Przetargi.pl
Zadanie 55173 Przebudowa budynku sztabowego nr 3 CSWLąd Poznań – roboty budowlane

Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60967 Poznań, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 573 323 , fax. 061 8572727, 8572489
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
    ul. Kościuszki
    60967 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 573 323, fax. 061 8572727, 8572489
    REGON: 63015300300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 55173 Przebudowa budynku sztabowego nr 3 CSWLąd Poznań – roboty budowlane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Przebudowa budynku sztabowego nr 3 CSWLąd Poznań” W ramach zadania, Wykonaniu podlegać będzie m.in.: I. OPIS BUDYNKU Budynek nr 3 zlokalizowanego jest na terenie zamkniętym, użytkowanym przez CSWLąd w Poznaniu. Budynek ujęty jest w gminnej ewidencji zabytków, należy do tzw. obiektów i kompleksów architektury obronnej. Przebudowa budynku ma na celu poprawienie właściwości termoizolacyjnych obiektu, dostosowanie obiektu do przepisów ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa fizycznego i technicznego obiektu. Przebudowa dostosuje budynek do obecnie obowiązujących norm i standardów dla obiektów wojskowych oraz norm ogólnobudowlanych. Budynek podlegający przebudowie został wybudowany w 1913 r. Przedmiotowy obiekt to budynek trzykondygnacyjny, podpiwniczony, z dwoma klatkami schodowymi, z nieużytkowym poddaszem i wielospadowym dachem (spadek 440). Wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej. Obecnie budynek nr 3 zasilany jest ze stacji transformatorowej nr MST 733 znajdującej się w budynku nr 67. Od strony budynku nr 3 kabel doprowadzony jest do wnękowego złącza kablowego. Obok złącza kablowego zainstalowany jest ręczny przełącznik sieć-agregat Do budynku doprowadzone są następujące przyłącza sanitarne: • przyłącze wodociągowe, • dwa przyłącza kanalizacji sanitarnej odprowadzające ścieki sanitarne z budynku, • przyłącza kanalizacji deszczowej odprowadzające wody opadowe z rur spustowych, • przyłącze cieplne c.o. w technologii tradycyjnej, prowadzone w kanale ciepłowniczym. ilość kondygnacji: 3 powierzchnia zabudowy budynku: 530,83 m2 powierzchnia całkowita budynku: 1828,94 m2 (z poddaszem nieużytkowym) powierzchnia użytkowa budynku: 1072,81 m2 kubatura budynku: 7 160 m3 wysokość budynku do kalenicy: 18,28 m II. ZAKRES ZAMÓWIENIA OBEJMUJE WYKONANIE: Zadanie polega na wykonaniu przebudowy budynku nr 3 w kompleksie wojskowym k-2725 Poznań. POWIERZCHNIA PO PRZEBUDOWIE: Kubatura - 7160,0 m3 - bez zmian; Powierzchnia całkowita - 1415,46 m2 - po ociepleniu wewnętrznym ścian całego budynku bez poddasza nieużytkowego; Powierzchnia bez pomieszczeń Poczty -1364,32 m2. W ZAKRESIE PRZEBUDOWY ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU NR 3: PIWNICE W części piwnic, w pom. 00/5, 00/6 i 00/7 projektuje się zlokalizować schron OPL. W pozostałych pomieszczeniach projektuje się rozdzielnię ciepła, pompownię ppoż., rozdzielnię prądu, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenia techniczne,. Pomieszczenia gospodarcze (magazynowe) i sanitariat ogólnodostępny. PARTER Na parterze zlokalizowane będą pomieszczenia kancelaryjne dla żołnierzy zawodowych i pracowników wojska w tym pomieszczenia kancelarii tajnych i pomieszczenia przeznaczone do przetwarzania informacji o klauzuli Tajne: - biblioteka tajna, zespół kancelarii Tajnej ZKMRJ, pom. do prac niejawnych dwa sanitariaty męskie. Na parterze część pomieszczeń zajmuje Poczta. I PIĘTRO Na I piętrze zlokalizowano pomieszczenia komendanta, zastępcy komendanta, sekretariat, pomieszczenia do przetwarzania informacji oraz pomieszczenia kancelaryjne dla żołnierzy zawodowych i pracowników wojska. Po lewej stronie budynku lokalizowany jest sanitariat dla kobiet, a po prawej stronie budynku lokalizowany jest sanitariat dla mężczyzn. II PIĘTRO Na II piętrze zlokalizowano pomieszczenia kancelaryjne dla żołnierzy zawodowych i pracowników wojska, salę odpraw oraz pomieszczenie przeznaczone do przetwarzania informacji o klauzuli Tajne. Po lewej stronie budynku lokalizowany jest sanitariat dla kobiet, po prawej stronie budynku lokalizowany jest sanitariat dla mężczyzn. PODDASZE Na poddaszu zlokalizowano pomieszczenie techniczne z centralami wentylacyjnymi. W budynku znajdują się też dwie klatki schodowe. Klatka prawa została częściowo wyremontowana. Natomiast klatkę lewą należy zmodernizować. W obydwu klatkach projektuje się zamontowanie klapy oddymiających i wykonać drzwi ewakuacyjne służących również jako nawiew w czasie pożaru. ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH:  nadproża i konstrukcje wsporcze w budynku wykonać z belek stalowych;  ściany wewnętrzne działowe i zamurowania z cegieł ceramicznych pełnych wykonać na zaprawie cementowo-wapiennej;  system wentylacji mechanicznej wywiewnej;  studzienka bezodpływowa w pom. 00/15 z betonu zbrojonego;  wymiana stolarki i ślusarki okiennej;  wymiana stolarki i ślusarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej;  montaż żaluzji i rolet;  wykonanie nowych posadzek;  wykonanie tynków cienkowarstwych na ścianach korytarzy i klatek schodowych;  w pomieszczeniach sanitarnych wykonanie glazury;  malowanie wszystkich pomieszczeń farbami akrylowymi lub lateksowymi;  wykonać parapety z konglomeratu marmurowego gr. 2 cm;  w pomieszczeniach sanitarnych i w holu głównym oraz w wydzielonych pomieszczeniach wykonać sufity podwieszone z płyt cementowych zbrojonych siatką z włókna szklanego gr. 1,25 cm na systemowej konstrukcji stalowej;  w pomieszczeniach kancelaryjnych i w korytarzach wykonać sufity podwieszone z płyty z prasowanej wełny mineralnej gr.1,5 cm o wym. 60x60cm na widocznej konstrukcji stalowej systemowej;  ścianki działowe lekkie w pomieszczeniach biurowych wykonać na konstrukcji stalowej, z dwóch stron po dwie warstwy płyt gipsowo-kartonowych;  w dachu każdej klatki schodowej należy wykonać typowe klapy 110x110cm, wysokości 50cm, o podstawie prostej z blachy stalowej ocynkowanej, wyposażone w kopułkę w wykonaniu aluminiowo-poliwęglanowym i wyposażone w napęd elektryczny typu ZA;  ze względu na opinię konserwatora zabytków oraz ze względu na niedawno wyremontowaną elewację należy wykonać ocieplenie budynku od wewnątrz mineralnymi płytami (bloczkami) izolacyjnymi wykonanymi z bardzo lekkiej odmiany betonu komórkowego. Ich gęstość powinna wynosi do 115 kg/m3;  ze względu na zbyt małe wymiary klatek schodowych (zbyt wąskie, za krótkie spoczniki), nie zostały one ocieplone. Należy wykonać izolację ściany pomieszczeń sąsiadujących z klatkami schodowymi;  wykonanie ocieplenia stropu nad II piętrem;  wykonanie ocieplenia połaci dachowej nad pom. technicznym i klatkami schodowymi;  wykonanie ocieplenia i pokrycie stropodachu nad holem;  wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej;  po wykonaniu drzwi ewakuacyjnych należy odtworzyć elementy elewacji - odtworzyć cokół ceglany (uzupełnić płytki ceglane), a ściany zewnętrzne powyżej cokołu otynkować i pomalować w kolorze istniejących ścian;  w budynku należy wykonać n/w instalacje: • instalację zimnej i ciepłej wody użytkowej; • instalację wody przeciwpożarowej; • kanalizację sanitarną i technologiczną; • instalację ogrzewania budynku c.o.; • instalację grzewczą technologiczną; • wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną; • system klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych oraz serwerowi; • instalację sprężonego powietrza; • instalację oświetleniową i ewakuacyjną; • instalację gniazd wtyczkowych 1 i 3 – fazowych; • instalację zasilania punktów abonenckich sieci komputerowej; • instalację zasilania wentylacji i klimatyzacji; • instalację odgromowa; • instalację połączeń wyrównawczych; • ochronę przepięciową; • ochronę od porażeń; • instalację sieci strukturalnej; • instalację zasilania punktów abonenckich sieci komputerowej; • instalację zasilania urządzeń systemów teletechnicznych; • system sygnalizacji pożaru i oddymiania; • system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN); • telewizyjny system nadzoru (TSN); • system kontroli dostępu (SKD); • systemy multimedialne; • połączenia między budynkowe; • instalację zasilania zespołu hydroforowego; • instalację filtrów separujących i zabezpieczających przed ulotem informacji niejawnych. W ZAKRESIE ZAGOSPODAROWANIA TERENU:  wykonanie przyłącza wodociągowego z rur PE PN16 Ø75x6,8 wraz z montażem węzła wodomierzowego w budynku; L20mb;  wykonanie przyłącza grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U kl.S Ø160; L  20,0 mb;  wykonanie przyłącza instalacji klimatyzacji z rury stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie Ø250; L  5,0 mb;  demontaż istniejącego przyłącza wodociągowego Ø50 ozn. „woB50” na odcinku projektowanego przyłącza „Wi.1”-„W.2”; L  15,0 mb;  wykonanie przyłącza elektroenergetyczne – wymiana złącza kablowego na nowe typu ZK-2a - nowe złącze podobnie jak i stare wyposażyć w ręczny przełączniki (sieć agregat) wyposażony w zaciski umożliwiające podłączenie mobilnego agregatu prądotwórczego; nad złączem zainstalować przeciwpożarowy wyłącznik prądu wyposażony w przekaźnik napięciowy sterowany przyciskami ppoż. wyposażonymi w jeden styk NO i jeden styk NC;  wykonanie zasilania agregatów chłodniczych instalacji klimatyzacji;  wykonanie dwóch nowych wyjść ewakuacyjnych, bezpośrednio z klatek schodowych na zewnątrz budynku, przed wyjściami chodniki łączące wyjścia z istniejącym placem przed budynkiem;  wykonanie dojścia technicznego do terenu ogrodzonego przy agregatach klimatyzacyjnych;  wykonanie ogrodzenia wokół nowoprojektowanych agregatów klimatyzacyjnych o wys. 2,0 m z paneli z prętów stalowych zespawanych ze sobą w kratownicę o oczku 50x200 mm na słupkach stalowych o przekroju kwadratowym osadzanych w typowych fundamentach prefabrykowanych. W ogrodzeniu furtka o szerokości 1,20 mb;  w odległości ok. 0,5 m od ogrodzenia nasadzenia tują kolumnową lub stożkowatą;  wykonanie fundamentów betonowych pod agregaty chłodnicze. PIERWSZE WYPOSAŻENIE:  wykonawca dostarczy, zamontuje i uruchomi sprzęt zgodnie z dokumentacją projektową oraz przedstawi dokumentację techniczno-ruchową i przeszkoli osoby wyznaczone przez Użytkownika do obsługi. III. WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO: 1. Opracowania planu rozmieszczenia urządzeń ppoż. oraz oznakowania dróg ewakuacyjnych. 2. Sporządzenia przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3. Prowadzenia obsługi geodezyjnej budowy i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 4. Wykonania pomiarów kontrolnych instalacji. 5. Przeszkolenia przedstawicieli Użytkownika w zakresie obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń. 6. Przygotowania dokumentów i zgłoszenia urządzeń do odbioru przez Wojskowy Dozór Techniczny. 7. Sporządzenia powykonawczej dokumentacji projektowej w oparciu o dostarczony projekt budowlany i wykonawczy. 8. Wykonania Ekspertyzy termograficznej izolacyjności termicznej przegród zewnętrznych budynku. 9. Wykonanie Świadectwa charakterystyki energetycznej. 10. Oznakowania pomieszczeń wraz z wyposażeniem skrzydeł drzwiowych w urządzenia do plombowania drzwi i odbojniki. 11. Uzyskania pozwolenia na użytkowanie na podstawie Upoważnienia przedłożonego przez Zamawiającego. 12. Wykonania i zamontowania przy wejściu głównym do obiektu w miejscu uzgodnionym z Użytkownikiem i Inspektorem Nadzoru tablicę informacyjną o wymiarach 80 x 60 cm zawierającą wygrawerowane informacje o Inwestorze zadania, Wykonawcy robót, okresie realizacji zadania. Tablica winna być wykonana z blachy nierdzewnej (gr. 3 mm) lub granitu (gr. 2 – 3 cm). 13. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) przekazanie Zamawiającemu i Administratorowi informacji niezbędnych do zgłoszenia instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz.U.2010.130.880) oraz informacji na temat przypadków, w których wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie przypadków, w których wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia (Dz.U.2010.130.881); b) dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej geodezyjnej oraz inwentaryzacji schematycznej (szkiców liniowych) powstałych obiektów wraz z dokumentacją powykonawczą budowy, wykonanej zgodnie z załącznikiem nr 1 Po zakończeniu budowy Wykonawca jest zobowiązany doprowadzić cały obiekt do należytego porządku. IV. Wszystkie materiały z rozbiórki podlegać będą komisyjnej weryfikacji i rozliczeniu przez Wykonawcę oraz dostarczeniu do wskazanego miejsca, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami wojskowymi i ochrony środowiska. V. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia najpóźniej w dniu podpisania umowy kosztorysów uproszczonych (branżowe) oraz zestawienie kosztów materiałów, kosztów robocizny i sprzętu dotyczących wyceny przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium od Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert. Wadium wynosi 175 000,00 zł (sto siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy wykażą, że spełniają wymogi ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz. U. 2016.1167) w zakresie ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ZASTRZEŻONE”, w tym: - zatrudnia pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, - zatrudnia przeszkolonego przez ABW lub SKW administratora niejawnego systemu teleinformatycznego, - zatrudnia przeszkolonego przez ABW lub SKW inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego, - posiada obsługę kancelaryjną dokumentów o klauzuli „ZASTRZEŻONE”.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:  pełnomocnictwo: • dla osoby podpisującej wniosek, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów, • w przypadku podpisania wniosku i opatrzenia dokumentów klauzulą za zgodność z oryginałem przez osobę inną niż wymieniona w dokumencie rejestrowym, a reprezentującą Wykonawcę. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej nie jest obowiązkowe na etapie składania wniosków Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany złożyć stosowne oświadczenie w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a ustawy Pzp. 1) Zgodnie z art. 22a ust 1- 6 ustawy Pzp wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w Rozdziale VI Ogłoszenia w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizuje zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (załącznik nr 7 do Ogłoszenia) b) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt. 13-22 oraz art. 24 ust 5 pkt.1, 2 , 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w Rozdziale VII przedkłada dokumenty wymienione w § 7 i 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach