Przetargi.pl
Zadanie A: „Budowa strefy aktywności przy ul. Rudnej i Rodzinnej” Zadanie B: „Remont, modernizacja i doposażenie placu zabaw przy ul. Sportowej 16” Zadanie C: „Remont, modernizacja i doposażenie placu zabaw przy ul. Hetmańskiej” Zadanie D: „Budowa placu zabaw przy ul. Ordona”

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2020-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie A: „Budowa strefy aktywności przy ul. Rudnej i Rodzinnej” Zadanie B: „Remont, modernizacja i doposażenie placu zabaw przy ul. Sportowej 16” Zadanie C: „Remont, modernizacja i doposażenie placu zabaw przy ul. Hetmańskiej” Zadanie D: „Budowa placu zabaw przy ul. Ordona”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843) o wartości zamówienia poniżej 5.350.000,00 EUR. Zadanie A: „Budowa strefy aktywności przy ul. Rudnej i Rodzinnej” 1. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi przygotowanie terenu pod wykonanie placu zabaw, boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej, ogrodzenia, piłkochwytu oraz nawierzchni z gumowych mat przerostowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działkach nr 5558 i 5560 ark.24 (obręb: Strzemieszyce Wielkie) w Dąbrowie Górniczej przy ul. Rudnej. Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż siedmiu urządzeń zabawowych tj. zestaw wieża, karuzela tarczowa, zestaw huśtawek, piramida linowa, bujak sprężynowy (2 szt.), zestaw trampolin wraz z wykonaniem pod nimi nawierzchni bezpiecznej z gumowych mat przerostowych, stołu do gry w piłkarzyki, stołu do gry w tenisa stołowego, stojaków na rowery (2 szt.) tablicy z regulaminem (2 szt.) montaż elementów małej architektury tj. ławki (9 szt.), kosze na odpady (3 szt.). Ponadto w skład zamówienia wchodzi wykonanie ogrodzenia, piłkochwytu oraz boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie betonowej do gry w mini piłkę nożną oraz streetballa o powierzchni 135 m2 . Ilość montowanych urządzeń, nawierzchni i elementów małej architektury, parametry techniczne urządzeń, nawierzchni oraz szczegółowy zakres prac opisany został w projekcie budowlanym i wykonawczym do przedmiotowego zadania. 2. Parametry techniczne dotyczące boiska wielofunkcyjnego: Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe podbudowy i nawierzchni boiska do streetballa. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania podbudowy pod boisko o następujących warstwach: -warstwa odsączająca z piasku - 10 cm( po zagęszczeniu) -warstwa kruszywa fr.0-31,5 mm – 10 cm( po zagęszczeniu) -warstwa betonu B-25 – 10 cm (zdylatowana), spadek jednostronny 0,5-1,0 % Całość ograniczona obrzeżami betonowymi 6x20 cm na ławie betonowej. Na tak przygotowanej podbudowie należy wykonać nową nawierzchnię syntetyczną poliuretanową, dwuwarstwową typu natryskowego, składającą się z maty elastomerowej gr. min. 10 mm oraz poliuretanowego natrysku gr. min. 3 mm, w kolorze ceglastym i zielonym. Wymagane przygotowanie podbudowy betonowej: -Podbudowa betonowa z betonu B-25 gr. min 10 cm, beton dostarczony na plac budowy betonomieszarką. -Podbudowa betonowa wykonywana sposobem ręcznym z zastosowaniem wibrowania powierzchniowego, beton rozprowadzany po profilach stalowych o grubości minimum 10 cm z wyprofilowaniem właściwych spadków. -Podłoże musi być czyste, jednorodne, bez ubytków, suche. Pył i luźne niezwiązane fragmenty muszą być usunięte. -Wilgotność podłoża nie większa niż 3-5 %. -Tolerancja nierówności podłoża – odchylenie nie większe niż 5 mm na łacie dwumetrowej w każdym miejscu, odchylenie całej płaszczyzny ± 5 mm od poziomu projektowanego. Na tak przygotowanej podbudowie boiska Wykonawca zobowiązany jest wykonać nową nawierzchnię syntetyczną poliuretanową, dwuwarstwową typu natryskowego, składającą się z maty elastomerowej gr. min. 10 mm oraz poliuretanowego natrysku gr. min. 3 mm, w kolorze ceglastym, zielonym i żółtym (kolorystyka do uzgodnienia z użytkownikiem). 3. Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania następującego sprzętu sportowego na boisku. Jeden stojak do koszykówki, stalowy cynkowany, montowany w tulei o wysięgu 1,60 m, wyposażony w tablice stalową ażurową, cynkowaną o wymiarach 1,05x1,80 m z obejmą wzmocnioną cynkowaną i siatką łańcuszkową. Stojak wyposażony w osłonę słupa. Stojak montowany zgodnie z zaleceniami producenta. Dwie bramki do piłki ręcznej o wymiarach 3,00 x 2,00 m, konstrukcji stalowej z profilu 80 x 80 mm, malowane proszkowo, montowane w tulejach, z możliwością demontażu i zaślepienia tulei deklami o nawierzchni tożsamej z nawierzchnią boiska, wyposażone w siatki polietylenowe PE-4 gł. 0,8/1,0 (produkt typowy). Bramki montowane zgodnie z zaleceniami producenta. 4. Przedmiot umowy winien spełniać następujące parametry techniczne syntetycznej nawierzchni poliuretanowej i wymagane rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe nawierzchni: Nowa syntetyczna nawierzchnia sportowa boisk winna zostać wykonana, jako nawierzchnia poliuretanowo-gumowa o grubości warstwy 13 mm – wersja podstawowa, wymagająca podbudowy asfaltobetonowej, betonowej lub podbudowy z mieszaniny kruszywa kwarcowego i granulatu gumowego połączonego lepiszczem poliuretanowym. Nawierzchnia ta winna być przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze, jak dla boisk wielofunkcyjnych, szkolnych. Nawierzchnia będzie składać się z dwóch warstw elastycznej (nośnej) i użytkowej. Warstwa nośna winna być mieszaniną granulatu gumowego i lepiszcza poliuretanowego. Układana mechanicznie, bezspoinowo przy pomocy automatycznej rozkładarki mas poliuretanowych. Tak wykonaną warstwę należy pokryć warstwą użytkową, którą stanowi system poliuretanowy zmieszany z granulatem EPDM. Czynność tę należy wykonać poprzez natrysk mechaniczny (przy użyciu specjalnej natryskarki). Grubość warstwy użytkowej 2 – 3 mm. Po całkowitym związaniu mieszaniny są malowane linie farbami poliuretanowymi metodą natrysku. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nawierzchni poliuretanowej, która powinna spełniać parametry nie gorsze niż opisane poniżej: -Wytrzymałość na rozciąganie, ( N/ mm2 ) - 1,0 -1,1 -Odporność na działanie zmiennych cykli hydrotechnicznych oceniona: a) przyrostem masy, ( % ) - ≤ 0,4 b) zmianą wyglądu zewnętrznego - bez zmian -Odporność nawierzchni na działanie butów z kolcami: a) spadek wytrzymałości na rozciąganie % ≤ 8,0 b) spadek wydłużenia przy zerwaniu % - ≤ 6,0 -Pionowe odbicie piłki(%) – 90,0-105,0 -Wytrzymałość na rozdzieranie, (N)- 140 - 150 -Przyczepność do podkładu, (MPa) betonowego - ≥0,65 -mrozoodporność oceniona : a) przyrostem masy (%) - 0,4 - 0,5 b) zmianą wyglądu zewnętrznego - bez zmian -odporność na ścieranie wg metody Tabera (G) - ≤ 0,54 -przepuszczalność wody(mm/h) – ≥ 16000,0 -wydłużenie względne przy zerwaniu (%) - ≥ 45 -tłumienie energii 23oC (%) - 36-42 -twardość Shorea,A -50,0 -70,0 -odporność po sztucznym starzeniu a) odporność na zużycie (ścieranie Tabera),w(g)- ≤1,0 b) zmiana barwy, stopnie skali szarości – 4 -odporność na działanie UV- zmiana barwy, nr skali szarej - 4÷5 Zawartość związków chemicznych powinna być nie większa niż opisana poniżej: . Zawartość metali ciężkich (mg/l): -DOC -<10,0 -EOX(mm/kg) -< 6,0 -ołów (Pb)-< 0,002 -kadm (Cd)-< 0,0002 -chrom (Cr) łącznie -< 0,001 -chrom VI (Cr VI) -< 0,008 -rtęć (Hg)-< 0,001 -cynk (Zn)- < 0,06 -cyna (Sn)-< 0,03 -parafiny chlorowane - niewykrywalne -ftalany-niewykrywalne Zastosowana nawierzchnia poliuretanowa winna posiadać: -atest higieniczny PZH dla nawierzchni lub dokument równoważny, -aktualne badania ekologiczne na zgodność z DIN V 18035- 6:2013, wydane przez akredytowane przez właściwy podmiot laboratorium, potwierdzające wymagane parametry w w/w zakresie zawartości metali ciężkich, -autoryzację producenta nawierzchni wystawioną w oryginale dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię, -aktualną kompletną aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB lub dokument równoważny, potwierdzający wszystkie parametry techniczne oferowanej nawierzchni wymagane przez Zamawiającego, -aktualny certyfikat akredytowanego przez właściwy podmiot laboratorium dla oferowanej nawierzchni, -kartę techniczną nawierzchni potwierdzoną przez producenta systemu, -próbkę nawierzchni z metryczką producenta, Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia zabawowe, sportowe i piłkochwyty muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii, muszą być zgodne z normami lub dokumentami równoważnymi wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania oraz wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisów prawa. Zastosowany sprzęt sportowy musi posiadać aktualne certyfikaty i dopuszczenia do stosowania ze znakiem „B”. Wszystkie zamontowane urządzenia zabawowe oraz nawierzchnie bezpieczne z gumowych mat przerostowych muszą posiadać w/w dokumenty. Ponadto wszystkie zamontowane urządzenia zabawowe muszą być oznakowane tabliczkami znamionowymi zawierającymi: nazwy producenta, datę produkcji, numer katalogowy lub nazwy urządzenia oraz numer normy, zgodnie z którą wyprodukowano urządzenie. Zadanie B: „Remont, modernizacja i doposażenie placu zabaw przy ul. Sportowej 16” W skład przedmiotu zamówienia wchodzi przygotowanie terenu pod wykonanie placu zabaw oraz nawierzchni z gumowych mat przerostowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działce nr 3303/1 ark. 16 (obręb: Strzemieszyce Wielkie) w Dąbrowie Górniczej przy ul. Sportowej 16. Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż ośmiu urządzeń zabawowych tj. zestaw zabawowy dla dzieci starszych, domek ze sklepikiem, huśtawka wieloosobowa, bujak dwuosobowy, bujak dwuosobowy wagowy, tor przeszkód, piaskownica, trampolina wraz z wykonaniem pod nimi nawierzchni bezpiecznej z gumowych mat przerostowych, tablicy z regulaminem, montaż elementów małej architektury tj. ławki (2 szt.), kosze na odpady (2 szt.). Ilość montowanych urządzeń, nawierzchni i elementów małej architektury, parametry techniczne urządzeń, nawierzchni oraz szczegółowy zakres prac opisany został w projekcie budowlanym i wykonawczym do przedmiotowego zadania. Zadanie C: „Remont, modernizacja i doposażenie placu zabaw przy ul. Hetmańskiej” W skład przedmiotu zamówienia wchodzi przygotowanie terenu pod wykonanie placu zabaw oraz nawierzchni z gumowych mat przerostowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działce nr 3706 ark. 18 (obręb: Strzemieszyce Wielkie) w Dąbrowie Górniczej przy ul. Hetmańskiej. Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują demontaż 5 szt. istniejących drewnianych urządzeń zabawowych, dostawę i montaż dziewięciu urządzeń zabawowych tj. zestaw zabawowy, huśtawka wieloosobowa, huśtawka wagowa (2 szt.), karuzela, bujak na sprężynie koniczynka, drabinka pozioma, trampolina, bujak na sprężynie dwupłaszczyznowy wraz z wykonaniem pod nimi nawierzchni bezpiecznej z gumowych mat przerostowych, tablicy z regulaminem, montaż elementów małej architektury tj. ławki (4 szt.), kosze na odpady (2 szt.). Ilość montowanych urządzeń, nawierzchni i elementów małej architektury, parametry techniczne urządzeń, nawierzchni oraz szczegółowy zakres prac opisany został w projekcie budowlanym i wykonawczym do przedmiotowego zadania. Zadanie D: „Budowa placu zabaw przy ul. Ordona” Przedmiotem umowy jest realizacja I etapu projektu wykonawczego. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi przygotowanie terenu pod wykonanie placu zabaw oraz nawierzchni z gumowych mat przerostowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działkach nr 1744/4; 5639 ark. 11 (obręb: Strzemieszyce Wielkie) w Dąbrowie Górniczej przy ul. Oddziału AK Ordona. Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują demontaż 4 szt. istniejących metalowych urządzeń zabawowych, dostawę i montaż trzech urządzeń zabawowych tj. zestaw zabawowy dla dzieci starszych, huśtawkę wahadłową 2 modułową (bocianie gniazdo, siedzisko płaskie i kubełkowe), zjazd linowy wraz z wykonaniem pod nimi nawierzchni bezpiecznej z gumowych mat przerostowych, tablicy z regulaminem, montaż elementów małej architektury tj. ławkę (1 szt.), kosz na odpady (1 szt.). Ilość montowanych urządzeń, nawierzchni i elementów małej architektury, parametry techniczne urządzeń, nawierzchni oraz szczegółowy zakres prac opisany został w projekcie budowlanym i wykonawczym do przedmiotowego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie A - 8 800,00 zł Zadanie B - 3 700,00 zł Zadanie C - 3 000,00 zł Zadanie D - 2 500,00 zł w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp i musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1do SIWZ (wskazana data podpisania). 2. Kosztorys/y ofertowy/e umożliwiające wystawienie dowodów OT w ewidencji środków trwałych. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 4. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium. 6.Zestawienie materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (o ile Wykonawca zastosuje materiały równoważne). 7.W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach