Przetargi.pl
Zadanie 1. Remont pomieszczeń i korytarza na I piętrze w budynku Bursy Szkolnej w Bełchatowie. Zadanie 2. Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego oraz wymiana instalacji elektrycznej na I piętrze w budynku Bursy Szkolnej. Zadanie 3. Remont pomieszczeń PCPR oraz całego korytarza na parterze w budynku Bursy Szkolnej.

Zarząd Powiatu w Bełchatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Pabianicka 17/19
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6358600 , fax. 044 6358617
  • Data zamieszczenia: 2011-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Bełchatowie
    ul. Pabianicka 17/19 17/19
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6358600, fax. 044 6358617
    REGON: 59064842200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1. Remont pomieszczeń i korytarza na I piętrze w budynku Bursy Szkolnej w Bełchatowie. Zadanie 2. Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego oraz wymiana instalacji elektrycznej na I piętrze w budynku Bursy Szkolnej. Zadanie 3. Remont pomieszczeń PCPR oraz całego korytarza na parterze w budynku Bursy Szkolnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1. Remont pomieszczeń i korytarza na I piętrze w budynku Bursy Szkolnej w Bełchatowie. Remont będzie polegał na: - Rozbiórce posadzek PCV, dywanowych oraz z okładzin ceramicznych, - Wykonaniu wylewek sampoziomujących, - Ułożeniu nowych wykładzin wraz z oblistwowaniem, - Zeskrobaniu starej farby na sufitach i ścianach, - Wykonaniu szpachlowań, - Demontażu istniejących krat w drzwiach od strony korytarza, - Demontażu luksferów na korytarzu przy klatce schodowej, - Wykonaniu gładzi gipsowych, - Wykonaniu malowania ścian i sufitów, - Wykonaniu malowania lamperii, - Ułożeniu płytek ceramicznych na ścianach, - Pomalowaniu rurek instalacji sanitarnych, - Montażu ościeży, - Montażu drzwi antywłamaniowych, - Montażu drzwi wewnętrznych, - Oczyszczeniu parapetów i ponownym ich pomalowaniu. Zadanie 2. Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego oraz wymiana instalacji elektrycznej w budynku Bursy Szkolnej. Powyższe prace będą polegać na: - Wykonaniu oświetlenia ewakuacyjnego na parterze, pierwszym oraz trzecim piętrze budynku UWAGA: W niniejszym zamówieniu nie przewiduje się wykonania oświetlenia ewakuacyjnego na drugim piętrze budynku - Wykonaniu instalacji elektrycznej oświetlenia na pierwszym piętrze. Zadanie 3. Remont pomieszczeń PCPR oraz całego korytarza na parterze w budynku Bursy Szkolnej. Remont będzie polegał na: - Rozbiórce wykładzin podłogowych, - Rozbiórce okładzin ściennych, - Demontażu skrzydeł drzwiowych i ościeżnic, - Demontażu krat stalowych, - Montażu wykładzin podłogowych, - Ułożeniu okładzin podłogowych ceramicznych, - Malowaniu ścian i sufitów, - Ułożeniu okładzin ściennych ceramicznych, - Montażu ościeżnic stalowych i skrzydeł drzwiowych, - Malowaniu: parapetów wewnętrznych, rur c.o., rur kanalizacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.000 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/Bełchatów Powiat Ziemski/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach