Przetargi.pl
Zadanie 1 - „Przebudowa drogi powiatowej Nr 2235R ul. Traugutta w Sanoku, w km od 0+000,00 do 0+982,30” Zadanie 2 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 2257R Tarnawa - Kalnica w km od 0+041 do 1+352, od 1+433 do 1+556, od 1+589 do 2+800”.

Powiat Sanocki ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 652 900 , fax. 134 652 988
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Sanocki
    ul. Rynek 1
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 134 652 900, fax. 134 652 988
    REGON: 37044070300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-sanok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1 - „Przebudowa drogi powiatowej Nr 2235R ul. Traugutta w Sanoku, w km od 0+000,00 do 0+982,30” Zadanie 2 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 2257R Tarnawa - Kalnica w km od 0+041 do 1+352, od 1+433 do 1+556, od 1+589 do 2+800”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania 1. - „Przebudowa drogi powiatowej Nr 2235R ul. Traugutta w Sanoku, w km od 0+000,00 do 0+982,30” oraz zadania 2. - „Przebudowa drogi powiatowej nr 2257R Tarnawa - Kalnica w km od 0+041 do 1+352, od 1+433 do 1+556, od 1+589 do 2+800”, w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. W ramach zadania 1 - „Przebudowa drogi powiatowej Nr 2235R ul. Traugutta w Sanoku, w km od 0+000,00 do 0+982,30” zostaną wykonane m.in.: - roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe, - wykonanie elementów odwodnienia, - wykonanie chodników z kostki betonowej, - dostosowanie niwelety istniejących ciągów pieszych i placów w tym przełożenie kostki betonowej do rzędnych projektowanego chodnika, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - regulacja studzienek, zaworów, - wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych, - wykonanie zatok postojowych, - zabezpieczenie miejsc kolizji z urządzeniami obcymi w obrębie projektowanych zatok postojowych, - wykonanie podbudowy nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, - wykonanie nawierzchni ścieralnej asfaltowej, - wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego i pionowego. CPV 45233140-2 Wykonawca zadania zobowiązany będzie do skoordynowania robót w związku z planowaną wymianą sieci ciepłowniczej zlokalizowanej w km ok. 0+450 planowanej do realizacji przez SPGK Sanok. Realizacja zadania odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem, stanowiącym załącznik do umowy. W ramach zadania 2 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 2257R Tarnawa - Kalnica w km od 0+041 do 1+352, od 1+433 do 1+556, od 1+589 do 2+800” zostaną wykonane m.in.: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne – nasypy oraz oczyszczenie rowów z namułu, - kolektor kanalizacji deszczowej, - umocnienie rowów, - poszerzenie jezdni na odcinku projektowanego chodnika, - chodnik z kostki betonowej w tym zjazdy w jego ciągu, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni asfaltem, - wykonanie podbudowy nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, - wykonanie nawierzchni ścieralnej asfaltowej, - oznakowanie pionowe, - montaż ścieków drogowych, - montaż barier drogowych. CPV 45233140-2, 45233222-1, 45232452-5, 45231300-8 Fragment odcinka drogi planowanej do przebudowy w km od 1+589 do 2+800 zlokalizowany jest na terenie dla którego opracowano kartę dokumentacyjną osuwiska (Nr 18-17-075-092451 Numer roboczy osuwiska PM01) z dnia 20.09.2018 r. wraz z opinią, wykonaną przez Państwowy Instytut Geologiczny – Państwowy Instytut Badawczy Oddział Karpacki, 31-560 Kraków ul. Skrzatów 1 (załącznik w materiałach przetargowych). Wykonawca zadania zobowiązany będzie do skoordynowania robót w związku z planowaną odbudową mostu w km 1+571 w m. Tarnawa Górna. W przypadku realizacji inwestycji mostowej dostęp do odcinka drogi w km od 1+589 do 2+800, planowanego do przebudowy będzie ograniczony i możliwy wyłącznie dla pojazdów o DMC do 10t poprzez objazd drogą gminną dz. nr ewid. 1602 obręb Tarnawa Górna. Zamawiający na etapie prowadzenia niniejszego postępowania nie może określić precyzyjnego terminu rozpoczęcia realizacji odbudowy mostu ze względu na brak decyzji o dofinansowaniu planowanej inwestycji. W przypadku otrzymania dofinansowania zadanie mostowe musi zostać zakończone w m-cu grudniu br. Zamawiający wymaga osiągnięcia co najmniej 60 % zaawansowania finansowego inwestycji w terminie do m-ca listopada br. z zastrzeżeniem, że w przypadku wykonania większego zakresu robót tj. przekraczającego 60 % Zamawiający ograniczy płatność do wysokości 60 % wartości wykonanych robót, pozostała kwota zostanie zafakturowana i zapłacona zgodnie z harmonogramem, stanowiącym załącznik do umowy po odbiorze zadania w roku 2020 r. Wymagane jest, aby zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Ustawa z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności – tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1226 z późn. zm.) oraz posiadały wymagane certyfikaty wydane przez jednostki oceniające zgodność. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załączniki do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w składanej ofercie, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku gdy w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ jest odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: - dla zadania (części) nr 1 - 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 PLN). - dla zadania (części) nr 2 - 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 69 8642 1184 2018 0065 8201 0095 w Podkarpackim Banku Spółdzielczym w Sanoku. ` Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. W celu ujawnienia sposobu kalkulacji ceny Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego (uproszczonego – Załącznik nr 1 do SIWZ) sporządzonego w oparciu o przedmiar robót - załącznik nr 7 do SIWZ) i wskaźniki cenowe oferenta, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (DZ. U. Nr 130 poz. 1389). Należy dołączyć ceny zastosowanych materiałów, robocizny i sprzętu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach