Przetargi.pl
Zadanie 1-Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Drzymały 1 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy; Zadanie 2- Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Warszawskiej 63 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 roku nr 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 60 00 , fax. 22 443 60 11
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus
    Plac Czerwca 1976 roku nr 1 -
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 60 00, fax. 22 443 60 11
    REGON: 01525966001220
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1-Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Drzymały 1 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy; Zadanie 2- Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Warszawskiej 63 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1-Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Drzymały 1 w Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy; Zadanie 2- Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Warszawskiej 63 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane obejmujące; Zadanie nr 1 -Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Drzymały 1 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawiy. Przedmiotem inwestycji jest teren przyszkolny położony przy ul. Drzymały 1 w Warszawie , teren objęty obszarem inwestycji znajduje się na działce nr dz. 23 , obręb 2-11-12 teren działki jest ogrodzony znajduje się w południowo wschodniej części działki porośnięty trawą i drzewami 1.CPV – Wspólny Słownik Zamówień Publicznych 45112723 -9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw. 2. Terminy Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie robót : od dnia podpisania umowy i protokółu wprowadzenia na budowę Zakończenie robót: do 45 dni licząc od dnia podpisania protokółu wprowadzenia na budowę. 3. Okres gwarancji i rękojmi Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia nie krótszym niż 12 miesięcy. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie m. In. Stosował kryterium okres gwarancji. Okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. 4. Cel inwestycji Dostosowanie obiektu do pełnienia funkcji Szkoły Podstawowej 5.Zakres robót 1) Prace rozbiórkowe Obszar objęty inwestycją znajduje się w południowo wschodnie części działki porośnięty trawą i drzewami. Z terenu przeznaczonego pod placu zabaw należy, zdjąć warstwę humusu oraz zdemontować istniejące ogrodzenie znajdujące się pomiędzy terenem szkoły a posesją Drzymały 2a ok. 28 mb. 2) Wykonywanie robót Wokół nawierzchni poliuretanowej należy wykonać obrzeża betonowe prefabrykowane, posadowione na ławie z betonu Pod nawierzchnię przeznaczoną pod nawierzchnie poliuretanową należy wykonać podbudowę z kruszyw kamiennych: poszczególne warstwy w kolejności wykonywania: geowłóknina filtracyjna, warstwa tłucznia kamiennego, warstwa wyrównawcza z miału kamiennego. Przewidziano nawierzchnię bezspoinową kolorową, bezpieczną wykonywaną w miejscu wbudowania, odporna na działanie zmiennych warunków atmosferycznych, elastyczna trwała i przepuszczalna dla wody. Nawierzchnia zbudowana z dwóch warstw granulatu gumowego. Spodnia warstwa nadaje odpowiednią elastyczności amortyzuje upadki , wierzchnia nadający efekt wizualny gr. 8 mm, grubość warstwy spodniej uzależniona od wysokości upadkowej konkretnego urządzenia. Nawierzchnię wykonać ze spadkiem 0,5% w kierunku trawników w kolorach niebieskim i zielonym. Wykonanie chodników z kostki betonowej z utwardzeniem , ograniczone obrzeżami betonowymi posadowione na ławach betonowych ze spadkiem 0,5% w kierunku zewnętrznym. Wykonać ogrodzenie znajdujące się pomiędzy terenem szkoły a posesją Drzymały 2a o wys. 200 cm, ogrodzenie systemowe panelowe. Wykonanie ogrodzenia wewnętrznego wydzielającego plac zabaw od pozostałego terenu systemowe panelowe wysokości 110 cm z furtką dwuskrzydłową od strony zachodniej. Za północnym bramkokoszem piłkochwyt zintegrowany z ogrodzeniem 10,0 mb. 6.Urządzenia zabawowe 1. zestaw „dwie wieże” szt.1 2. huśtawka „ważka ” szt.1 3. bujak samochód terenowy szt.1 4. karuzela tarczowa szt.1 5. karuzela płytowa szt.1 6. zestaw wspinaczkowy szt.1 7. bramkokosz szt.1 8. zestaw domek szt.1 9. tablica informacyjna szt.1 10. ławka z oparciem szt.3 11. kosz na śmieci szt. 1 7.Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia 1) Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymagał będzie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 1 osobę (minimum na pół etatu) wykonującą wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). 2) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy PZP, zamawiający wymaga zatrudnienia minimum 1 osoby na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Osoba/osoby będą wykonywać czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na: robotach pomocniczych przy rozbiórce, wywożeniu gruzu, robotach porządkowych . Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osobę na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę, osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn, wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, na warunkach, o których mowa w S.I.W.Z. 4) W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej osoby/osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia zamawiającemu na jego żądanie zanonimizowanych umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym wykonawca nie wypełnił zobowiązania. 5) Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie zamawiającego przedstawi zanonimizowane umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w ppkt 2. Zadanie 2- Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Warszawskiej 63 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy. Przedmiotem inwestycji jest teren przyszkolny położony przy ul. Warszawskiej 63 w Warszawie na działce nr dz. 15 obręb 2-09-06, teren Szkoły Podstawowej jest ogrodzony. Obszar objęty inwestycją znajduje się we wschodniej części działki porośnięty trawą i drzewami. 1.CPV – Wspólny Słownik Zamówień Publicznych 45112723 -9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw. 2. Terminy Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie robót : od dnia podpisania umowy i protokółu wprowadzenia na budowę Zakończenie robót: do 45 dni licząc od dnia podpisania protokółu wprowadzenia na budowę. 3. Okres gwarancji i rękojmii Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia nie krótszym niż 12 miesięcy. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie m. in. stosował kryterium okres gwarancji. Okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. 4. Cel inwestycji Dostosowanie obiektu do pełnienia funkcji Szkoły Podstawowej 5. Zakres robót 1) Wykonywanie robót Wokół nawierzchni poliuretanowej należy wykonać obrzeża betonowe prefabrykowane, posadowione na ławie z betonu Pod nawierzchnię przeznaczoną pod nawierzchnie poliuretanową należy wykonać podbudowę z kruszyw kamiennych: poszczególne warstwy w kolejności wykonywania: geowłóknina filtracyjna, warstwa tłucznia kamiennego, warstwa wyrównawcza z miału kamiennego. Przewidziano nawierzchnię bezspoinową kolorową, bezpieczną wykonywaną w miejscu wbudowania, odporna na działanie zmiennych warunków atmosferycznych, elastyczna trwała i przepuszczalna dla wody. Nawierzchnia zbudowana z dwóch warstw granulatu gumowego. Spodnia warstwa nadaje odpowiednią elastyczności amortyzuje upadki , wierzchnia nadający efekt wizualny gr. 8 mm, grubość warstwy spodniej uzależniona od wysokości upadkowej konkretnego urządzenia. Nawierzchnię wykonać ze spadkiem 0,5% w kierunku trawników w kolorach niebieskim i zielonym. Wykonanie chodników z kostki betonowej z utwardzeniem , ograniczone obrzeżami betonowymi posadowione na ławach betonowych ze spadkiem 0,5% w kierunku zewnętrznym. Wykonanie ogrodzenia wewnętrznego wydzielającego plac zabaw od pozostałego terenu systemowe panelowe wysokości 110 cm z furtką dwuskrzydłową z zamkiem i samozamykaczem. Siatki piłkochwytów przy bramkokoszu w kolorze zielonym zamocować do linek naciągowych w ogrodzeniu. 6. Urządzenia zabawowe 1. zestaw „ statek” szt.1 2. huśtawka „ważka” szt.1 3. bujak samochód terenowy szt.1 4. karuzela tarczowa szt.1 5. karuzela płytowa szt.1 6. zestaw wspinaczkowy szt.1 7. bramkokosz szt.1 8. zestaw domek szt.1 9. tablica informacyjna szt.1 10. ławka z oparciem szt. 3 , 11. kosz na śmieci szt. 1, Po zakończonych robotach teren należy nawieść humusu, usunąć chwasty, wyrównać zagrabić obsiać mieszanką traw. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia 1) Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymagał będzie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 1 osobę (minimum na pół etatu) wykonującą wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). 2) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy PZP, zamawiający wymaga zatrudnienia minimum 1 osoby na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Osoba/osoby będą wykonywać czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na: robotach pomocniczych i porządkowych . Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osobę na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę, osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn, wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, na warunkach, o których mowa w S.I.W.Z. 4) W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej osoby/osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia zamawiającemu na jego żądanie zanonimizowanych umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym wykonawca nie wypełnił zobowiązania. 5) Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie zamawiającego przedstawi zanonimizowane umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w ppkt 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium: dla części 1 – zadania 1 w wysokości: 6 000,00 zł ( słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 zł) dla części 2 – zadania 2 w wysokości: 6 000,00 zł ( słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 zł) 2. Termin wniesienia wadium dla części 1 – zadania 1 i części 2 – zadania 2 upływa dnia 19.04.2017 roku o godz. 10:00 3. Wadium dla części 1- zadania 1 i dla części 2 – zadania 2 musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 18.05.2017 roku; 4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą z tym, że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach