Przetargi.pl
Zadanie 1 - dostawa 2 000 szt. koszul służbowych letnich oraz 2 000 szt. koszul wyjściowych letnich Zadanie 2 - dostawa 500 szt. pasów białych z koalicyjką

Komenda Główna Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-642 Warszawa, ul. Puławska 148/150
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6012044, 601 59 75 , fax. 022 6011857
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Główna Policji
    ul. Puławska 148/150
    02-642 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6012044, 601 59 75, fax. 022 6011857
    REGON: 01213749700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1 - dostawa 2 000 szt. koszul służbowych letnich oraz 2 000 szt. koszul wyjściowych letnich Zadanie 2 - dostawa 500 szt. pasów białych z koalicyjką
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zadanie 1 - 2 000 szt. koszul służbowych letnich oraz 2 000 szt. koszul wyjściowych letnich. Zadanie 2 - 500 szt. pasów białych z koalicyjką.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 183320005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, tj.: a)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym: należycie wykonał w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej: - dla zadania nr 1- jedną dostawę koszul w ilości nie mniejszej niż 1000 szt. zrealizowaną w ciągu 12 miesięcy - dla zadania nr 2 - jedną dostawę pasów w ilości nie mniejszej niż 200 szt. zrealizowaną w ciągu 12 miesięcy; c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 ustawy Pzp oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków; b) ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki; c) jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w ust. 1, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155), w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1.oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jest zobowiązany do przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie także dokument wystawiony z datą wcześniejszą, ale potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, 3.W celu potwierdzenia, opisanego w SEKCJI III.2) warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą wykaz zrealizowanych zamówień, zawierający informacje potwierdzające spełnienie wymagań określonych w SIWZ z podaniem co najmniej nazwy przedmiotu dostawy (w tym ilości), daty wykonania i nazwy odbiorcy. Do wykazu należy dołączyć dokument (dokumenty) potwierdzający(e), że dostawa została wykonana należycie. Ponadto Wykonawca musi złożyć: 1.dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań: - zgodnie z punktem 3.1.1 dokumentacji techniczno-technologicznej dla koszul służbowych letnich (DTT 21/KGP/2005) oraz dla koszul wyjściowych letnich (DTT 19/KGP/2005) (dla zadania 1) - zgodnie z punktem 10 dokumentacji techniczno-technologicznej dla pasów białych z koalicyjką (DTT-10/KGP/2005) (dla zadania 2) Parametry w dokumentach muszą być określone w takich samych mianach jak w dokumentach techniczno-technologicznych właściwych dla danego przedmiotu zamówienia. Przedstawione wymagania i parametry na surowce i wyrób powinny być zgodne z normami wymienionymi w dokumentacji lub normami je aktualizującymi. Powyższe dokumenty muszą być wystawione przez laboratoria akredytowane. 2.dokumenty (np.: zaświadczenia, oświadczenia, deklaracje, wyniki badań, certyfikaty) potwierdzające spełnienie wymagań zgodnie z pkt. 3.1.2, 3.1.3, 3.1.4, 3.1.5 dokumentacji techniczno-technologicznej dla koszul służbowych letnich (DTT 21/KGP/2005) oraz dla koszul wyjściowych letnich (DTT 19/KGP/2005) 3.wzory oferowanego przedmiotu zamówienia oznakowane nazwą firmy: Zadanie 1: -koszula służbowa letnia 41/175 zgodna z dokumentacją techniczno-technologiczną DTT 21/KGP/2005 oraz -koszula wyjściowa letnia 41/175 zgodna z dokumentacją techniczno-technologiczną DTT 19/KGP/2005 Zadanie 2: -pas biały z koalicyjką 2 zgodny z dokumentacją techniczno-technologiczną (DTT 10/KGP/2005)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach