Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo ogłasza przetarg
- Adres: 05120 Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 774 20 31 w. 4064 , fax. 022 784 49 81
- Data zamieszczenia: 2017-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
ul. marsz. J. Piłsudskiego 41
05120 Legionowo, woj. mazowieckie
tel. 022 774 20 31 w. 4064, fax. 022 784 49 81
REGON: 52483200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.legionowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie 1: Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego, ratowniczo-gaśniczego typ średni z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Legionowie Zadanie 2: Dostawa wyposażenia dla samochodu specjalnego, ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Legionowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZADANIE 1 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego, ratowniczo-gaśniczego typ średni z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Legionowie 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, który określa przedmiot zamówienia. ZADANIE 2 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla samochodu specjalnego, ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Legionowie 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, który określa przedmiot zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający dla Zadania 1 i 2 żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: ZADANIE 1: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych i 00/100) ZADANIE 2: 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset tysięcy złotych i 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dla Zadania 1 i 2. I. Ocena zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia 2. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zamawiający nie wyraża minimalnych poziomów zdolności dla Zadania 1 i 2. 3. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej lub technicznej - zamawiający nie wyraża minimalnych poziomów zdolności dla Zadania 1 i 2 . 4. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie wyraża minimalnych poziomów zdolności dla Zadania 1 i 2. II. Podwykonawcy 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców według załącznika nr 4 do SIWZ. 7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. III. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie (Konsorcjum) 8. Zamawiający dla ZADANIA 1 i 2 nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców w inny sposób niż w przypadku pojedynczych wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców według załącznika nr 4 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczących: kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ - oryginał; oryginał oświadczenia musi być podpisany przez wykonawcę; w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązanie z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE: 1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia; 2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców; pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) udzielone pełnomocnictwo musi upoważniać do działania w imieniu wykonawcy a treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony w przypadku, gdy jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wymogami obowiązującego prawa; 5) pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 6) oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ; b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: – dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak oświadczenia wymienione w § 7 ust. 2 i 3 SIWZ – składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; – dokumenty wspólne takie jak: formularz oferty; formularz dostawy; - składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców, 7) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 6; 8) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy i realizacji odbioru i transportu odpadów, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 9) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy). 4. wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1A, 1B do SIWZ) - w zależności od wyboru wykonawcy na ile zadań składa ofertę; 5. dowód wpłaty wadium; 6. pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy, 7. formularz sprzętu: fabrycznie nowego samochodu specjalnego, ratowniczo-gaśniczego typ średni z napędem 4x4 (załącznik nr 2A do SIWZ) dla Zadania 1; 8. formularz sprzętu: wyposażenia dla samochodu specjalnego, ratowniczo-gaśniczego (załącznik nr 2B do SIWZ) dla Zadania 2; UWAGA! Formularz sprzętu w przypadku jego niezłożenia, nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Oferta wykonawcy, który nie złoży tego dokumentu podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego
Dodano: 2024-06-28 - Zakup samochodu pożarniczego na potrzeby OSP Kalinów
Dodano: 2024-06-27 - Dostawa nowego lekkiego specjalnego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Józefów
Dodano: 2024-06-19 - Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego ze sprzętem ratowniczo-gaśniczym zamontowanym na stałe z przeznaczeniem na wyposażenie OSP w Rusinowie
Dodano: 2024-06-03 - Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego
Dodano: 2024-05-21 - Zakup używanego, średniego samochodu pożarniczego ze sprzętem ratowniczo – gaśniczym zamontowanym na stałe dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Posiadałach
Dodano: 2024-04-29 - ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OSP ZEŃBOK
Dodano: 2024-04-29 - Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Grygrów
Dodano: 2023-12-28 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Naruszewie
Dodano: 2023-12-20 - Dostawa używanego pojazdu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Dyzinie
Dodano: 2023-12-18