Przetargi.pl
Zadanie 1 ) Projekty infrastrukturalne w tym: a) Przebudowa ul. Granitowej, b) Przebudowa skrzyżowania ul. Granitowej z ul. Mieszka I, c) Przebudowa ul. Mieszka I, d) Rozbudowa ul. Soleckiej. Zadanie 2) Budowa drogi dojazdowej do terenu sportowego na osiedlu przy ul. Granitowej – dokumentacja projektowa.

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43150 Bieruń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 242 400 , fax. 322 164 777
  • Data zamieszczenia: 2017-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14
    43150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 323 242 400, fax. 322 164 777
    REGON: 27150489700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1 ) Projekty infrastrukturalne w tym: a) Przebudowa ul. Granitowej, b) Przebudowa skrzyżowania ul. Granitowej z ul. Mieszka I, c) Przebudowa ul. Mieszka I, d) Rozbudowa ul. Soleckiej. Zadanie 2) Budowa drogi dojazdowej do terenu sportowego na osiedlu przy ul. Granitowej – dokumentacja projektowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71245000-7 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: „Zadanie 1) Projekty infrastrukturalne w tym: a) Przebudowa ul. Granitowej, b) Przebudowa skrzyżowania ul. Granitowej z ul. Mieszka I, c) Przebudowa ul. Mieszka I, d) Rozbudowa ul. Soleckiej. Zadanie 2) Budowa drogi dojazdowej do terenu sportowego na osiedlu przy ul. Granitowej – dokumentacja projektowa”. 3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych ciągu ulic: Granitowej, Mieszka I i Soleckiej o łącznej długości około 1800 m, obejmować będzie następujące etapy: Etap I : Przebudowa ul. Granitowej – nr 480057S Etap II: Przebudowa skrzyżowania ul. Granitowej nr 480057S z ul. Mieszka I nr 480058S Etap III: Przebudowa ul. Mieszka I nr nr 480058S Etap IV a) Rozbudowa ul. Soleckiej nr 480058S, 480060S Etap IV b) Budowa drogi dojazdowej do terenu sportowego na osiedlu przy ul. Granitowej. Zakres zamówienia obejmuje w szczególnosci: 1) Projekt koncepcyjny budowy drogi. 2) Wykonanie badań i dokumentacji geotechnicznej/geologiczno-inżynierskiej i hydrologicznej (wg potrzeb). 3) Uzyskanie map do celów projektowych. 4) Opracowanie wytycznych do umów kolizyjnych i porozumień z właścicielami kolidujących sieci i przekazanie materiałów do Zamawiającego. 5) Uzyskanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów (aktualny stan ewidencji gruntów i budynków). 6) Pozyskanie informacji na temat właścicieli terenów zajętych pod projektowaną drogę. 7) Uzyskanie wymaganych zgód na dysponowanie terenem na cele budowlane wraz ze zgodą na pozostawienie obiektów budowlanych i urządzeń niezwiązanych z potrzebami drogowymi od właścicieli działek, na których przebiegać będzie inwestycja. 8) W razie konieczności przygotowanie wniosku wraz z materiałami do złożenia o wydanie pozwolenia wodno-prawnego wraz z operatem wodno-prawnym, jego złożeniem i uzyskaniem decyzji wodno-prawnej. 9) Wykonanie inwentaryzacji zieleni, planu wycinki i nasadzeń wraz z uzyskaniem wymaganych decyzji na wycinkę. 10) Wykonanie projektów budowlanych (projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany w rozbiciu na branże). 11) Wykonanie projektów wykonawczych. 12) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 13) Wykonanie przedmiarów robót (odrębnie dla każdej branży) wraz z charakterystyką obiektu i podaniem kodów CPV. 14) Wykonanie kosztorysów inwestorskich (odrębnie dla każdej branży), zestawienia R,M,S i zbiorczego zestawienia kosztów. 15) Wszelkie konieczne do realizacji zamówienia oraz rzeczowego wykonania inwestycji (budowy) wywiady środowiskowe, uzgodnienia, opinie, zgody, zatwierdzenia, decyzje, pozwolenia, w tym m.in.: postanowienia, informacje, sprawdzenia, zgłoszenia, decyzje środowiskowe, pozwolenia wodno-prawne, uzgodnienie m.in. OUG, GDDKiA, PZD, decyzja o wycince drzew, itp. 16) W razie konieczności sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko. 17) Wykonanie i skompletowanie wszelkich niezbędnych załączników do wniosku i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia robót lub uzyskanie decyzji ZRID (stosownie do potrzeb). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ) oraz wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Do odpowiedzialności Wykonawcy za wady przedmiotu umowy mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego dotyczące rękojmi za wady dzieła, a uprawnienia Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy, z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy, wygasają wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót budowlanych wykonanych na podstawie tego przedmiotu umowy lecz nie dłużej niż 5 lat od daty odbioru końcowego dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 6. Zamawiający zamierza by dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia stanowiła podstawę do ubiegania się o dofinansowanie w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany dostosować dokumentację do w/w programu, mając na uwadze zmiany wprowadzane do Programu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający nie przewiduje: zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań zawartych w art. 29 ust. 3a i ust. 4 ustawy pzp. 8. Nadzór autorski nie stanowi przedmiotu zamówienia przedmiotowego postępowania. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 10. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4000,00 zł. (cztery tysiące złotych). Formy, terminy wnoszenia i zwrotu wadium określa SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach