Przetargi.pl
Zadanie 1 – Modernizacja (dostawa i montaż) urządzeń zabawowych przy ul. Husarskiej 1 i Sobieskiego 41 dz. ew. nr 156,158 z obr. 66; Zadanie 2 - Modernizacja (dostawa i montaż) urządzeń zabawowych przy ul. Husarskiej 13 dz. ew. nr 167 i 178 z obr. 66

Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo ogłasza przetarg

  • Adres: 05120 Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 774 20 31 w. 4064 , fax. 022 784 49 81
  • Data zamieszczenia: 2017-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
    ul. marsz. J. Piłsudskiego 41
    05120 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 022 774 20 31 w. 4064, fax. 022 784 49 81
    REGON: 52483200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.legionowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1 – Modernizacja (dostawa i montaż) urządzeń zabawowych przy ul. Husarskiej 1 i Sobieskiego 41 dz. ew. nr 156,158 z obr. 66; Zadanie 2 - Modernizacja (dostawa i montaż) urządzeń zabawowych przy ul. Husarskiej 13 dz. ew. nr 167 i 178 z obr. 66
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie I Remont ogrodzenia placu zabaw i modernizacja urządzeń zabawowych przy ul. Husarskiej 1 i Sobieskiego 41 dz. ew. nr 156,158 z obr. 66. ad.1) 1. demontaż i utylizację istniejących elementów zagospodarowania: a) metalowa karuzela b) drewniana huśtawka podwójna c) drewniane ogrodzenie 2. dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych: a) huśtawka podwójna - wymiary zewnętrzne urządzenia: wys. ok 220 cm, szer. do 250 cm, dł. ok 370 cm, - strefa bezpieczeństwa 280cm x 720cm, max. wysokość swobodnego upadku – 110 cm, - konstrukcja wykonana z drewna bezrdzeniowego toczonego cylindrycznie, impregnowanego metodą ciśnieniowo-próżniową - element nośny (belka górna) metalowa cynkowana ogniowo - siedzisko zwykłe płaskie + siedzisko z oparciem, zapinane na łańcuszek - łączniki, łby śrub i nakrętki – ukryte, zaślepione, - montaż do podłoża za pomocą stalowych kotew poprzez zabetonowanie (zgodnie z PN-EN 1176:2009), b) karuzela tarczowa z poręczami - wymiary zewnętrzne urządzenia: fi do 1,5 m, - wysokość swobodnego upadku: 0,1 m, - strefa bezpieczeństwa: fi 5,3 m, - konstrukcja wykonana ze stali, cynkowanej ogniowo, malowanej proszkowo, posadowionej na metalowej platformie wykonanej z aluminiowej blachy ryflowanej, skręcanej, - łączniki, śruby, nakrętki ukryte, - montaż do podłoża na stałe zgodnie z instrukcją i zaleceniami producenta (zgodnie z PN-EN 1176:2009), c) ogrodzenie drewniane z furtką z zamknięciem - wymiary: dł. ok 85m, wys. do 1,2 m - profil wykonany ze stali cynkowanej ogniowo, przęsło dł. do 2m, - deski z drewna litego, impregnowane metodą ciśnienowo-próżniową, dł. do 120cm, - furtka min. szer. 1m - konstrukcja montowana na stalowych kotwach, wg zaleceń producenta Zadanie II Remont ogrodzenia placu zabaw i modernizacja urządzeń zabawowych przy ul. Husarskiej 13 dz. ew. nr 167 i 178 z obr. 66. ad.2) 1. demontaż i utylizację istniejących elementów zagospodarowania: a) drewniana huśtawka podwójna b) drewniane ogrodzenie 2. dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych: a) huśtawka podwójna - wymiary zewnętrzne urządzenia: wys. ok 220 cm, szer. do 250 cm, dł. ok 370 cm, - strefa bezpieczeństwa 280cm x 720cm, max. wysokość swobodnego upadku – 110 cm, - konstrukcja wykonana z drewna bezrdzeniowego toczonego cylindrycznie, impregnowanego metodą ciśnieniowo-próżniową - element nośny (belka górna) metalowa cynkowana ogniowo - siedzisko zwykłe płaskie + siedzisko z oparciem, zapinane na łańcuszek - łączniki, łby śrub i nakrętki – ukryte, zaślepione, - montaż do podłoża za pomocą stalowych kotew poprzez zabetonowanie (zgodnie z PN-EN 1176:2009), b) ogrodzenie drewniane z furtką z zamknięciem (2szt.) - wymiary: dł. ok 90 m, wys. do 1,2m - profil wykonany ze stali cynkowanej ogniowo, przęsło dł. do 2m, - deski z drewna litego, impregnowane metodą ciśnienowo-próżniową, dł. do 120cm, - furtka min. szer. 1m- 2szt. - konstrukcja montowana na stalowych kotwach, wg zaleceń producenta 2. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji podany jest we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz Projekt zagospodarowania terenu (załącznik nr 10 do SIWZ dla zadania 1 oraz załącznik nr 11 do SIWZ dla zadania 2)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców według załącznika nr 5 do SIWZ; 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca przedstawia wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 4A do SIWZ dla Zadania 1, załącznikiem nr 4B do SIWZ dla Zadania 2 - pn. „Wzór zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów”- oryginał dokumentu); Treść dokumentu powinna określać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczących: kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ - oryginał; oryginał oświadczenia musi być podpisany przez wykonawcę; w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązanie z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.; 4. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE: 1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców; pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) udzielone pełnomocnictwo musi upoważniać do działania w imieniu wykonawcy a treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony w przypadku, gdy jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wymogami obowiązującego prawa; 5) pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 6) oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ; b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: – dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak oświadczenia wymienione w § 7 ust. 2 i 3 SIWZ – składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; – dokumenty wspólne takie jak: formularz oferty, dokumenty wymienione w § 7 ust. 4 SIWZ, zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; - składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców, 7) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 6; 8) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy i realizacji odbioru i transportu odpadów, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 9) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy); 5. wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1A, 1B do SIWZ) - w zależności od wyboru wykonawcy na ile zadań składa ofertę;; 6.pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy' 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach