Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Żyrardów" Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Czysta
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48 46 855 40 41 , fax. +48 46 855 32 80
- Data zamieszczenia: 2019-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Żyrardów" Spółka z o.o.
ul. Czysta 5
96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
tel. +48 46 855 40 41, fax. +48 46 855 32 80
REGON: 75008665300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgk.zyrardow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie 16 pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Roszarniczej i Mickiewicza w Żyrardowie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację Zadania 16 pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul.: Roszarniczej i Mickiewicza w Żyrardowie”, wchodzącego w skład Projektu „Gospodarka wodno – ściekowa w mieście Żyrardów – Etap III”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się: a) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odejściami w ul. Roszarniczej i ul. Mickiewicza w Żyrardowie z rur ø 160 mm, 200 mm i 315 mm o łącznej długości ok. 513,00 mb. b) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej w ul.: Roszarniczej i Mickiewicza w Żyrardowie z rur ø 280 mm o łącznej długości ok. 1061,00 mb. c) Dostawa i montaż kompletnej tłoczni ścieków. d) Wykonanie systemu sterowania tłocznią wraz z włączeniem do ist. dyspozytorni zlokalizowanej w budynku przy ul. Czystej w Żyrardowie. e) Roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe nawierzchni gruntowych, gruntowych ulepszonych, utwardzonych. f) Roboty odwodnieniowe – w przypadku wystąpienia wody gruntowej. g) Zagęszczenie gruntu naruszonego w wyniku prowadzonych robót w ramach realizacji przedmiotu zamówienia o którym mowa w pkt.1. do uzyskania stopnia zagęszczenia gruntu, co najmniej Is = 0,98. Potwierdzeniem uzyskania wskaźnika będą badania zagęszczenia gruntu wykonane przez jednostkę posiadającą kwalifikacje do wykonywania tych badań (sporządzone w ilości 3 egz. dla Zamawiającego), które potwierdzą uzyskanie powyższego wskaźnika wymaganego przez Zamawiającego. h) Usunięcie kolizji z infrastrukturą podziemną. i) Obsługa geodezyjna przedmiotu zamówienia (tyczenie oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawczą zaewidencjonowaną w Powiatowym Ośrodku Geodezyjnym w Żyrardowie – oryginały w ilości 3 egz. dla Zamawiającego). j) Opracowanie Projektu/ów tymczasowej organizacji ruchu drogowego wprowadzonej/ych na czas trwania robót wraz z uzyskaniem koniecznych opinii i uzgodnień, decyzji oraz poniesienie opłat za zajęcie pasa drogowego na czas trwania robót. k) Próby szczelności, rozruchy tłoczni ścieków, inspekcja kamerą TV wykonanej kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ilości 3 egz. (część opisowa wraz z płytą CD dla Zamawiającego), szkolenia pracowników Zamawiającego. l) Wykonanie dokumentacji projektowej, wraz z uzgodnieniami i uzyskanie odpowiednich decyzji administracyjnych, jeśli to będzie konieczne do należytego wykonania robót budowlanych. m) Wykonanie Dokumentacji powykonawczej w ilości 3 egz. dla Zamawiającego. n) Inne czynności nie wymienione wyżej, a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w punkcie 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), Beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji; e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania Umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, lub - zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. 3) Postanowienia powyższe mają zastosowanie również do poręczeń. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Żyrardów” Sp. z o.o., ul. Czysta 5, 96 – 300 Żyrardów POLSKA Bank PEKAO S.A. nr konta 86 1240 5918 1111 0000 4910 1717 z dopiskiem na przelewie: „Wadium na Zadanie 16 pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul.: Roszarniczej i Mickiewicza w Żyrardowie”. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale dołączyć do oferty. 4. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) będące oświadczeniem, że zaistniały okoliczności, w wyniku których Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego (określone w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp) – bez potrzeby potwierdzania tych okoliczności przez Zamawiającego; 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie gwarancja wadialna powinna wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiona tylko na jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości Wykonawców składających ofertę) pod takim jednak warunkiem, że tenże podmiot jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem, uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców. 5. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Potwierdzenie wniesienia wadium; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przesz notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 4. Zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale). – Załącznik nr 10 do SIWZ. 5. Oświadczenie w sprawie grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: - w pkt. III.3), III.7) 5 i III.4) należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - w pkt. III.5.1) c) i d) Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu; - w pkt. III.5.1) a) i b) i III.7) 1-4 Wykonawcy składają łącznie. 3) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci wodociągowej w ul. Łącznej w miejscowości Jabłonna, gmina Jabłonna.
Dodano: 2024-07-18 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zbuczyn, ul. Graniczna
Dodano: 2024-07-11 - Rozbudowa sieci wod-kan, modernizacja SUW i oczyszczalni ns terenie Gminy Osieck
Dodano: 2024-07-08 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w działce ew. nr. 2/13 w ul. bocznej od Kwiatowej w Michałowie-Grabinie
Dodano: 2024-07-08 - Rozbudowa sieci wod - kan, modernizacja SUW i oczyszczalni na terenie Gminy Osieck
Dodano: 2024-07-05 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Blinno
Dodano: 2024-07-05 - „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Czerwinie, budowa dodatkowej studni dla SUW w Czerwinie, budowa zaplecza na potrzeby sprzętu asenizacyjnego”
Dodano: 2024-07-04 - Budowa sieci kanalizacyjnej oraz budowa stacji podnoszenia ciśnienia sieci wodociągowej w gminie Dębe Wielkie.
Dodano: 2024-07-03 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bielsku, realizowana w ramach Części: CZĘŚĆ 1 , CZĘŚĆ 2 , CZĘŚĆ 3
Dodano: 2024-06-27 - Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Rościszewo
Dodano: 2024-06-10