Przetargi.pl
Zadanie 1: Budowa ciągu pieszo - jezdnego dla kompleksu boisk sportowych przy ul. Sportowej w Ornecie w ramach Programu Moje boisko Orlik 2012 Zadanie 2 : Budowa chodnika na odcinku od ul. Przemysłowej do ul. Sportowej w Ornecie

Gmina Orneta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-130 Orneta, pl. Wolności 26
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2421116 , fax. 055 2422990
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orneta
    pl. Wolności 26 26
    11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2421116, fax. 055 2422990
    REGON: 00052649800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.orneta.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1: Budowa ciągu pieszo - jezdnego dla kompleksu boisk sportowych przy ul. Sportowej w Ornecie w ramach Programu Moje boisko Orlik 2012 Zadanie 2 : Budowa chodnika na odcinku od ul. Przemysłowej do ul. Sportowej w Ornecie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie 1: Budowa ciągu pieszo - jezdnego dla kompleksu boisk sportowych przy ul. Sportowej w Ornecie w ramach Programu Moje boisko Orlik 2012 Zadanie 2 : Budowa chodnika na odcinku od ul. Przemysłowej do ul. Sportowej w Ornecie 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje. a) dla Zadanie 1 wykonanie : - robót pomiarowych - robót ziemnych - nawierzchni z kostki betonowej POLBRUK gr 8cm wraz z podbudową -741,0 m2 - nawierzchni z kostki betonowej POLBRUK gr. 6 cm wraz z podbudową - 60,0 m2 b) dla Zadanie 2 wykonanie : - robót pomiarowych - robót ziemnych - nawierzchni z kostki betonowej POLBRUK gr. 6 cm wraz z podbudową - 418,0 m2 3. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ 4. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia i opis rozwiązań technicznych opisuje dokumentacja projektowa (Część VIII SIWZ), przedmiar robót (Część VI SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Część VII SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2007r. ( Dz. U. Nr. 223, poz.1655 z późn.zm.) tj. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2007r. ( Dz. U. Nr. 223, poz.1655 z późn. zm.) 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w Rozdziale 6 IDW jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone wg Załącznika nr 2 do IDW 1.2 Oświadczenie o nie wykluczeniu postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone wg Załącznika nr 3 do IDW 1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.4 Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy sporządzony wg Załącznika nr 4 do IDW 2.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie: a)Pełnomocnictwo określone w Rozdziale 10 IDW b)Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1.2 i 1.3 tj - oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy wg załącznika nr 3 do IDW, - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawia każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym. Pozostałe dokumenty, podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. 3.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z §2 i §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umig.orneta.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach