Przetargi.pl
Zadanie 1 – Dostawa i montaż urządzeń do strefy fitness w sołectwie Morzewiec Zadanie 2 – Zagospodarowanie terenu wraz ze strefą fitness przy świetlicy wiejskiej w Morzewcu

Gmina Koronowo ogłasza przetarg

  • Adres: 86-010 Koronowo, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 826 400, , fax. 523 826 401
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koronowo
    Plac Zwycięstwa 1
    86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 826 400, , fax. 523 826 401
    REGON: 92350665000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1 – Dostawa i montaż urządzeń do strefy fitness w sołectwie Morzewiec Zadanie 2 – Zagospodarowanie terenu wraz ze strefą fitness przy świetlicy wiejskiej w Morzewcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 – Dostawa i montaż urządzeń do strefy fitness w sołectwie Morzewiec Zakres robót (zgodnie z projektem budowlanym i poglądowo z przedmiarem robót) Urządzenia zabawowe dostawa i montaż: - montaż urządzenia na uprzednio wykonanym fundamencie – wioślarz, - montaż urządzenia na uprzednio wykonanym fundamencie – orbitrek, - dostawa i montaż urządzenia na uprzednio wykonanym fundamencie – wahadło + biegacz + twister Uwagi: dostawa urządzeń wioślarz i orbitrek po stronie Zamawiającego. Wymagane: aktualne atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, aprobaty do stosowania na publicznych placach zabaw, atesty higieniczne, deklaracje zgodności, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Zadanie 2 – Zagospodarowanie terenu wraz ze strefą fitness przy świetlicy wiejskiej w Morzewcu Zakres robót (zgodnie z projektem budowalnym i poglądowo z przedmiarem robót) 1. Remont istniejących urządzeń: - remont zestawu zabawowego - remont huśtawki - remont huśtawki wagowej - remont bujaków wraz z wymianą korpusów - rozbiórka bujaka 2. Urządzenia – dostawa i montaż: - dostawa i montaż urządzenia na uprzednio wykonanym fundamencie – komin - dostawa i montaż urządzenia na uprzednio wykonanym fundamencie – stojak do rowerów - dostawa i montaż urządzenia na uprzednio wykonanym fundamencie – tablica regulaminowa Uwaga: dostawa 1 szt. korpusu po stronie Zamawiającego. Wymagane: aktualne atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, aprobaty do stosowania na publicznych placach zabaw, atesty higieniczne, deklaracje zgodności, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, 2) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach polega wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a uPzp (jeżeli dotyczy). 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w Sekcji III.3 ogłoszenia, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w sekcji III.3 ogłoszenia. 6) W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, Zamawiający w celu zbadania czy nie zachodzą wobec innych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 uPzp oraz podstawy wykluczenia przewidziane w art. 24 ust. 5 uPzp, które wskazane zostały przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w siwz, zażąda przedłożenia w stosunku do tych podmiotów dokumentów wymienionych w sekcji III.4 ogłoszenia. 7) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4 ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 8) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 9) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca będzie mógł przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10) Wymagania Zamawiającego, dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę opisane zostały w rozdziale III pkt. 12 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach