Przetargi.pl
Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jordanowo gm.Złotniki Kujawskie. Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Niszczewice gm.Złotniki Kujawskie. Zadanie 3 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krężoły gm.Złotniki Kujawskie

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 88-180 Złotniki Kujawskie, ul. Powstańców Wlkp. 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Powstańców Wlkp. 6 6
    88-180 Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikuj.ires.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jordanowo gm.Złotniki Kujawskie. Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Niszczewice gm.Złotniki Kujawskie. Zadanie 3 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krężoły gm.Złotniki Kujawskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 2.1.Zadanie 1- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jordanowo gm.Złotniki Kujawskie. Droga objęta zamówieniem przebiega od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2367C do rozwidlenia działek 24 i 77 o długości 605,90 m, szerokość nawierzchni bitumicznej 5,0 m na całej długości przebudowywanego odcinka drogi, obustronne pobocza , zmienna szerokość lewostronnego pobocza gruntowego , w km 0+000,00÷0+383,20 - 1,5 m oraz w km 0+383,20÷0+605,80 - 0,75 m natomiast pobocze prawostronne na całej długości odcinka stała szerokość 0,75 m, lewostronny rów odwadniający, odparowujący. 2.1.2.Nawierzchnia bitumiczna jezdni o konstrukcji: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S wg WT-2, - 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W wg WT-2, - 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5, - 15 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki 2.1.3.Zjazdy konstrukcja zjazdu bitumicznego: - 4 cm- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S wg WT-2 , - 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5, - 15 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki. 2.1.4.Pobocza gruntowe na całej długości odcinka, spadek poprzeczny pobocza lewostronnego 8% w kierunku rowu, prawostronnego 2% w kierunku jezdni.. 2.1.5.Odwodnienie drogi powierzchniowe za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do rowu przydrożnego głębokości 0,50 m ze skarpami spadkach 1:1,5. 2.1.6.Roboty ziemne obejmują: - wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni i zjazdów, - roboty związane z wykonaniem rowu, - uzupełnienie poboczy 2.1.6. Czasowa organizacja ruchu - oznakowanie pionowe i poziome zgodnie z Projektem Czasowej Organizacji Ruchu. 2.1.7. Stała Organizacja Ruchu - uzupełnienie brakującego oznakowania , oznakowanie pionowe i poziome. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Projekt budowlany, Projekt wykonawczy,Projekt czasowej organizacji ruchu, Projekt stałej organizacji ruchu, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wymagania zawarte w siwz, natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym. Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania. 2.2. Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Niszczewice gm.Złotniki Kujawskie ETAP I odcinek km 0+000 - 0+209,94 Początek drogi od włączenia drogi wojewódzkiej poprzez rozbiórkę istniejącej nawierzchni brukowej i wykonania nowej nawierzchni bitumicznej o długości 209,94 m, szerokość jezdni bitumicznej na całej długości trasy 4,0 m z poszerzeniem na łuku poziomym w km 0+172,09÷0+209,94 do 6,6 m oraz na włączeniu w drogę wojewódzką do 5,0 m. Obustronne pobocza z kruszywa łamanego szerokości 0,75 m tworzące łącznie utwardzoną koronę drogi szerokości 5,50 m, na włączeniu w drogę wojewódzką szerokość jezdni bitumicznej 5,0 m, odwodnienie do jednostronnych rowów przydrożnych, odparowujących. Na wysokości poszerzonego rowu w obrębie skrzyżowania z drogą wojewódzką przewidziany jest montaż barier ochronnych spełniających minimalny poziom szerokości pracującej W2 oraz poziom powstrzymania N1 wg PN-EN 1317. 2.2.1.Roboty rozbiórkowe obejmujące: 1) rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni brukowej w obrębie skrzyżowania z drogą wojewódzką oraz w obrębie łuku poziomego w km0+172,09 ÷0+209,94, 2) rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni brukowej w miejscu planowanych progów zwalniających, 3) rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni brukowej w ok. 0+038,55÷0+042,55 w celu uzyskania płynnego przebiegu niwelety przy jednoczesnym zachowaniu minimalnej grubości warstwy profilowej, 4) rozbiórka istniejących nawierzchni zjazdu z kostki betonowej, 5) rozbiórka istniejących nawierzchni żużlowych dróg wewnętrznych w obrębie skrzyżowania z projektowaną drogą. 6) Zakres robót ziemnych obejmuje usunięcie warstwy humusu, wykonanie wykopów i nasypów, ułożenie warstwy humusu gr. 10m cm wraz z obsianiem trawą. Humusowanie wykonać wzdłuż poboczy z kruszywa łamanego oraz na rowach przydrożnych. 2.2.2.Zjazdy na posesję i do zabudowań wykonać nawierzchnie o następującej konstrukcji: - 5 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S wg WT-2, - 15 cm - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5, - 10 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki. 2.2.3.Nawierzchnia jezdni: Na istniejącej nawierzchni i brukowej należy ułożyć warstwę profilowaną o grubości zmiennej- zgodnie z tabelą profilowania oraz przekrojami poprzecznymi. Na warstwie profilowanej należy ułożyć warstwy bitumiczne w całości z poszerzeniami oraz miejscami gdzie przewidziano rozbiórkę istniejącej nawierzchni (poza progami zwalniającymi).Warstwy bitumiczne to 4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowegoAC16W oraz 4 cmk warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S wg WT-2. W miejscach gdzie przewidziano rozbiórkę istniejącej nawierzchni brukowej i na poszerzeniach nawierzchni brukowej wykonać nawierzchnię o następującej konstrukcji: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S wg WT-2, - 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16WW wg WT-2, - 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech.0/31,5, - 15 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki. 2.3.4.Progi zwalniające: wykonanie dwóch progów zwalniających typu U-16c w km 0+060,20 oraz w km 0+121,70. Wymiary progów zwalniających 4x4 wraz z odcinkami najazdowymi, wysokość progu 10 cm. W miejscu planowanych progów zwalniających dokonać rozbiórkę istniejącej nawierzchni brukowej. Progi zwalniające wykonać w następującej konstrukcji: - 8 cm - nawierzchnia z kostki betonowej szarej na 3 cm podsypce cementowo-piaskowej, - 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech.0/31,5, - 15 cm - warstwa odcinająca z pisku lub pospółki. Próg zwalniający obramować opornikami betonowymi wtopionymi, oporniki wzdłuż połączenia za nawierzchnią jezdni osadzić na ławie betonowej prostej, natomiast na krawędziach wzdłuż poboczy osadzić na ławie betonowej z oporem od strony poboczy. 2.3.5. Regulacja chodnika w drodze wojewódzkiej - istniejący chodnik z kostki betonowej na fragmencie w obrębie łuku włączenia projektowanej drogi gminnej należy rozebrać wraz z obramowaniami i odtworzyć z dostosowaniem wysokościowym do krawędzi projektowanej drogi gminnej. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Projekt budowlany, Projekt wykonawczy,Projekt czasowej organizacji ruchu, Projekt stałej organizacji ruchu, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wymagania zawarte w siwz, natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym. Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania. 2.3. Zadanie 3 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krężoły gm.Złotniki Kujawskie Początek stanowi skrzyżowanie drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 234 obręb Złotniki Kujawskie z drogą Powiatową nr 2368, koniec stanowi granica pasa drogowego na wysokości działek nr 224/1 i 226/1.Długość odcinka drogi objętej zamówieniem wynosi 172,26 m, jezdnia na całej długości trasy szer. 4 m z poszerzeniem na włączeniu w zjazd z drogi powiatowej do 5,75 m, na całej długości drogi wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego szerokości 0,75 m, na odcinku od początku opracowania do głównego zjazdu na teren przetwórni warzyw zaprojektowane dodatkowe lewostronne pobocze gruntowe szerokości 1,5 m, na całym odcinku drogi odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do projektowanych rowów przydrożnych gł. 60 cm ze skarpami o spodkach 1:1,5, szerokość dna rowu 40 cm. Wzdłuż krawędzi końcowej jezdni w celu odgrodzenia ruchu od projektowanego rowu poprzecznego przewidziano montaż barier ochronnych o parametrach nie gorszych niż: - poziom szerokości pracującej W2, - poziom powstrzymywania N1 wg PN-EN 1317. 2.3.1.Roboty rozbiórkowe obejmujące: 1) rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni brukowej, 2) rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowego placu w obrębie zjazdu. 2.3.2.Roboty ziemne: 1) usunięcie warstwy humusu, 2) wykonanie wykopów i nasypów, 3) ułożenie warstwy humusu gr.10 cm wraz z obsiewem trawą, humusowanie wykonać wzdłuż poboczy z kruszywa łamanego oraz na rowach przydrożnych. 2.3.3.Nawierzchnia jezdni: Rozbiórka istniejącej nawierzchni brukowej z uwagi na jej znaczne zniszczenie , w jej miejsce wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej o następującej konstrukcji: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S wg WT-2, - 6 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W wg WT-2, - 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech.0/31,5, - 15 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki. 2.3.4.Zjazdy - wykonanie zjazdów o dwóch typach konstrukcji. Dla zjazdów na których przewiduje się normalny ruch pojazdów należy wykonac następującą konstrukcję: - 5 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S wg WT-2, - 15 cm - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mech.0/31,5, - 10 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki. Zjazdy na których przewiduje się ruch ciężkich pojazdów dostawczych oraz dużych maszyn rolniczych należy wykonać zjazdy o wzmocnionej konstrukcji: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S wg WT-2, - 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W wg WT-2, - 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5, - 10 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki . Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Projekt budowlany, Projekt wykonawczy,Projekt czasowej organizacji ruchu, Projekt stałej organizacji ruchu, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wymagania zawarte w siwz, natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym. Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotnikikuj.ires.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach