Przetargi.pl
Zadanie 1 Infokiosk multimedialny wewnętrzny naścienny 1 szt. Zadanie 2 Zakup sprzętu, oprogramowania oraz usługa wdrożenia środowiska wirtualizacyjnego wraz z przeniesieniem obecnych serwerów na środowisko wirtualizacyjne wraz z jedną stacją roboczą wraz ze szkoleniem administratorów oraz zakup urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego i oprogramowanie Adobe Acrobat Reader Pro XI.

Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Mickiewicza 34
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 6441442 , fax. 015 6441505
  • Data zamieszczenia: 2013-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
    ul. Mickiewicza 34 34
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 6441442, fax. 015 6441505
    REGON: 29114196000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1 Infokiosk multimedialny wewnętrzny naścienny 1 szt. Zadanie 2 Zakup sprzętu, oprogramowania oraz usługa wdrożenia środowiska wirtualizacyjnego wraz z przeniesieniem obecnych serwerów na środowisko wirtualizacyjne wraz z jedną stacją roboczą wraz ze szkoleniem administratorów oraz zakup urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego i oprogramowanie Adobe Acrobat Reader Pro XI.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 Zakup Infokiosku multimedialnego wewnętrznego naściennego - 1 szt. (załącznik nr 1) Część 2. Zakup sprzętu, oprogramowania oraz usługa wdrożenia środowiska wirtualizacyjnego wraz z przeniesieniem obecnych serwerów na środowisko wirtualizacyjne wraz z jedną stacją roboczą wraz ze szkoleniem administratorów oraz zakup urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego i oprogramowanie Adobe Acrobat Reader Pro XI. W skład tego zadania wchodzi 9 podzadań: (załącznik nr 1) Dostawa oprogramowania Windows Serwer 2008R2 - jedna sztuka, Dostawa serwerów - dwie sztuki, Dostawa macierzy dyskowej - jedna sztuka, Dostawa karty sieciowej dla obecnego serwera, Dostawa oprogramowania wirtualizacyjnego, Usługa wdrożenia i przeniesienia obecnego środowiska serwerowego wraz z jedną stacją roboczą na środowisko wirtualizacyjne, Szkolenie. Zakup urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego sztuk 1 Zakup oprogramowania Adobe Acrobat Reader Pro XI sztuk 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.sandomierz.ibip.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach