Przetargi.pl
Zadanie 2.5 - Rozdział sieci kanalizacji ogólnospławnej w Sulęcinie pn.: "Remont, przebudowa i budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ulic Witosa, Fabrycznej oraz Szpitalnej w m. Sulęcin"

Urząd Miejski w Sulęcinie ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Lipowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 553 601 , fax. 957 552 122
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sulęcinie
    ul. Lipowa 18
    69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 957 553 601, fax. 957 552 122
    REGON: 52617900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sulecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 2.5 - Rozdział sieci kanalizacji ogólnospławnej w Sulęcinie pn.: "Remont, przebudowa i budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ulic Witosa, Fabrycznej oraz Szpitalnej w m. Sulęcin"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot Zadania 2.5 stanowi remont, budowę i przebudowę kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ul. Witosa, Fabrycznej oraz Szpitalnej w Sulęcinie. W ramach przedmiotowego Zadania 2.5 przewiduje się: • budowę sieci kanalizacji sanitarnej, • budowę sieci kanalizacji deszczowej, • renowację istniejącej kanalizacji ogólnospławnej i zmiana sposobu użytkowania na kanalizację deszczową. Zadanie zostało podzielone na cztery odcinki zgodnie z Wykazem cen: Odcinek I – kanalizacja sanitarna: ul. Witosa (kanał KS. 1.2); Odcinek II – kanalizacja sanitarna: ul. Witosa – odgałęzienie na ist. Kanale k200, rejon ul. Szpitalnej (kanał KS-11.0 oraz kanał KS-11.1), rejon ul. Fabrycznej (kanał KS-11.2) oraz kanał do remontu (renowacja) rejon ul. Szpitalnej (KS.R.11.0); Odcinek III – kanalizacja deszczowa: rejon ul. Szpitalnej (kanał KD-9.0 oraz kanał KD-9.1) oraz kanał do remontu (renowacja) rejon ul. Szpitalnej (kanał KD.R.9.0); Odcinek IV – kanalizacja deszczowa – ul. Fabryczna (kanał KD-10.0, kanał KD-10.1 oraz kanał KD-10.2), ul. Witosa (kanał KD-11.0 oraz kanał KD-18.0) oraz kanał do remontu (renowacji) ul. Witosa (kanał KD.R.10.0) Dla każdego z tak zidentyfikowanych odcinków, zgodnie z Warunkami Kontraktu zostaną przeprowadzone oddzielnie procedury związane z przekazaniem do użytkowania, wystawieniem Świadectw Przejęcia. Natomiast Świadectwo Wykonania będzie wystawione dla całego Zadania zgodnie z Warunkami Kontraktu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w tomie III niniejszej SIWZ. Uwaga! 1. Dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres robót. Niniejsze postępowanie dotyczy wyżej wymienionych odcinków doprecyzowanych w tomie IV SIWZ – Wykaz cen. 2. Od studni SD82 w ulicy Fabrycznej utwardzenie tłuczniem bez odtwarzania nawierzchni asfaltowej. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy (roboty budowlane oraz montażowe), mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w siedzibie zamawiającego, czyli tzw. pracowników fizycznych – wykonujących roboty budowlane oraz montażowe – na przedmiotowej inwestycji. Wymóg nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych oraz innych osób, w stosunku, do których wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie podlegają wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zmianami). Szczegółowy opis wymogów dotyczących zatrudnienia zawiera Część II niniejszej SIWZ tj. Umowa/Kontrakt - klauzula 6 (Kadra i robotnicy). Jeżeli w SIWZ oraz jej załącznikach (np. w projekcie budowlanym oraz wykonawczym, specyfikacji technicznej, przedmiarach itp.) podana jest nazwa własna, to oznacza, że została użyta/podana przykładowo. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Oznacza to, że zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 15.000,00 PLN słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. Zamawiający zaleca, aby dokument w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - dokument potwierdzający dokonania przelewu, został załączony do oferty. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego: Urząd Miejski w Sulęcinie ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, nr rachunku 79 1240 3624 1111 0000 3063 3166 z dopiskiem: „WADIUM – Zadanie 2.5, nr sprawy JRP.271.2.2020” 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - dokumenty wadialne (gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia) należy złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie z opisem "wadium", a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zaleca się dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Gminy Sulęcin) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać, że wadium zostaje wniesione w imieniu całego Konsorcjum. 9. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 10. Zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4a lub 5 u.p.z.p. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 14. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium wniesione w pieniądzu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykaz oświadczeń jakie wykonawca składa w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1) W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów, o których mowa w pkt. 9.1. niniejszej IDW Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, (wg załącznika nr 2 do IDW). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 9.2 niniejszej IDW, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wg załącznika nr 2 do IDW). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. 3.1) i 3.2) powyżej. 4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach oraz części zamówienia, która zostanie im powierzona w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 3.1) powyżej. II. Zawartość oferty. 1) Kompletna oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW wraz z załącznikiem do oferty, b) Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 u.p.z.p. – załącznik nr 2 do niniejszej IDW. c) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, wraz z wymaganymi dokumentami, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW, d) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru, albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, f) dowód wniesienia wadium, zgodnie z punktem 10 IDW g) wyceniony Wykaz Cen. 2) Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty. III. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. IV. Wykonawcy zagraniczni 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z rozdziałem 9 pkt 4 ppkt 1) IDW do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia zamiast dokumentów: 1) których mowa w § 5 pkt 4 ww. Rozporządzenia: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b ww. Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis 7 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach