Przetargi.pl
ZADANIE A: „Wspólnie dla Kasprzaka – kolorowo i bezpiecznie”. ZADANIE B: „Ogrodzenie placu zabaw przy ulicy Przelotowej” ZADANIE C: „Dzieci się bawią”

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2017-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZADANIE A: „Wspólnie dla Kasprzaka – kolorowo i bezpiecznie”. ZADANIE B: „Ogrodzenie placu zabaw przy ulicy Przelotowej” ZADANIE C: „Dzieci się bawią”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) zw. dalej Ustawą o wartości zamówienia poniżej 5.225.000,00 EUR. II. Zakres zamówienia: Zadanie A „Wspólnie dla Kasprzaka – kolorowo i bezpiecznie”. 1. Doposażenie istniejącego placu zabaw przy ul. Tysiąclecia (na terenie Szkoły Podstawowej nr 12) w dzielnicy Kasprzak, polegające na zabudowie dostarczonych przez Wykonawcę urządzeń zabawowych typu: urządzenie linearne „Drzewo Ptasie Gniazdo”, „Skałka wspinaczkowa”, „Karuzela”, wykonaniu nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych pod istniejącymi urządzeniami jak i nowymi dostarczanymi przez Wykonawcę. 2. Wykonanie furtki (wejścia) na plac zabaw, chodnika łączącego plac zabaw z boiskiem szkolnym oraz schodów terenowych z barierkami na skarpie prowadzących na drugą część placu zabaw. 3. Wykonanie na omawianym placu zabaw słupa oświetleniowego z podwójną oprawą. Wszelkie prace mają być wykonane zgodnie z załączoną do postępowania dokumentacją techniczną na przedmiotowe zadanie. Zadanie B „Ogrodzenie placu zabaw przy ulicy Przelotowej” 1. Doposażenie istniejącego placu zabaw przy ul. Przelotowej 193 w urządzenia zabawowe typu: „Statek” oraz „Huśtawka bocianie gniazdo”, wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych pod tymi urządzeniami. Zamówienie obejmuje również roboty ziemne polegające na niwelacji terenu oraz demontażu i utylizacji istniejących drewnianych urządzeń zabawowych. 2. Demontaż istniejącego ogrodzenie na placu zabaw przy ul. Przelotowej 125, a następnie montaż nowego ogrodzenia. Wszelkie prace mają być wykonane zgodnie z załączoną do postępowania dokumentacją techniczną na przedmiotowe zadanie. Zadanie C „Dzieci się bawią” 1. Doposażenie istniejącego placu zabaw przy ul. Świerkowej w urządzenie zabawowe linearne typu: „TRIGLAV” wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych pod tym urządzeniem. 2. Wykonanie alejki z kostki betonowej łączącej miejsce parkingowe z wejściem na teren siłowni i placu zabaw 3. Przestawienie części istniejącego ogrodzenia oraz zamontowanie nowego ogrodzenie, tak, aby wygrodzić zamontowane urządzenie zabawowe. Uwaga dotycząca zadań od A do C Wszelkie prace mają być wykonane zgodnie z załączoną do postępowania dokumentacją techniczną zawierającą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ – dokumentacja techniczna. II. Wymagania ogólne dotyczące zadań od A do C. 1. Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia zabawowe winny posiadać stosowany certyfikat zgodności z normą PN-EN 1176 wydany przez jednostkę certyfikującą posiadającą ważną akredytacje Polskiego Centrum Akredytacji lub dokument równoważny potwierdzony przez odpowiednik PCA w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne. Dodatkowo wszelkie użyte nawierzchnie bezpieczne z mat przerostowych winny posiadać stosowny certyfikat zgodności z normą PN – EN 1177 wydany przez jednostkę certyfikującą posiadającą ważną akredytacje Polskiego Centrum Akredytacji lub dokument równoważny potwierdzony przez odpowiednik PCA w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej , a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne oraz atest higieniczny PZH lub dokument równoważny. Ponadto wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia zabawowe winny posiadać karty techniczne producenta urządzeń zabawowych lub inne dokumenty zawierające wymiary urządzeń i zastosowane materiały. Zamawiający żąda załączenia wszystkich ww. dokumentów do oferty zgodnie z wymogiem określonym w pkt. 9.6. SIWZ. 2. Wszystkie montowane urządzenia zabawowe powinny być oznakowane tabliczkami znamionowymi pozwalającymi zidentyfikować producenta, datę produkcji, numer katalogowy lub nazwę urządzenia oraz numer normy, zgodnie, z którą urządzenie wyprodukowano. 3. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Jednocześnie winien przestrzegać warunków umowy oraz odpowiada za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót i za ich zgodność z dokumentacją. 5. Po zakończeniu prac Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie wytworzone odpady. III. Roboty należy zrealizować na podstawie (dot. zad. od A do C): 1. Projektów technicznych oraz przedmiarów robót, 2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót 3. Wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy, 4. Zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa. IV. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z (dot. zad. od A do C): 1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) 2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy(Dz.U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 z późn. zm.) V. Rozwiązania równoważne (dot. zad. od A do C): 1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny. 2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt ustawy Pzp , Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 5. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. VI. Gwarancja jakości i rękojmia za wady (dot. zad. od A do C): 1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty, zabudowane urządzenia oraz elementy małej architektury na okres zgodny z deklaracją ofertową, przy czym nie krócej niż na 36 miesięcy i nie dłużej niż 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Uwaga: a/ Termin gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt. 24.2.3. SIWZ. b/ Termin gwarancji jakości należy zadeklarować w miesiącach licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. c/ Brak deklaracji terminu gwarancji w pkt 4 Formularza ofertowego bądź jego określenie poniżej wymaganego minimum tj. 36 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W przypadku deklaracji terminu gwarancji powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert, przyjęte zostanie 60 miesięcy, natomiast w treści umowy – zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie. 2. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 §1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 3. Na wykonane roboty budowlane, zabudowane urządzenia oraz elementy małej architektury Wykonawca udziela rękojmi za wady na okres 60 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 4. Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 5. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy 6. Karta Gwarancyjna stanowi Zał. Nr 1 do projektu umowy. VII. Ubezpieczenie. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. VIII. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. 1. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywania czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w przedmiarach robót byli zatrudnieni przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 2. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 6 ust. 7-8 projektu umowy. IX. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Mając na względzie fakt, iż roboty budowlane w zakresie opisanego przedmiotu zamówienia w pkt. 3.3.1. SIWZ nie wymagają konieczności dostosowania ich wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp. X. W przypadku zatrudnienia Wykonawcę personelu obcojęzycznego Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45002720-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną