Przetargi.pl
Zadanie 3 pn.: "Budowa sieci wodociągowej w ul. Mireckiego w Żyrardowie"

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Żyrardów" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96300 Żyrardów, ul. Czysta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 46 855 40 41 , fax. +48 46 855 32 80
  • Data zamieszczenia: 2018-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Żyrardów" Spółka z o.o.
    ul. Czysta 5
    96300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. +48 46 855 40 41, fax. +48 46 855 32 80
    REGON: 75008665300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgk.zyrardow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 3 pn.: "Budowa sieci wodociągowej w ul. Mireckiego w Żyrardowie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje realizację: 1. Zadania 3 pn.: Budowa sieci wodociągowej w ul. Mireckiego (na odcinku od ul. Piaskowej do ul. Mireckiego) i ul. Konopnickiej w Żyrardowie, na którego zakres rzeczowy i finansowy składa się: 1) Budowa sieci wodociągowej o długości ok. 471 mb w tym: DN 110 mm - ok.427,0 m i DN 40 mm – ok. 44 mb. 2) Odtworzenie do stanu pierwotnego naruszonego podczas prowadzenia prac związanych z budową zakresu wymienionego w pkt.1 pasa drogowego w ul.: Mireckiego i Konopnickiej - chodników z płyt betonowych 50x50x7 i kostki betonowej, wjazdów do posesji z betonu lanego, z kostki betonowej i asfaltu oraz trawników - pasa zieleni. Przejścia wodociągu pod ul.: Mireckiego, Piaskową i Konopnickiej należy układać metodą przecisku bez naruszania konstrukcji drogi. 3) Zapewnienie ciągłości dostaw wody do picia w przypadku wyłączenia na czas realizacji robót dostawy wody dostarczanej przez sieć wodociągową. 4) Roboty odwodnieniowe – w przypadku wystąpienia wody gruntowej. 5) Zagęszczenie gruntu wraz z wykonaniem badań zagęszczenia gruntu (w ilości 3 egz. dla Zamawiającego), które potwierdzą uzyskanie wymaganego przez Zamawiającego, wskaźnika stopnia zagęszczenia gruntu co najmniej 0,99. Badania muszą być wykonane przez jednostkę posiadającą kwalifikacje do wykonywania tych badań. 6) Usunięcie kolizji z infrastrukturą podziemną. 7) Obsługa geodezyjna przedmiotu zamówienia (tyczenie oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza zaewidencjonowana w Powiatowym Ośrodku Geodezyjnym w Żyrardowie – oryginały w ilości 3 egz. dla Zamawiającego). 8) Opracowanie Projektu/ów tymczasowej organizacji ruchu drogowego wprowadzonej/ych na czas trwania robót wraz z uzyskaniem koniecznych opinii i uzgodnień, decyzji oraz poniesienia opłat za zajęcie pasa drogowego na czas trwania robót. 9) Próby ciśnieniowe. 10) Wykonanie dokumentacji projektowej, wraz z uzgodnieniami i uzyskanie odpowiednich decyzji administracyjnych, jeśli to będzie konieczne do należytego wykonania robót budowlanych. 11) Wykonanie Dokumentacji powykonawczej w ilości 3 egz. dla Zamawiającego. 12) Inne czynności nie wymienione wyżej, a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w punkcie 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), Beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji; e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania Umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, lub - zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. 3) Postanowienia powyższe mają zastosowanie również do poręczeń. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Żyrardów” Sp. z o.o., ul. Czysta 5, 96 – 300 Żyrardów, POLSKA Bank PEKAO S.A. nr konta 86 1240 5918 1111 0000 4910 1717 z dopiskiem na przelewie: „Wadium na Zadanie 3 pn.: Budowa sieci wodociągowej w ul. Mireckiego w Żyrardowie”. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale dołączyć do oferty. 4. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) będące oświadczeniem, że zaistniały okoliczności, w wyniku których Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego (określone w art. 46 ust. 4a oraz 5 Pzp) – bez potrzeby potwierdzania tych okoliczności przez Zamawiającego; 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie gwarancja wadialna powinna wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiona tylko na jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości Wykonawców składających ofertę) pod takim jednak warunkiem, że tenże podmiot jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem, uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców. 5. Termin wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt IV.6.2). 2) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w pkt IV.6.2) terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3) Dowód wniesienia wadium w formie gotówki w postaci kopii dokonanego przelewu należy załączyć do oferty. 6. Zwrot i zatrzymanie wadium odbywać się będzie zgodnie z zapisami art. 46 ustawy Pzp. 7. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy załączyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce lub kopercie, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 8. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy. 2. Potwierdzenie wniesienia wadium; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przesz notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 4. Zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale). 5. Oświadczenie w sprawie grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt III.1) i III.2) oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt III.3), III.4), III.5) oraz III.7). 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: - w pkt. III.3), III.7) 5 i III.4) 1. a), b), c) należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - w pkt. III.5.1) c) i d) Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu; - w pkt. III.7) 1-4 i III.5.1) a) i b) Wykonawcy składają łącznie. 3) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach