Przetargi.pl
Zadanie A : „Wykonanie usług geodezyjno - kartograficznych ” – prace geodezyjne i kartograficzne Zadanie B : „Wykonanie usług geodezyjno - kartograficznych ” – sporządzenie wykazów

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2018-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie A : „Wykonanie usług geodezyjno - kartograficznych ” – prace geodezyjne i kartograficzne Zadanie B : „Wykonanie usług geodezyjno - kartograficznych ” – sporządzenie wykazów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp, o wartości zamówienia poniżej 221.000,00 EUR. I. Zadanie A: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi: 1) Podział geodezyjny działki wraz z pomiarem aktualizacyjnym. 2) Podział geodezyjny działki wymagającej ustalenia przebiegu granic działki lub wznowienia znaków granicznych / wyznaczenia punktów granicznych przed dokonaniem przyjęcia granic do podziału działki wraz z pomiarem aktualizacyjnym. 3) Trwała stabilizacja znaków granicznych po podziale. 4) Ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych w trybie § 37 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marca 2001r. ( tekst jednolity Dz .U. z 2016 r., poz. 1034 z późn. zm.) 5) Wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenie punktów granicznych. 6) Wskazanie położenia punktów granicznych na podstawie współrzędnych udostępnionych z ośrodka dokumentacji geodezyjnej. 7) Rozgraniczenie nieruchomości. 8) Identyfikacja wywłaszczonej działki w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym o zwrot albo działki przejętej na rzecz Skarbu Państwa / jednostki samorządu terytorialnego w innym trybie. 9) Sporządzenie mapy do celów prawnych - mapa do ustalenia służebności. 10) Aktualizacja mapy zasadniczej. 2. Przekazanie dokumentacji geodezyjnej nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego podpisanego przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę i tak w przypadku: 1) podziału działki - Wykonawca dostarczy mapę z projektem podziału, wykaz zmian gruntowych, protokół z przyjęcia granic działki oraz wykaz synchronizacyjny, w przypadku gdy w księdze wieczystej działka podlegająca podziałowi posiada inne oznaczenie, położenie lub inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków. Wykonawca dostarczy wstępny projekt podziału, protokół z badania księgi wieczystej oraz opinię z Wydziału Urbanistyki i Architektury, a w przypadku wydzielania pasów drogowych także opinię z Wydziału Komunikacji i Drogownictwa oraz w przypadku, gdy będzie to konieczne również opinię innych podmiotów. W przypadku, gdy nie jest wymagany wstępny projekt podziału - Wykonawca dostarczy mapę z projektem podziału, wykaz zmian gruntowych oraz wykaz synchronizacyjny, w przypadku gdy w księdze wieczystej działka podlegająca podziałowi posiada inne oznaczenie, położenie lub inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków. W przypadku wydzielenia pasów drogowych - Wykonawca dostarczy także opinię Wydziału Komunikacji i Drogownictwa oraz w przypadku, gdy będzie to konieczne również opinię innych podmiotów. W przypadku wydzielenia działek przeznaczonych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego pod drogę publiczną - Wykonawca złoży do operatu geodezyjnego wykaz zmian gruntowych do zmiany użytku gruntowego na użytek „ Tp ”, a drugi egzemplarz tego wykazu dostarczy Zamawiającemu. 2) podziału działki wymagającej ustalenia przebiegu granic działki lub wznowienia znaków granicznych / wyznaczenia punktów granicznych przed dokonaniem podziału działki - Wykonawca dostarczy mapę z projektem podziału, wykaz zmian gruntowych oraz wykaz synchronizacyjny, w przypadku gdy w księdze wieczystej działka podlegająca podziałowi posiada inne oznaczenie, położenie lub inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków oraz kopię protokołu z czynności ustalenia przebiegu granic działki lub wznowienia znaków granicznych / wyznaczenia punktów granicznych działki podlegającej podziałowi, opatrzonego stosowną klauzulą. 3) trwałej stabilizacji znaków granicznych - Wykonawca dostarczy kopię protokołu z wyznaczenia i utrwalenia na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi, opatrzonego stosowną klauzulą, 4) ustalenia przebiegu granic działki w trybie § 37 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków - Wykonawca dostarczy kopię protokołu ustalenia przebiegu granic działek do celów ewidencji gruntów, opatrzonego stosowną klauzulą wraz z wykazem bez klauzuli, 5) wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych - Wykonawca dostarczy kopię protokołu z czynności wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych, opatrzonego stosowną klauzulą, 6) wskazania położenia punktów granicznych - Wykonawca dostarczy protokół ze wskazania położenia punktów granicznych wraz ze szkicem polowym udostępnionym z zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 7) rozgraniczenia nieruchomości - Wykonawca dostarczy kopię protokołu granicznego, opatrzonego stosowną klauzulą, a w przypadku zmiany powierzchni rozgraniczanej nieruchomości również wykaz bez klauzuli, 8) identyfikacji działki wywłaszczonej lub przejętej na rzecz Skarbu Państwa / jednostki samorządu terytorialnego w innym trybie - Wykonawca dostarczy mapę do celów prawnych z naniesionymi granicami dawnej własności wraz z kopią wykazu, opatrzonego stosowną klauzulą sporządzonego na potrzeby prowadzonego postępowania, 9) ustalenia służebności - Wykonawca dostarczy mapy do celów prawnych ( w 5 egz.) z wkreślonym przebiegiem służebności i obliczoną jej powierzchnią wraz z jej wymiarami - szerokością i długością (dotyczy jednego rodzaju służebności niezależnie od ilości działek, przez które ma ona przebiegać), 10) aktualizacji mapy zasadniczej - Wykonawca dostarczy kopię zaktualizowanej mapy zasadniczej, opatrzonej stosowną klauzulą, 3. Wykonanie przedmiotu umowy ( poszczególnych usług, o których mowa w pkt. I.1 ppkt 1-10 SIWZ) przez Wykonawcę nastąpi każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia pisemnego otrzymanego od Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest stawić się osobiście w siedzibie Zamawiającego na każde żądanie telefoniczne, sms-owe, faksowe, mailowe lub pisemne, co najmniej raz w tygodniu, najpóźniej na godzinę przed zakończeniem pracy przez Zamawiającego. Odmowa stawiennictwa lub brak stawiennictwa może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykonuje przedmiotu zlecenia osobiście, osoba wymieniona w § 4 pkt 3 projektu umowy- załącznik nr 7/A do SIWZ, zobowiązana jest stawić się osobiście w siedzibie Zamawiającego na każde żądanie telefoniczne, sms-owe, faksowe, mailowe lub pisemne, co najmniej raz w tygodniu, najpóźniej na godzinę przed zakończeniem pracy przez Zamawiającego. Odmowa stawiennictwa lub brak stawiennictwa może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza przekazanie jednorazowo więcej niż jednego zlecenia. Wykonawca nie może odmówić odbioru zlecenia/zleceń. Odmowa odbioru zlecenia/zleceń przez Wykonawcę może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.Termin realizacji poszczególnych usług, o których mowa w pkt. I.1 ppkt 1-10 SIWZ zostanie uzgodniony każdorazowo w pisemnym zleceniu między Zamawiającym, a Wykonawcą. 8. Za termin realizacji poszczególnych usług przyjmuje się datę podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo - odbiorczego z przekazania dokumentacji geodezyjnej, sporządzonego przez Wykonawcę, który stanowi załącznik do umowy. 9. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach przewiduje możliwość pisemnego anulowania zlecenia lub zmianę jego terminu. W przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy niemożliwe będzie wykonanie zlecenia, a Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego o tym fakcie w terminie do 30 dni od daty odbioru zlecenia - Zamawiający przewiduje możliwość pisemnego anulowania zlecenia. 10. Zamawiający zastrzega sobie uczestnictwo w czynnościach przyjęcia granic nieruchomości podlegającej podziałowi – termin należy uzgodnić z Zamawiającym. 11. Wykonawca zobowiązuje się bez wynagrodzenia do odszukania w terenie zamarkowanych lub zastabilizowanych przez siebie punktów granicznych na wezwanie Zamawiającego złożone nie później, niż w terminie – zadeklarowanym w ofercie - od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego przez Zamawiającego. II. Zadanie B: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie wykazów: 1) do celów regulacji stanów prawnych nieruchomości, mające na celu doprowadzenie do zgodności wpisów w księgach wieczystych z aktualnymi zapisami w ewidencji gruntów i budynków, 2) do rozliczenia ksiąg wieczystych i zbiorów dokumentów oraz tytułów własności wskazanych przez Zamawiającego, 3) do aktualizacji ewidencji gruntów i budynków. 2. Sporządzenie wykazów obejmuje badanie przez Wykonawcę: ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów, ksiąg hipotecznych i dokumentów własności. 3. Wykonanie usługi przez Wykonawcę nastąpi każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia pisemnego otrzymanego od Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest stawić się osobiście w siedzibie Zamawiającego na każde żądanie telefoniczne, sms-owe, faksowe, mailowe lub pisemne, co najmniej raz w tygodniu, najpóźniej na godzinę przed zakończeniem pracy przez Zamawiającego. Odmowa stawiennictwa lub brak stawiennictwa może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykonuje przedmiotu zlecenia osobiście, osoba wymieniona w § 4 pkt 3 projektu umowy – załącznik nr 7/B do SIWZ, zobowiązana jest stawić się osobiście w siedzibie Zamawiającego na każde żądanie telefoniczne, sms-owe, faksowe, mailowe lub pisemne, co najmniej raz w tygodniu, najpóźniej na godzinę przed zakończeniem pracy przez Zamawiającego. Odmowa stawiennictwa lub brak stawiennictwa może skutkować rozwiązaniem umowyz przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza przekazanie jednorazowo więcej niż jednego zlecenia. Wykonawca nie może odmówić odbioru zlecenia/zleceń. Odmowa odbioru zlecenia/zleceń przez Wykonawcę może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.Termin realizacji poszczególnych usług, o których mowa w pkt II.1 ppkt 1-3 SIWZ zostanie uzgodniony każdorazowo w pisemnym zleceniu między Zamawiającym, a Wykonawcą. 8. Za termin realizacji poszczególnych usług przyjmuje się datę podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo - odbiorczego z przekazania dokumentacji geodezyjnej, sporządzonego przez Wykonawcę, który stanowi załącznik do umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia 2 egzemplarzy wykazu, opatrzonego stosowną klauzulą. Jeżeli zaistnieje konieczność dostarczenia wykazów w większej ilości Zamawiający uwzględni to w danym zleceniu. 10. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach przewiduje możliwość pisemnego anulowania zlecenia lub zmianę jego terminu. W przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy niemożliwe będzie wykonanie zlecenia, a Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego o tym fakcie w terminie do 30 dni od daty odbioru zlecenia - Zamawiający przewiduje możliwość pisemnego anulowania zlecenia. III. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. (dotyczy zadań od A i B) Zamawiający nie wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn.zm.). IV. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (dotyczy zadań od A i B) W związku z charakterem przedmiotu usługi nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie - dotyczy zadania A i B.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Ponadto do oferty należy załączyć: (dotyczy zadań od A i B) 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1/A, załącznik nr 1/B do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Formularz cenowy - załącznik nr 2/A, załącznik nr 2/B do SIWZ (wskazana data podpisania); 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, której wskazane zdolności dotyczą. II. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach