Przetargi.pl
Zadanie 1: Obsługa szaletów miejskich na terenie miasta Częstochowy. Zadanie 2: Wynajem i eksploatacja kabin mobilnych na terenie miasta Częstochowy

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-202 Częstochowa, Srebrna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343618986 , fax. +48343619070
  • Data zamieszczenia: 2019-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.
    Srebrna 172/188
    42-202 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343618986, fax. +48343619070
    REGON: 152082649
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1: Obsługa szaletów miejskich na terenie miasta Częstochowy. Zadanie 2: Wynajem i eksploatacja kabin mobilnych na terenie miasta Częstochowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa, utrzymanie, konserwacja, naprawy doraźne i remonty bieżące szaletów miejskich na terenie miasta Częstochowy. 2. Podstawowe informacje o szaletach miejskich: a) Liczba szaletów całorocznych: 3 sztuki. b) Liczba szaletów sezonowych: 2 sztuki. 3. Charakterystyka obiektów objętych przedmiotem zamówienia dla zadania 1 znajduje się w załączniku nr 11 do SIWZ. 4. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: 1) Utrzymywanie w czystości otoczenia obiektu (pasa szerokości 5 m od ścian budynku) przez całą dobę w każdy dzień, tj.: a) oczyszczanie terenu z wszelkich zanieczyszczeń takich, jak: butelki, opakowania, folie, papiery, liście i gałęzie oraz odśnieżanie terenu i posypywanie go piaskiem w stopniu umożliwiającym bezpieczne dojście do obiektu, b) utrzymanie zieleni wokół obiektu zgodnie ze sztuką ogrodniczą, c) wykonywanie codziennych zabiegów higieniczno-sanitarnych z użyciem środków czystości. Do zabiegów higieniczno-sanitarnych zalicza się m.in.: mycie posadzki, glazury, lamperii i urządzeń sanitarnych z użyciem środków dezynfekujących, zamiatanie, odkurzanie elementów wyposażenia, mycie okien i drzwi oraz innych niezbędnych czynności, d) wykonywanie prac konserwatorskich niezbędnych dla utrzymania obiektów w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym. Do prac konserwacyjnych zalicza się m.in.: regulację zaworów, spłuczek ustępowych, wymianę uszczelek, udrażnianie przewodów kanalizacyjnych, naprawę zamków i zamknięć, wymianę żarówek, przestrzeganie zaleceń serwisowych, e) wykonywanie doraźnych napraw. W ramach doraźnych napraw wykonuje się m. in.: drobne naprawy stolarki okiennej i drzwiowej połączone z jej malowaniem, uzupełnianie wybitych szyb, wymianę uszkodzonych pojemników na papier toaletowy, ręczniki, opaski na deskę klozetową i woreczki higieniczne, zamalowywanie napisów tzw. “graffiti”, uzupełnianie brakującej glazury, terakoty, wymianę lub naprawy opraw elektrycznych, gniazdek, wyłączników itp. f) wymiana zniszczonych umywalek, pisuarów, misek klozetowych, desek itp. g) systematyczne przeglądy instalacji wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych i gazowych oraz inne przeglądy wymagane przez dozór techniczny w ustalonych terminach, h) wykonywanie przeglądów serwisowych i innych czynności określonych warunkami gwarancji oraz instrukcją użytkowania toalet kontenerowych WC MINI, i) Wykonawca po każdym miesiącu rozliczeniowym przedstawi szczegółowe dane ilościowe – finansowe z ruchu osobowego na obiektach, za wyjątkiem obiektu na Pl. Daszyńskiego i Pl. Biegańskiego. 2) Przeprowadzanie bieżącej konserwacji szaletów mającej na celu zachowanie ich estetycznego wyglądu, w ramach której wykonywane będą m.in.: a) odnawianie ścian wewnętrznych i elewacji: prace tynkarskie, malarskie, ewentualne odgrzybianie (zależnie od potrzeb, ale minimum jeden raz w roku), b) odnawianie stolarki okiennej i drzwiowej: malowanie, w razie konieczności jej naprawa, c) naprawianie dachu: smarowanie lepikiem, wymiana części papy itp. (w zależności od potrzeb), d) częściowa wymiana lub naprawa sprzętów (mebli) przeznaczonych dla obsługi szaletów (w zależności od potrzeb), e) naprawa wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej (zależnie od potrzeb), f) wykonywanie przeglądów serwisowych i innych czynności określonych warunkami gwarancji oraz instrukcją użytkowania toalet kontenerowych (warunki gwarancji stanowią załączniki do niniejszego przedmiotu zamówienia), g) prowadzenie dzienników obiektu związanych z utrzymaniem, konserwacją, naprawami doraźnymi szaletów, h) zapewnienie estetycznej odzieży ochronnej obsłudze szaletów, i) uczestniczenie w naradach i przeglądach organizowanych przez Zamawiającego, j) bezzwłoczne podejmowanie działań w sytuacjach awaryjnych, k) utylizowanie odpadów i posiadanie dokumentów ten fakt potwierdzających lub udokumentowanie zawarcia umowy z firmą posiadającą koncesję na świadczenie usług tego typu, l) zgłaszanie Zamawiającemu uwag o stanie technicznym obiektu (budynku i instalacji) niezbędnych do ustalenia potrzeb kapitalnego remontu, m) wprowadzenie jednolitego oznakowania szaletów. 3) Obowiązki Wykonawcy. a) Pełnienie w sposób ciągły, tj. przez całą dobę, przez cały miesiąc nadzoru nad wszystkimi szaletami. b) Utrzymanie szaletów w stanie sanitarnym i technicznym zgodnym z wymaganiami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Częstochowie. c) Zapewnienie, że szalety czynne będą w godzinach określonych w załączniku nr 11 do SIWZ. d) Wykonawca po każdym miesiącu rozliczeniowym przedstawi szczegółowe dane ilościowe – finansowe z ruchu osobowego na obiektach. e) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykonanych przeglądów i napraw na obiektach. f) Kompletność obsługi klientów, tj. możliwość skorzystania z miski ustępowej lub pisuaru, kabiny prysznicowej, kabiny dla osób niepełnosprawnych, basenika do mycia nóg, zagwarantowanie stałego dostępu do papieru toaletowego, jednorazowych opasek na miskę ustępową, umywalki z bieżącą wodą, mydła i ręczników jednorazowych lub suszarek elektrycznych do rąk. g) Zapewnienie ciągłości eksploatacji szaletów, w razie konieczności zapewnienia zastępstwa obsługi. h) Posiadanie uprawnień do administrowania, zarządzania obiektami użyteczności publicznej. i) Posiadanie personelu uprawnionego do obsługi kotłów gazowych, grzewczych. (potwierdzone kserokopią uprawnień). j) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia obsługi i eksploatacji kabin zgodnie z wytycznymi zawartymi w warunkach gwarancji toalety oraz przestrzegania instrukcji jej użytkowania - kabiny kontenerowe na Pl. Daszyńskiego i na Pl. Biegańskiego. 4) Uwagi: a) Podzlecanie części prac dopuszcza się jedynie pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawcę. b) Wszelkie koszty związane z utrzymaniem szaletów obciążają Wykonawcę. c) Korzystanie z szaletów jest płatne. Wykonawca jest zobowiązany do umieszczania w widocznych miejscach informacji "szalet płatny" i podania wysokości opłat zgodnych z zarządzeniem Prezydenta Miasta Częstochowy, a także wyposażenia szaletów w urządzenia umożliwiające liczenie osób korzystających. d) Rozliczenie ilościowe – finansowe z ruchu osobowego na obiekcie zlokalizowanym na Pl. Daszyńskiego i Pl. Biegańskiego realizowane będzie przez służby Zamawiającego. 5) Wymagany sposób organizacji pracy: W celu właściwej realizacji zamówienia Wykonawca musi: a) Zawrzeć umowy na dostawę energii elektrycznej, gazu i wody, na odprowadzanie ścieków oraz wywóz śmieci z odpowiednimi instytucjami dla wszystkich obiektów objętych umową na cały okres jej obowiązywania. W przeciwnym przypadku Wykonawca będzie obciążany za zużycie zgodnie z fakturą dostawcy mediów. b) Na własny koszt dokonać wszelkich uzgodnień i uzyskać zezwolenia konieczne dla prawidłowej realizacji usług, zapewnić odpowiednio przeszkolony – na koszt Wykonawcy – personel do obsługi urządzeń związanych z eksploatacją szaletu. c) Zapewnić całodobową łączność telefoniczną Zamawiającego z Wykonawcą. d) Posiadać zapasowe klucze do wszystkich szaletów, które będą się znajdować u jednej osoby odpowiedzialnej w firmie Wykonawcy za szalety miejskie i posiadającej telefon komórkowy. Zadanie 2 1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem i utrzymanie w sprawności technicznej oraz kompleksowa obsługa serwisowa toalet przenośnych w roku 2019 – 2020. 2. Toalety przenośne będą ustawiane we wskazanych miejscach na terenie miasta Częstochowy i w terminach podanych przez Oczyszczalnię Ścieków ”WARTA” S.A. w Częstochowie. a) Toalety ustawiane w okresach dłuższych niż 1 miesiąc - nie więcej niż 12 kabin na miesiąc (od maja do października), - ilość obowiązkowych serwisów na miesiąc 4. b) Toalety ustawiane okolicznościowo na okres od 1 do 7 dni - ok.150 ustawień na 9 miesięcy, - ilość obowiązkowych serwisów 2. c) Zamawiający będzie zamawiał toalety u Wykonawcy w formie pisemnej z wyprzedzeniem 3 dni kalendarzowych. 3. W okresie wynajmu, toalety pozostają pod nadzorem i opieką Wykonawcy. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania dodatkowego serwisu: a) dodatkowy serwis może być wykonany po każdorazowym zawiadomieniu Zamawiającego w przypadku: - pełnego wypełnienia zbiornika, - dewastacji lub innego aktu wandalizmu na podstawie zgłoszenia przez służby miejskie, pracowników Zamawiającego lub Wykonawcy oraz interwencji publicznej, b) czas reakcji na zgłoszenie wykonania dodatkowego serwisu wynosi co najwyżej 90 minut, c) w przypadku niemożliwości wykonania dodatkowego serwisu w wyniku dewastacji czy aktu wandalizmu Wykonawca ustawi nową kabinę po uprzednim każdorazowym powiadomieniu Straży Miejskiej lub Policji, d) ewentualna likwidacja szkody nastąpi z polisy ubezpieczeniowej Zamawiającego. 5. W celu właściwej realizacji zamówienia, Wykonawca musi zapewnić całodobową łączność telefoniczną z Zamawiającym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Obowiązek wpłaty wadium. Przystępując do przetargu nieograniczonego Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: dla zadania 1: 5 000,00 zł. 2. Forma wniesienia wadium: a) pieniądz, b) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja ubezpieczeniowa, d) gwarancja bankowa, e) poręczenie udzielane przez podmioty o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Termin wnoszenia wadium w pieniądzu upływa w dniu złożenia oferty o godzinie 09:30 z tym jednak, że za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu na konto Zamawiającego. Inne dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp powinny być dołączone do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto: Bank Handlowy w Warszawie, ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa Nr rachunku: 92 1030 1508 0000 0008 1829 7009. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie w/w ustaleń będą podlegały odpowiednio nowym terminom. 7. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub w tym również na przedłużony okres związania ofertą. 8. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 3) Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczny ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia odwołania. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi dalszego udziału w postępowaniu lub podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach