Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 8892000, 8892026 , fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
ul. Narutowicza 17B 17B
70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 8892000, 8892026, fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
REGON: 81006093700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie 14518 Szczecin Podjuchy JW. 2901 k- 1952. Remont budynku hali sportowej nr 10 - roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej - wykonanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie kompletnych obiektów lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej - zadanie 14518 Szczecin Podjuchy JW. 2901 k-1952 - remont budynku hali sportowej numer 10. Roboty obejmują między innymi: a) rozbiórkę nawierzchni b) wykonanie kanalizacji sanitarnej - roboty ziemne i towarzyszące - roboty montażowe c) wykonanie kanalizacji deszczowej - roboty ziemne i towarzyszące - roboty montażowe d) odtworzenie dróg i chodników 2. Szacunkowa wartość zamówienia: 240.021,83 PLN - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7.200,00 PLN. Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy PZP o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP oraz nie zalegają z opłatami na rzecz ZUS, US, KRUS. Ocena: Spełnia/Nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w ust. 1, zawierające treść jak w formularzu do oferty - Oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Załączając kopię uprawnień oraz potwierdzenie aktualnej przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Warunek spełnia wykazanie osób z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności: - konstrukcyjno budowlanej - 1 osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoba b) Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, np.: referencje, zaświadczenia itp. Warunek spełnia wykonanie min. 2 robót każda na kwotę min 150.000,00 PLN. c) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w lokalach mieszkalnych w budynku wielorodzinnym przy ulicy Nehringa 39 w Szczecinie wraz z rozbiórką toalet podwórzowych, likwidacją zbiornika bezodpływowego oraz podłączeniem budynku do sieci kanalizacyjnej rozdzielczej
Dodano: 2016-07-07 - Roboty budowlane polegające na: Zadanie 1 - Adaptacja pomieszczeń szkolnych na oddział przedszkolny w Zespole Szkół nr 11 w Koszalinie - parter budynek A2 Zadanie 2 - Remont łazienek w Zespole Szkół nr 11 w Koszalinie - piętro budynek A1
Dodano: 2016-06-15 - Przełączenie do sieci kanalizacyjnej, deszczowej i sanitarnej komunalnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dębogórskiej 36 w Szczecinie
Dodano: 2016-06-10 - Adaptacja pomieszczeń szkolnych na oddział przedszkolny w budynku C Szkoły Podstawowej nr 17 im. Orła Białego w Koszalinie
Dodano: 2016-06-09 - Wykonanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w lokalach mieszkalnych w budynku wielorodzinnym przy ulicy Nehringa 25 w Szczecinie wraz z rozbiórką toalet podwórzowych oraz likwidacją zbiornika bezodpływowego
Dodano: 2016-05-31 - Wykonanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w lokalach mieszkalnych w budynku wielorodzinnym przy ulicy Nehringa 39 w Szczecinie wraz z rozbiórką toalet podwórzowych, likwidacją zbiornika bezodpływowego oraz podłączeniem budynku do sieci kanalizacyjnej rozdzielczej
Dodano: 2016-05-17 - Wykonanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w lokalach mieszkalnych w budynku wielorodzinnym przy ulicy Nehringa 25 w Szczecinie wraz z rozbiórką toalet podwórzowych oraz likwidacją zbiornika bezodpływowego
Dodano: 2016-04-20 - Wymiana instalacji elektrycznej, roboty konserwacyjne pomieszczeń wartowni nr 37 w Cybowie realizowane przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno. - znak postępowania 278/2016
Dodano: 2016-04-04 - Wykonanie węzła cieplnego, instalacji centralnego ogrzewania, zimnej i ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Firlika 48 oficyna w Szczecinie w ramach programu zmniejszenie zanieczyszczeń powietrza w Szczecinie - Etap II - Program KAWKA
Dodano: 2016-03-11 - Wykonanie metodą zaprojektuj i wybuduj przebudowy pomieszczeń po kotłowni opalanej węglem na kotłownię opalaną gazem ziemnym w Szkole Podstawowej nr 3 w Gryficach
Dodano: 2016-01-25