Przetargi.pl
zadania inwestycyjne dotyczące budynków w Nadleśnictwie Lubaczów

Nadleśnictwo Lubaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Słowackiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6321972, 6321201 , fax. 166 329 004
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Lubaczów
    ul. Słowackiego 20
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6321972, 6321201, fax. 166 329 004
    REGON: 65001649500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lubaczow/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Lasów Państwowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zadania inwestycyjne dotyczące budynków w Nadleśnictwie Lubaczów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia są zadania inwestycyjne dotyczące budynków w Nadleśnictwie Lubaczów. w tym: 3.1.1 Zadanie częściowe nr 1 „Budowa podwójnej kancelarii leśnictw Opaka i Nowa Grobla” a) Opracowanie uzgodnionej i zatwierdzonej przez Inwestora koncepcji programowo-przestrzennej, obejmującej wszystkie wymagane elementy zamówienia wraz z charakterystyką energetyczną budynku, b) Uzyskanie wszelkich warunków, zapewnień, opinii, pozwoleń i uzgodnień, badań w zakresie niezbędnym do opracowania pełnej dokumentacji projektowej, c) Opracowanie projektu budowlanego zatwierdzonego przez Zamawiającego i uzyskania pozwolenia na budowę, d) Wykonanie analizy środowiskowo-ekologicznej oraz charakterystyki energetycznej budynku, e) Opracowanie i uzgodnienie z Inwestorem projektów wykonawczych, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, f) Wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji wymaganego zakresu robót budowlanych, g) Wyposażenie budynku i terenu w zakresie elementów stałych – w uzgodnieniu z Zamawiającym, h) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, i) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 3.1.1.1 Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu: 1. Budynek kancelarii o powierzchni użytkowej – maksymalnie 70 m². Budynek podwójnej kancelarii wykonany w oparciu o konstrukcję drewnianą, parterowy o dachu dwuspadowym z nieużytkowym poddaszem (strych) o pow. użytkowej maksymalnie 70 m². Budynek powinien być dostępny dla osób niepełnosprawnych Budynek powinien składać się z: - 2 pomieszczeń kancelarii o pow. max. 20 m² każda, - 2 pomieszczenia socjalne o pow. max. 5 m² każda, - poczekalni o pow. max. 6 m², - łazienka z WC (dostosowana dla osób niepełnosprawnych) o pow. max. 6 m², - wiatrołap o pow. max. 4 m² Dopuszczalne odchylenie w powierzchni ogółem oraz w powierzchniach poszczególnych pomieszczeń wynosi minus 5%. 2. Budynek powinien być wyposażony w następujące instalacje: 1) elektryczną – przyłącz energetyczny wykonany na podstawie oświadczenia o zapewnieniu dostaw energii elektrycznej oraz warunkach przyłączenia obiektu budowlanego do sieci dystrybucyjnej (Załącznik nr 11 do SIWZ) 2) wodną – zasilaną ze studni głębinowej zlokalizowanej na działce nr 872/2 w pobliżu zamierzonej inwestycji (Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany sposobu zasilania instalacji wodnej w przypadku wybudowania przyłącza wodociągowego prowadzonego w pobliżu zamierzonej inwestycji) 3) kanalizacyjną – odprowadzenie ścieków do bezodpływowego szczelnego zbiornika, 4) centralnego ogrzewania, 5) ciepłej wody użytkowej, 6) internetową, UWAGA: Powyższe ustalenia wielkościowe i powierzchniowe są wstępnym i opisowym sposobem określenia charakteru i skali przedsięwzięcia, właściwą metodą do tego celu jest opracowanie koncepcji programowo–przestrzennej, która pozwoli dopiero uzyskać właściwy obraz przedsięwzięcia. Dla obliczenia i klasyfikowania powierzchni budynku stosować normę PN-ISO 9836:1997. Projektowany obiekt musi uwzględniać wszystkie potrzeby przedstawione w programie funkcjonalno-użytkowym 7) instalacja alarmowa zostanie wykonana na zlecenie Zamawiającego przez firmę obcą której Wykonawca udostępni plac budowy na czas podłączenia urządzeń. 3. Ogrodzenie kancelarii od strony drogi i parkingu murowane na fundamencie betonowym. Słupki oraz cokół wykonany z kamienia naturalnego. Cokół ponad poziomem terenu o wys. do 30cm. Pomiędzy słupkami drewniane przęsła impregnowane ciśnieniowo. Pozostała część ogrodzenia wykonana z paneli ogrodzeniowych ocynkowanych. W ogrodzeniach zastosować prefabrykowane podmurówki żelbetowe. Teren działki do ogrodzenia: a) 64 mb (+/- 5%) z paneli ogrodzeniowych ocynkowanych. b) 64 mb (+/- 5%) murowane na fundamencie betonowym, słupki oraz cokół wykonany z kamienia naturalnego. Cokół ponad poziomem terenu o wys. do 30cm. Słupki o wymiarach ok. 40 cm x 40 cm, rozstaw ok. 260 cm. Pomiędzy słupkami drewniane przęsła impregnowane ciśnieniowo. Drewniane przęsła pomiędzy słupami szerokości ok. 220 cm. W skład ogrodzenia murowanego wchodzić będzie furtka o szerokości 100 cm oraz brama dwuskrzydłowa o szerokości 400 cm (dokładne położenie uzgodnione z Zamawiającym na etapie opracowania koncepcji programowo-przestrzennej). 4. Przebudowa częściowa ogrodzenia leśnictwa Sikorówka o nr inw 298/546 przyległego do nowobudowanego – demontaż siatki leśnej ok. 50 mb, wybudowanie 6,5 mb ogrodzenia murowanego na fundamencie betonowym (opis powyżej), obudowanie dwóch słupków bramowych w technologii murowanej opisanej wyżej, ponowny montaż siatki leśnej dł. ok. 13 mb. 5. Chodniki i dojazdy utwardzone z kostki betonowej kolorowej na podbudowie z kamienia. Ilość będzie wynikać z planu zagospodarowania działki a) Parking przed ogrodzeniem z kostki betonowej na podbudowie z kamienia. Wielkość parkingu – mogący pomieścić max. 11 pojazdów (w tym 1 dla osób niepełnosprawnych), poszerzenie drogi dojazdowej oraz stojak na rowery. b) Konstrukcja miejsc postojowych o pow ok. 201,5 m2 : - Kostka brukowa gr. 8 cm - Podsypka cementowo - piaskowa – gr. 3 cm - Podbudowa z klińca (frakcja 0-31,5) – gr. 10 cm - Podbudowa z klińca (frakcja 0-63) – gr. 15 cm - Warstwa odsączająca z piasku – gr. 10 cm - Krawężnik betonowy 15 x 30 cm c) Konstrukcja chodnika o pow. ok. 45 m2: - Kostka brukowa gr. 6 cm, - Podsypka cementowo - piaskowa – gr. 3 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego – gr. 20 cm, - Warstwa odsączająca z piasku – gr. 10 cm 6. Płyta pod zbiornik na gaz propan-butan betonowa wykonana zgodnie z wytycznymi producenta zbiornika. Zbiornik o pojemności – 2700l. 7. Zbiornik na nieczystości płynne. Zbiornik betonowy o pojemności – ok. 10m³. Dokładny opis robót budowlanych w załącznikach nr 9-12 3.1.2 Zadanie częściowe nr 2 „Przebudowa budynku leśniczówki Dziewięcierz nr inw. 165/12” Zakres prac budowlanych do wykonania: a) Prace rozbiórkowe i demontażowe: - rozbiórka istniejących zewnętrznych betonowych schodów i płyty spocznikowej przy wejściu do budynku, - demontaż istniejących drzwi wejściowych do budynku, - demontaż okna zewnętrznego (poczekalnia) z rozebraniem fragmentu ściany do poziomu posadzki, - rozbiórka ścianki wydzielającej pomieszczenie WC wraz z demontażem drzwi i urządzeń sanitarnych, - zeskrobanie starej farby i okładzin z tynku żywicznego, - wykucie w ścianie otworu pod drzwi (przejście do kotłowni), - wykucie w ścianie otworu pod drzwi do nowego pomieszczenia kancelarii, - demontaż warstwy styropianu z elewacji w części przebudowywanej, - rozbiórka istniejącego komina spalinowego do poziomu stropu nad parterem, - skucie płytek i rozebranie paneli podłogowych (zakres robót – Rys.3) - demontaż drzwi pomiędzy pomieszczeniem nowej kancelarii, a pozostałymi pomieszczeniami mieszkalnymi leśniczówki i drzwi do pomieszczenia socjalnego, - demontaż grzejników i instalacji C.O. (zakres robót – Rys.3) - demontaż starych lamp oświetleniowych (zakres robót – Rys.3) b) Prace budowlano – montażowe: Prace zewnętrzne - wymurowanie nowego komina spalinowego, - wykonanie fundamentu w miejscu istniejących schodów, - wymurowanie nowej ściany w osi istniejącej ściany zewnętrznej budynku, - montaż drzwi zewnętrznych drewnianych, - montaż okna PCV, - wykonanie ocieplenia nowej ściany z wykonaniem okładziny z deski szalówkowej, - wykonanie nowych schodów i podjazdu dla niepełnosprawnych z palisady i kostki brukowej, - montaż balustrady schodowej i balustrady dla niepełnosprawnych, - wykonanie chodnika na dojściu do budynku, - montaż daszku nad wejściem, - montaż oświetlenia zewnętrznego, Pomieszczenie kancelarii - wykonanie instalacji C.O. - zamurowanie otworu drzwiowego w pomieszczeniu kancelarii, - uzupełnienie tynków po zamurowaniu, - montaż drzwi wewnętrznych z futryną skrzynkową do pomieszczenia kancelarii, - wykonanie nowej podłogi z płytek gres wraz z cokolikiem, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, - wykonanie szpachlowania po bruzdach i gładzi na ścianach i suficie, - malowanie ścian i sufitów - wykonanie na jednej ścianie okładziny z desek impregnowanych (imitacja bali), - montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, - montaż grzejnika, Pomieszczenie socjalne - wykonanie podejścia wod.-kan. pod umywalkę i zlewozmywak, - wykonanie instalacji C.O. - montaż drzwi wewnętrznych z futryną skrzynkową, - wykonanie nowej podłogi z płytek gres wraz z cokolikiem i wyrównaniem nierówności, - ułożenie płytek na ścianie (fartuch przy zlewozmywaku i umywalce), - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, - wykonanie szpachlowania po bruzdach i gładzi na ścianach i suficie, - malowanie ścian i sufitów - montaż umywalki i zlewozmywaka wraz z bateriami, - montaż przepływowego podgrzewacza wody, - montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, - montaż grzejnika, Łazienka - wykonanie podejścia wod.-kan. pod umywalkę i ustęp, - wykonanie instalacji C.O. - uzupełnienie tynków po zamurowaniu, - wykonanie nowej ścianki z płyty G/K wydzielającej nowe pomieszczenie łazienki, - - montaż drzwi łazienkowych z futryną skrzynkową, - zabudowa z płyt G/K pionów oraz stelaża ustępu, - ułożenie płytek na ścianie do wysokości min.2m, - wykonanie nowej podłogi z płytek gres, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, - wykonanie szpachlowania po bruzdach i gładzi na ścianach i suficie, - malowanie ścian i sufitów, - montaż umywalki i ustępu na stelażu, - montaż przepływowego podgrzewacza wody, - montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, - montaż grzejnika, - montaż uchwytów dla niepełnosprawnych, Poczekalnia - wykonanie nowej posadzki w części pomieszczenia poczekalni, z wykonaniem izolacji, - wykonanie instalacji C.O. - zamurowanie otworu po drzwiach (stare wejście do budynku), - uzupełnienie tynków po zamurowaniu, - montaż nowych drzwi wejściowych na klatkę schodową do kotłowni EI-30, - wykonanie nowej podłogi z płytek gres, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, - wykonanie okładziny ścian w części pomieszczenia z kamienia sztucznego, - wykonanie szpachlowania po bruzdach i gładzi na ścianach i suficie, - malowanie ścian i sufitów, - montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, - montaż grzejnika,. Dokładny opis robót budowlanych w załączniku nr 10
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: A) dla zadania częściowego nr 1 - 15 000,00 zł, B) dla zadania częściowego nr 2 – 2 500,00 zł 14.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 20.09.2019 r do godz. 11.00 14.3. W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) Pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: PEKAO S.A. I Oddz. W Lubaczowie nr: 93 1240 2584 1111 0000 3944 5436; w terminie zapewniającym jego wpływ na wskazane konto przed terminem składania ofert. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał); c) gwarancjach bankowych (oryginał); d) gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał); e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (oryginał). f) Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeniach (oryginał) musi zostać złożone w Kasie Zamawiającego (pokój nr 111, pierwsze piętro) ponadto musi : obejmować cały okres związania ofertą, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Dokument w formie gwarancji /poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie, bezwarunkowo na każde pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium do zapłaty żądanej kwoty do wysokości nie przekraczającej sumy gwarancyjnej stanowiącej kwotę wadium, zgodnie z warunkami przetargu. Gwarancja/poręczenie musi być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 14.4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy pzp. 14.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp , oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14.9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14.10. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda numeru konta na które należy zwrócić wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający dokona zwrotu wadium na konto, z którego dokonano wniesienia wadium. Wykonawca ponosi pełne konsekwencje wynikające z pomyłek w podaniu numeru konta. Zamawiający prosi o wpisanie numeru konta w następującym formacie: 14.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy pzp. 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1b. ustawy pzp. które zostały określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz potwierdzone w treści niniejszej siwz .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach