Przetargi.pl
Zadanie 1 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby WORD w Warszawie Zadanie 2 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby WORD w Warszawie współfinansowana przez Unię Europejską w ramach EFS Zadanie 3 - Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby WORD w Warszawie współfinansowana przez Unię Europejską w ramach EFS

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-231 Warszawa, ul. Odlewnicza 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5976704 , fax. 022 5976701
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie
    ul. Odlewnicza 8 8
    03-231 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5976704, fax. 022 5976701
    REGON: 01303553400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby WORD w Warszawie Zadanie 2 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby WORD w Warszawie współfinansowana przez Unię Europejską w ramach EFS Zadanie 3 - Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby WORD w Warszawie współfinansowana przez Unię Europejską w ramach EFS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby WORD w Warszawie Zadanie 2 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby WORD w Warszawie współfinansowana przez Unię Europejską w ramach EFS Zadanie 3 - Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby WORD w Warszawie współfinansowana przez Unię Europejską w ramach EFS
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków, o których mowa w ust. 1a), 1b) i 1c). Warunek, o którym mowa w ust. 1d), każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych. - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków wskazanych w pkt VI SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia - nie spełnia. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 1. Zamawiający, za zgodą Oferenta poprawi w ofercie oczywiste błędy. 2. Błąd w obliczeniu ceny spowoduje odrzucenie oferty. 3. Oferent jest zobowiązany do wypełnienia formularza ofertowego i określenia w nim cen na wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia. 4. Wartości składowe ceny powinny zawierać w sobie ewentualne upusty oferowane przez oferenta. 5. Wprowadzenie przez Oferenta jakichkolwiek zmian w formularzu cenowym spowoduje odrzucenie oferty. 6. Wszystkie ceny określone przez oferenta zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) Aktualny dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. b) Zaświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi do Urzędu Skarbowego lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. c) Zaświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. d) Zaakceptowane i podpisane Istotne postanowienia umowy. e) Wypełniony i podpisany formularz oferty. f) Oświadczenia wynikające z postanowień art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej W przypadku oferentów mających siedzibę poza terytorium RP należy w miejsce dokumentów określonych w ust. 1a, 1b, 1c złożyć dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, - w przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach