Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 69-110 Rzepin, Plac Ratuszowy 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7596292 w. 36 , fax. 095 7596478
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
Plac Ratuszowy 1 1
69-110 Rzepin, woj. lubuskie
tel. 095 7596292 w. 36, fax. 095 7596478
REGON: 00052616200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzepin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie przez Gminę Rzepin kredytu długoterminowego w wysokości 1.401.296,47 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zaciągnięcie przez Gminę Rzepin kredytu długoterminowego w wysokości 1.401.296,47 zł. z przeznaczeniem na następujące zadania: 1.Termomodernizacja obiektów oświatowych na terenie Gminy Rzepin - kwota kredytu 905.296,47 zł, uruchomienie w 2009 roku 2 Moje boisko ORLIK 2012 - kwota kredytu 496.000,00 zł, uruchomienie w 2009 roku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani (pod rygorem nieważności) Wykonawcy spełniający wymogi określone w niniejszej SIWZ: 3.1.1. Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy oświadczą to na załączonym formularzu oferty (wg wzoru nr 1) i oświadczeniu (wg wzoru nr 2). 3.1.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.1.3. Posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.1.4. Posiadają koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej (zamówieniem) tj. aktualny dokument potwierdzający, że wykonawca jest bankiem w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe, 3.1.5. Załączą do oferty wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty. 3.1.6 Zaakceptują istotne postanowienia umowy, określone w części III niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie oparta na załączonych przez Wykonawcę dokumentach wymienionych w pkt 4 - Instrukcji dla Wykonawców SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru nr 1). 4.2. Oświadczenie Oferenta o uprawnieniach do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi ( wg wzoru nr 2 ) - załącznik nr 1 do oferty. 4.3. Istotne postanowienia umowy poświadczone przez Wykonawcę, że przyjmuje je bez zastrzeżeń (Część III SIWZ) - załącznik nr 2 do oferty. 4.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Posiadają koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem tj. aktualny dokument potwierdzający, że wykonawca jest bankiem w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe, 4.5 Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów składających ofertę wspólną lub umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli z jej treści wynika ustanowione pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - załącznik nr 3 do oferty. Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących złożonej oferty zgodnie z art. 87 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zaświadczenia mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.). Banki obowiązane są złożyć dokumenty powołujące Radę Nadzorczą i Zarząd. W przypadku podpisania oferty przez dyrektora Oddziału należy załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione do reprezentowania banku. Informacje składane w trakcie postępowania stanowią tajemnicę firmy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania muszą być oznaczone klauzulą: NIE UDOSTĘPNIAĆ INNYM UCZESTNIKOM POSTĘPOWANIA, INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.) i załączona jako odrębna część nie załączona z ofertą w sposób trwały. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rzepin.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 750 000 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 750.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Stare Kurowo w 2016 roku
Dodano: 2016-07-19 - UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DLA GMINY KOŻUCHÓW
Dodano: 2016-07-14 - Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 500 000,00 z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu 2016 roku przejściowego deficytu budżetu gminy Gubin
Dodano: 2016-06-29 - Wybór banku udzielającego kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2016-05-17 - Udzielenie kredytu długoterminowego na refinansowanie zadania inwestycyjnego.
Dodano: 2016-05-13 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych) z przeznaczeniem na: - pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2016r. w kwocie 1.592.500 zł, - spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 407.500 zł.
Dodano: 2016-02-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 880 000,00 PLN
Dodano: 2015-11-30 - Przetarg nieograniczony na wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 700.000 zł
Dodano: 2015-10-20 - Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2015-10-09