ul. Orzechowej) oraz ul. Orzechowej w Legionowie – długość trasy ulic ok. 340 mb oraz pełnienie nieodpłatnego nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie opracowanego projektu; Zadanie III: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ul. Leśnej (odc. od ul. Wysockiego do ul. Ogrodowej) – długość ok. 320 mb oraz pełnienie nieodpłatnego nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie opracowanego projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zadanie I: Opracowanie zamiennego projektu budowlano–wykonawczego przebudowy ul. Husarskiej na odcinku od ul. J. III Sobieskiego do ronda, w oparciu o istniejący projekt budowlano-wykonawczy oraz pełnienie nieodpłatnego nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie opracowanego projektu 2) Zadanie II: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy Alei Róż (odc. od Alei Legionów do ul. Orzechowej) oraz ul. Orzechowej w Legionowie – długość trasy ulic ok. 340 mb oraz pełnienie nieodpłatnego nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie opracowanego projektu 3) Zadanie III: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ul. Leśnej (odc. od ul. Wysockiego do ul. Ogrodowej) – długość ok. 320 mb oraz pełnienie nieodpłatnego nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie opracowanego projektu ZADANIE I: 1. W projekcie zamiennym należy uwzględnić następujące zmiany: - zaprojektować dodatkowe miejsca parkingowe w pasie zieleni po stronie i na wysokości bloku nr 2, z uwzględnieniem poszanowania istniejącego drzewostanu, - w celu minimalizacji kosztów inwestycji wykonać badania nośności podbudowy dla oceny jej wytrzymałości i w zależności od uzyskanych wyników optymalnie zaprojektować konstrukcje jezdni. - zachowanie wszystkich drzew, a w przypadku konieczności wycinki, uzgodnienie projektu z Referatem Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Legionowo - uwzględnienie wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 2. Zakres prac projektowych: aktualizacja map do celów projektowych , opracowanie zamiennego projektu budowlano-wykonawczego (rozwiązania sytuacyjno-wysokościowe i szczegóły konstrukcyjne) - 6 egz. wraz z wykazem działek,uzgodnienia, w tym Zarządców Sieci, m.in. z PW-K "Legionowo", Telekomunikacją, PSG sp. z o.o. Rejon Dystrybucji Legionowo) oraz dokonanie i uzyskanie wymaganych obowiązującymi przepisami decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii, badań oraz innych prac pomocniczych niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej oraz niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, projekty tymczasowej i stałej organizacji ruchu – po 4 egz., opracowanie kosztorysu inwestorskiego – 1 egz., opracowanie przedmiaru robót – 2 egz., opracowanie specyfikacji wykonania i odbioru robót – 2 egz., - określenie kosztów cyklu życia wbudowanych elementów ulicy – 2 egz. - w przypadku wystąpienia kolizji ze słupami elektr., telekom. itp. - projekt usunięcia kolizji. ZADANIE II: 1. Wytyczne do projektowania: - nawierzchnia jezdni i wjazdy bramowe z kostki betonowej szarej, - chodnik jednostronny z kostki betonowej czerwonej, - podbudowa z kruszywa łamanego, - kategoria ruchu KR3, - odprowadzanie wód opadowych do sączków podłużnych w poboczu drogi oraz studnie chłonne w najniższych punktach drogi, -uwzględnienie wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, - zachowanie wszystkich drzew, a w przypadku koniecznej wycinki drzew uzgodnienie projektu z Referatem Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Legionowo, - wymiana opraw oświetleniowych na nowe LED, - Aleja Róż znajduje się w strefie archeologicznej III, obowiązują następujące ustalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (uchwała XLI/492/2001 RM w Legionowie z dnia 10.10.2001r.): W stosunku do obszarów konserwatorskich stref obserwacji archeologicznych i stanowisk archeologicznych, oznaczonych na rysunku planu graficznie i numeracją – wprowadza się obowiązek : a. Uzgadniania przez Urząd Miasta (przez WYKONAWCĘ) z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków ( na etapie ustalania warunków zabudowy i zagospodarowania terenu ) - wszelkich działań związanych ze zmianami w użytkowaniu terenu i planowanymi inwestycjami ( kubaturowymi, drogowymi, liniowymi - związanymi z robotami ziemnymi oraz związanymi z eksploatacją kruszywa ). b. W granicach stanowisk archeologicznych - uzgodnione inwestycje mogą być dopuszczone do realizacji - po przeprowadzeniu ratowniczych badań wykopaliskowych – wyprzedzających zamierzone działania inwestycyjne. c. W granicach konserwatorskiej strefy obserwacji archeologicznych – wszelkie roboty ziemne ( w tym również prace niwelacyjne ), związane z planowanymi inwestycjami muszą być prowadzone pod stałym nadzorem archeologicznym. d .Przy planowaniu działań inwestycyjnych należy uwzględniać sezonowy charakter prac archeologicznych, które mogą być prowadzone wyłącznie od maja do września. e. W uzgodnieniach z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków należy powoływać się na numer ewidencyjny stanowiska lub strefy konserwatorskiej. 2. Zakres prac projektowych: - zakup i aktualizacja mapy do celów projektowych, - opracowanie projektu budowlano-wykonawczego (rozwiązania sytuacyjno-wysokościowe i szczegóły konstrukcyjne), przedstawienie geotechnicznych warunków posadowienia obiektu budowlanego w formie opinii geotechnicznej - 6 egz. wraz z wykazem działek, - uzgodnienia projektu z zarządcą/właścicielem terenu, zarządcami sieci, trasa których pokrywa się z trasą projektowanej drogi, m.in. z PW-K "Legionowo", Telekomunikacją, PSG sp.z o.o. Rejon Dystrybucji Legionowo – zalecenia w/w instytucji WYKONAWCA uwzględni w projekcie, przedmiarze robót, kosztorysie inwestorskim i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - oraz uzyskanie i wykonanie wymaganych obowiązującymi przepisami decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii, badań oraz innych prac pomocniczych niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej oraz niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę , - opracowanie operatu wodnoprawnego i jego zatwierdzenie poprzez pozyskanie pozwolenia wodnoprawnego – 3 egz. - opracowanie projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu – 4 egz., - opracowanie kosztorysu inwestorskiego – 1 egz., - opracowanie przedmiaru robót – 2 egz., - opracowanie specyfikacji wykonania i odbioru robót – 2 egz., - opracowanie projektu usunięcia kolizji w przypadku wystąpienia kolizji ze słupami energetycznymi, oświetleniowymi, telekomunikacyjnymi itp., - określenie kosztów cyklu życia wbudowanych elementów ulicy – 2 egz. ZADANIE III: 1. Wytyczne do projektowania: - nawierzchnia jezdni, wjazdów bramowych (w istniejących szerokościach bram) oraz miejsc parkingowych z kostki betonowej szarej, - chodnik jednostronny z kostki betonowej czerwonej, - podbudowa z kruszywa łamanego, - kategoria ruchu KR3, - odprowadzanie wód opadowych do kanalizacji deszczowej, -uwzględnienie wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, - zachowanie wszystkich drzew, a w przypadku koniecznej wycinki drzew uzgodnienie projektu z Referatem Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Legionowo, - uzgodnienia w tym Zarządców Sieci, które kolidują z projektowanymi elementami, - oświetlenie ulicy (nowa linia, słupy i oprawy) na całej długości ok. 400mb. 2. Zakres prac projektowych: - zakup i aktualizacja mapy do celów projektowych, - opracowanie projektu budowlano-wykonawczego (rozwiązania sytuacyjno-wysokościowe i szczegóły konstrukcyjne) – 6 egz. wraz z wykazem działek, - opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia ulicy – 6 egz, - projekty stałej i czasowej organizacji ruchu – 4 egz., - opracowanie kosztorysu inwestorskiego – 1 egz., - opracowanie przedmiaru robót – 2 egz., - opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – 2 egz., - w przypadku wystąpienia kolizji ze słupami elektrycznymi, telekom. itp. - projekt usunięcia kolizji, - Wykonawca w ramach opracowania określi koszt cyklu życia wbudowanych elementów drogowych – 2 egz. 2. Dokumentacja projektowa, (tj. projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, informacja dotycząca „bioz“) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych powinna być wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129 t.j.) oraz innymi obowiązującymi przepisami na dzień przekazania dokumentacji. 3. Kosztorys inwestorski powinien być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infra-struktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130 poz. 1389). 4. Projekt budowlano-wykonawczy należy opracować zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami i przepisami techniczo–budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej wraz z wymaganymi uzgodnieniami. 5. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji podany jest we wzorze umowy stanowiący: dla Zadania I załącznik nr 12 do SIWZ, dla Zadania II załącznik nr 13 do SIWZ, dla Zadania III załącznik nr 14 do SIWZ. 6. Zamawiający nie określa w § 27 SIWZ wymagania (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach