Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 84100 Puck, ul. Lipowa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 673 29 51 , fax. 58 673 26 10
- Data zamieszczenia: 2018-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji
ul. Lipowa
84100 Puck, woj. pomorskie
tel. 58 673 29 51, fax. 58 673 26 10
REGON: 59857500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.moksir.puck.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie 1.Remont elewacji budynków zaplecza Przystani Jachtowej w porcie w Pucku Zadanie 2. Remont sanitariatów Przystani Jachtowej w porcie w Pucku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1 Remont elewacji budynków zaplecza Przystani Jachtowej w porcie w Pucku. Zadanie 2 Remont sanitariatów Przystani Jachtowej w porcie w Pucku. 2.1.1 Remont elewacji budynków zaplecza Przystani Jachtowej w porcie w Pucku obejmuje m.in.: 1. Ręczne cyklinowanie i szlifowanie płaszczyzn – około 614,36 m2 2. Ręczne cyklinowanie i szlifowanie słupów i rygli – około 82,10 m2 3. Rozbiórka uszkodzonego deskowania elewacji – około 307,18 m2 4. Uzupełnienie deskowania elewacji – około 307,18 m2 5. Roboty ciesielskie 6. Impregnacja ognioochronna 7. Dwukrotne malowanie elewacji impregnatami do drewna około 614,3 m2 8. Dwukrotne malowanie słupków i rygli 9. Dwukrotne malowanie bram pełnych- około 105,6 m2 10. Malowanie farbą silikonową cokołu betonowego około 33.4 m2 11. Dwukrotne malowanie parapetów z blachy płaskiej – około 33,4 m2 12. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 13. Umieszczenie w miejscu realizacji tablicy informacyjnej informacyjnej/plakatu o wymiarach minimum A3 wymaganych przy operacjach realizowanych ze środków Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020, która powinna się pojawić na wejściu do siedziby, biura lub w miejscu w którym została przeprowadzona operacja. Wzór tablicy stanowi załącznik nr 11 do SIWZ 2.1.2 Remont sanitariatów Przystani Jachtowej w porcie w Pucku obejmuje m.in. wykonanie: 1. Prace rozbiórkowe, w zakresie demontażu istniejących elementów armatury i białego montażu, okładzin ściennych i podłogowych, ścianek działowych, fragmentów istniejącej posadzki; 2. Wykonanie nowych ścian działowych o lekkiej konstrukcji; 3. Wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych, wraz z izolacjami; 4. Montaż przegród wewnętrznych, stolarki drzwiowej wewnętrznej, elementów wyposażenia; 5. Montaż inteligentnego poboru opłat za korzystanie z sanitariatów; 6. Modernizacja instalacji elektrycznej, wod-kan, wentylacyjnej, grzewczej, mająca na celu ich dostosowanie do nowych urządzeń i aranżacji sanitariatów oraz wprowadzenie rozwiązań energooszczędnych. 7. Umieszczenie w miejscu realizacji tablicy informacyjnej wzór tablicy informacyjnej/plakatu o wymiarach minimum A3 wymaganych przy operacjach realizowanych ze środków Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020, która powinna się pojawić na wejściu do siedziby, biura lub w miejscu w którym została przeprowadzona operacja. Wzór tablicy stanowi załącznik nr 11 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Zadanie 1 – 1 000,- zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100) Zadanie 2 – 2 000,- zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100) Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej formie: 1) pieniądza, przelewem na rachunek bankowy: nr rachunku: 37 8348 0003 0000 0000 0651 0004 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu MOKSiR.RB.271.1.2018 – zadanie 1 lub/i 2 2) poręczeń bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancji bankowych, 4) gwarancji ubezpieczeniowych, 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2018 poz.110 j.t) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 13.2.1) niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert. Obowiązek wykazania prawidłowego wniesienia/zabezpieczenia wadium spoczywa na Wykonawcy. W treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Przy Torze 20C/2a w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Zastawnej 7/4 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Przy Torze 20a/3 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Powstańców Warszawy 5/2 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Westerplatte 36/1 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Powstańców Warszawy 6/2 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych przy ul. 10 Lutego 1 lok. 9 i lok. 13 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 21/7 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Dworcowej 4/3 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 52 m 4 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22