Przetargi.pl
Zadanie 1.Remont elewacji budynków zaplecza Przystani Jachtowej w porcie w Pucku Zadanie 2. Remont sanitariatów Przystani Jachtowej w porcie w Pucku

Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 84100 Puck, ul. Lipowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 673 29 51 , fax. 58 673 26 10
  • Data zamieszczenia: 2018-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji
    ul. Lipowa
    84100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 58 673 29 51, fax. 58 673 26 10
    REGON: 59857500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moksir.puck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1.Remont elewacji budynków zaplecza Przystani Jachtowej w porcie w Pucku Zadanie 2. Remont sanitariatów Przystani Jachtowej w porcie w Pucku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest; Zadanie 1 Remont elewacji budynków zaplecza Przystani Jachtowej w porcie w Pucku. Zadanie 2 Remont sanitariatów Przystani Jachtowej w porcie w Pucku. 2.1.1 Remont elewacji budynków zaplecza Przystani Jachtowej w porcie w Pucku obejmuje m.in.: 1. Ręczne cyklinowanie i szlifowanie płaszczyzn – około 614,36 m2 2. Ręczne cyklinowanie i szlifowanie słupów i rygli – około 82,10 m2 3. Rozbiórka uszkodzonego deskowania elewacji – około 307,18 m2 4. Uzupełnienie deskowania elewacji – około 307,18 m2 5. Roboty ciesielskie 6. Impregnacja ognioochronna 7. Dwukrotne malowanie elewacji impregnatami do drewna około 614,3 m2 8. Dwukrotne malowanie słupków i rygli 9. Dwukrotne malowanie bram pełnych- około 105,6 m2 10. Malowanie farbą silikonową cokołu betonowego około 33.4 m2 11. Dwukrotne malowanie parapetów z blachy płaskiej – około 33,4 m2 12. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 13. Umieszczenie w miejscu realizacji tablicy informacyjnej informacyjnej/plakatu o wymiarach minimum A3 wymaganych przy operacjach realizowanych ze środków Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020, która powinna się pojawić na wejściu do siedziby, biura lub w miejscu w którym została przeprowadzona operacja. Wzór tablicy stanowi załącznik nr 11 do SIWZ 2.1.2 Remont sanitariatów Przystani Jachtowej w porcie w Pucku obejmuje m.in. wykonanie: 1. Prace rozbiórkowe, w zakresie demontażu istniejących elementów armatury i białego montażu, okładzin ściennych i podłogowych, ścianek działowych, fragmentów istniejącej posadzki; 2. Wykonanie nowych ścian działowych o lekkiej konstrukcji; 3. Wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych, wraz z izolacjami; 4. Montaż przegród wewnętrznych, stolarki drzwiowej wewnętrznej, elementów wyposażenia; 5. Montaż inteligentnego poboru opłat za korzystanie z sanitariatów; 6. Modernizacja instalacji elektrycznej, wod-kan, wentylacyjnej, grzewczej, mająca na celu ich dostosowanie do nowych urządzeń i aranżacji sanitariatów oraz wprowadzenie rozwiązań energooszczędnych. 7. Umieszczenie w miejscu realizacji tablicy informacyjnej wzór tablicy informacyjnej/plakatu o wymiarach minimum A3 wymaganych przy operacjach realizowanych ze środków Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020, która powinna się pojawić na wejściu do siedziby, biura lub w miejscu w którym została przeprowadzona operacja. Wzór tablicy stanowi załącznik nr 11 do SIWZ 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 9 do SIWZ oraz przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. "Zamawiający przekazuje do celów pomocniczych przedmiary robót. Przedmiar nie może być traktowany przez Wykonawcę, jako dokument opisujący wszystkie roboty budowlane. Przedmiary obejmują tylko podstawowe roboty budowlane. Wykonawca winien na podstawie dokumentacji projektowej ustalić szczegółowy zakres robót i dokonać ich wyceny. Braki lub pominięcia w przedmiarach robót nie mogą być traktowane, jako braki lub pominięcia w dokumentacji projektowej i nie mogą stanowić podstaw do roszczeń Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Zadanie 1 – 1 000,- zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100) Zadanie 2 – 2 000,- zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100) 13.2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej formie: 1) pieniądza, przelewem na rachunek bankowy: nr rachunku: 37 8348 0003 0000 0000 0651 0004 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu MOKSiR.RB.271.1.2018 – zadanie 1 lub/i 2 2) poręczeń bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancji bankowych, 4) gwarancji ubezpieczeniowych, 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2018 poz.110 j.t) 13.3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 13.2.1) niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert. 13.4. Obowiązek wykazania prawidłowego wniesienia/zabezpieczenia wadium spoczywa na Wykonawcy. 13.5. W treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 13.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 13.7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach