Przetargi.pl
Zadanie 1: Wykonanie robót remontowych bieżni zgarniacza osadu w osadniku wtórnym 09e na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie. Zadanie 2: Wykonanie robót remontowych kanałów odpływowych ścieków z reaktorów biologicznych oraz komory K-21 na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie.

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-202 Częstochowa, Srebrna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343618986 , fax. +48343619070
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.
    Srebrna 172/188
    42-202 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343618986, fax. +48343619070
    REGON: 15208264900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1: Wykonanie robót remontowych bieżni zgarniacza osadu w osadniku wtórnym 09e na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie. Zadanie 2: Wykonanie robót remontowych kanałów odpływowych ścieków z reaktorów biologicznych oraz komory K-21 na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych bieżni zgarniacza osadu w osadniku wtórnym 09e na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie. 2. Osadniki wtórne znajdują się w północnej części Centralnej Oczyszczalni Ścieków. Są to obiekty żelbetowe, o kształcie walca z dnem stożkowym, zagłębione poniżej poziomu terenu. Po dnie obiektu porusza się wózek zgarniacza osadu. Szerokość bieżni wynosi ok. 1,0 m. W trakcie eksploatacji bieżnia osadnika podlega dynamicznym obciążeniom a co za tym idzie ulega uszkodzeniom mechanicznym. W ostatnich latach wykonywano naprawy doraźne bieżni. Obecnie przewidziano kompleksowy remont bieżni. W zakres zadania wchodzi skucie betonu na całym obwodzie i szerokości bieżni, usunięcie stelaża metalowego, czyszczenie strumieniowo – ścierne odsłoniętego podłoża, wykonanie warstwy sczepnej oraz wykonanie nowej bieżni. 3. Do wykonania zadania należy przewidzieć materiał typu PCC (na bazie cementu, modyfikowany polimerem), z dodatkiem mikrokrzemionki, zbrojony włóknami syntetycznymi. Minimalna wytrzymałość zaprawy na ściskanie: 51,0 N/mm2 Minimalna przyczepność zaprawy do betonu: 2,2 N/mm2 Maksymalny współczynnik nasiąkania: 0,3 kg*m2*h-0,5 4. W ramach zadania należy także wymienić szczeliwo przejść szczelnych rur odpływowych przez ściany osadnika wtórnego przewidzianego do remontu. 5. Szczegółowy zakres prac znajduje się w załączniku nr 13: obmiar robót. 6. Wyłączenie obiektu z eksploatacji celem wykonania prac remontowych będzie uzgadniane z uprawnionymi przedstawicielami Wydziału Głównego Energetyka i Wydziału Głównego Mechanika. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienie w bezkolizyjnym i bezpiecznym poruszaniu się po obiekcie. 2) Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne. 3) Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów oraz sprzętu specjalistycznego we własnym zakresie. 4) Wykonawca zobowiązuje się porządkować na bieżąco tereny, na których prowadzi roboty budowlane (dotyczy to również dróg dojazdowych, z których korzystał) oraz po zakończeniu zadania doprowadzić te tereny do stanu co najmniej jak w chwili rozpoczęcia budowy. Z tytułu powyższych prac Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 5) W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. 6) Wszystkie materiały użyte w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty oraz muszą być dopuszczone do użytkowania w budownictwie. 7) Wykonawca zobowiązuje się do codziennego zgłaszania dyspozytorowi wejścia i opuszczenia terenu zakładu wraz z podaniem ilości pracowników realizujących prace w danym dniu. 8) Wszyscy pracownicy uczestniczący w realizacji prac na terenie COŚ powinni być zapoznani z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków (Dz. U. z 1993 r. nr 96 poz. 438). Podpisaną imienną listę należy dostarczyć przed przystąpieniem do prac na obiekcie. 9) Wykonawca przedstawi imienną listę pracowników oraz listę sprzętu technicznego biorącego udział w realizacji zamówienia. 10) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałego przedstawiciela firmy, nadzorującego wykonywane roboty. 11) Wykonawca złoży ewentualne zdemontowane elementy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie COŚ. 12) Wykonawca zgłosi przedmiot zamówienia do odbioru w terminie minimum 3 dni kalendarzowych przed datą zakończenia zadania. 13) Prace budowlane odebrane zostaną przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego w terminie do 3 dni od przesłania zgłoszenia Wykonawcy o gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia. 14) Wykonawca wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty: a) atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, b) pisemną gwarancję na wykonany przedmiot umowy, c) oświadczenie kierownika budowy o przeprowadzeniu prac zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i ze sztuką budowlaną oraz o doprowadzeniu terenu budowy do należytego stanu. 15) Wykonawca udzieli nie mniej niż 36 miesięcznej gwarancji na wykonywane prace. 8. Zakres prac przygotowawczych przez pracowników OŚ „WARTA” S.A. 1) Wyłączenie remontowanego obiektu z eksploatacji, opróżnienie, wstępne mycie powierzchni i urządzeń. 2) Przygotowanie obiektu do uruchomienia oraz wykonanie próbnego rozruchu na sucho. Zadanie 2 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych kanałów odpływowych ścieków z reaktorów biologicznych oraz komory K-21 na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie. 2. Kanały odpływowe doprowadzają ścieki z reaktorów biologicznych do osadników wtórnych. Kanały wykonane są z żelbetu. W trakcie eksploatacji ulegają one stopniowej degradacji tj. wyprawa powierzchni zewnętrznych i wewnętrznych kanałów ulega spękaniu i odspojeniu, degradacji ulegają także dylatacje. W zakres zadania wchodzi remont kanałów odpływowych na odcinku od instalacji BIOGRADEX (ob. 48) do komory K-21 wraz z wykonaniem prac remontowych komory K-21. Zakres prac obejmuje m.in. uzupełnienie konstrukcji żelbetowej obiektu, skucie odspojonej wyprawy, oczyszczenie powierzchni, wykonanie warstwy szczepnej oraz uzupełnienie wyprawy i wykonanie warstwy zamykającej powierzchnię betonową na całej powierzchni, oraz remont dylatacji. 3. Warstwę uszczelniającą należy wykonać na uprzednio zagruntowanej powierzchni z trwale plastycznego materiału poliuretanowego. 4. Szczegółowy zakres prac znajduje się w załączniku nr 14: obmiar robót. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienie w bezkolizyjnym i bezpiecznym poruszaniu się po obiekcie. 2) Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne. 3) Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów oraz sprzętu specjalistycznego we własnym zakresie. 4) Wykonawca zobowiązuje się porządkować na bieżąco tereny, na których prowadzi roboty budowlane (dotyczy to również dróg dojazdowych, z których korzystał) oraz po zakończeniu zadania doprowadzić te tereny do stanu co najmniej jak w chwili rozpoczęcia budowy. Z tytułu powyższych prac Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 5) W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. 6) Wszystkie materiały użyte w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty oraz muszą być dopuszczone do użytkowania w budownictwie. 7) Wykonawca zobowiązuje się do codziennego zgłaszania dyspozytorowi wejścia i opuszczenia terenu zakładu wraz z podaniem ilości pracowników realizujących prace w danym dniu. 8) Wszyscy pracownicy uczestniczący w realizacji prac na terenie COŚ powinni być zapoznani z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków (Dz. U. z 1993 r. nr 96 poz. 438). Podpisaną imienną listę należy dostarczyć przed przystąpieniem do prac na obiekcie. 9) Wykonawca przedstawi imienną listę pracowników oraz listę sprzętu technicznego biorącego udział w realizacji zamówienia. 10) Wykonawca zadania zobowiązany jest do zapewnienia stałego przedstawiciela firmy, nadzorującego wykonywane roboty. 11) Wykonawca złoży ewentualne zdemontowane elementy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie COŚ. 12) Wykonawca zgłosi przedmiot zamówienia do odbioru w terminie minimum 3 dni kalendarzowych przed datą zakończenia zadania. 13) Prace budowlane odebrane zostaną przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego w terminie do 3 dni od przesłania zgłoszenia Wykonawcy o gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia. 14) Wykonawca wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty: a) atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, b) pisemną gwarancję na wykonany przedmiot umowy, c) oświadczenie kierownika budowy o przeprowadzeniu prac zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i ze sztuką budowlaną oraz o doprowadzeniu terenu budowy do należytego stanu. 15) Wykonawca udzieli nie mniej niż 36 miesięcznej gwarancji na wykonywane prace. 6. Zakres prac przygotowawczych przez pracowników OŚ „WARTA” S.A. Wyłączenie remontowanego obiektu z eksploatacji, opróżnienie, wstępne mycie powierzchni kanału.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu nieograniczonego Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i zero gorszy), Zadanie 2: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych i zero groszy). 2. Forma wniesienia wadium: 1) pieniądz, 2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancja ubezpieczeniowa, 4) gwarancja bankowa, 5) poręczenie udzielane przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zadanie 1 Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu. zadanie 2 Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa do postępowania przetargowego następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany druk Oferty dla zadania 1 - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany druk Oferty dla zadania 2 - załącznik nr 2 do SIWZ 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ 4) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 5) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, 6) aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 7) wykaz wykonanych lub wykonywanych robót budowlanych dla zadania 1 - załącznik nr 4 do SIWZ, 8) wykaz wykonanych lub wykonywanych robót budowlanych dla zadania 2 - załącznik nr 5 do SIWZ 9) oświadczenie o stanie prawnym - załącznik nr 6 do SIWZ, 10) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 – załącznik nr 7 do SIWZ, 11) parafowany wzór umowy dla zadania 1 - załącznik nr 8 do SIWZ, 12) parafowany wzór umowy dla zadania 2 - załącznik nr 9 do SIWZ, 13) pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów - załącznik nr 10 do SIWZ, 14) oświadczenie dotyczące zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - załącznik nr 11 do SIWZ. 15) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, 16) dokument potwierdzający wpłatę wadium dla zadania 1 i/lub zadania 2. UWAGA Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa zadania, dokumenty opisane w ppkt 3), 4), 5), 6), 9), 10), 13), 14), 15) przedkłada w jednym egzemplarzu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach