Przetargi.pl
Zaciągnięcie przez Gminę Rzepin kredytu długoterminowego w wysokości 1.401.296,47 zł

Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 69-110 Rzepin, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7596292 w. 36 , fax. 095 7596478
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
    Plac Ratuszowy 1 1
    69-110 Rzepin, woj. lubuskie
    tel. 095 7596292 w. 36, fax. 095 7596478
    REGON: 00052616200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzepin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie przez Gminę Rzepin kredytu długoterminowego w wysokości 1.401.296,47 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaciągnięcie przez Gminę Rzepin kredytu długoterminowego w wysokości 1.401.296,47 zł. z przeznaczeniem na następujące zadania: 1.Termomodernizacja obiektów oświatowych na terenie Gminy Rzepin - kwota kredytu 905.296,47 zł, uruchomienie w 2009 roku 2 Moje boisko ORLIK 2012 - kwota kredytu 496.000,00 zł, uruchomienie w 2009 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani (pod rygorem nieważności) Wykonawcy spełniający wymogi określone w niniejszej SIWZ: 3.1.1. Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy oświadczą to na załączonym formularzu oferty (wg wzoru nr 1) i oświadczeniu (wg wzoru nr 2). 3.1.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.1.3. Posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.1.4. Posiadają koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej (zamówieniem) tj. aktualny dokument potwierdzający, że wykonawca jest bankiem w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe, 3.1.5. Załączą do oferty wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty. 3.1.6 Zaakceptują istotne postanowienia umowy, określone w części III niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie oparta na załączonych przez Wykonawcę dokumentach wymienionych w pkt 4 - Instrukcji dla Wykonawców SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru nr 1). 4.2. Oświadczenie Oferenta o uprawnieniach do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi ( wg wzoru nr 2 ) - załącznik nr 1 do oferty. 4.3. Istotne postanowienia umowy poświadczone przez Wykonawcę, że przyjmuje je bez zastrzeżeń (Część III SIWZ) - załącznik nr 2 do oferty. 4.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Posiadają koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem tj. aktualny dokument potwierdzający, że wykonawca jest bankiem w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe, 4.5 Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów składających ofertę wspólną lub umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli z jej treści wynika ustanowione pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - załącznik nr 3 do oferty. Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących złożonej oferty zgodnie z art. 87 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zaświadczenia mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.). Banki obowiązane są złożyć dokumenty powołujące Radę Nadzorczą i Zarząd. W przypadku podpisania oferty przez dyrektora Oddziału należy załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione do reprezentowania banku. Informacje składane w trakcie postępowania stanowią tajemnicę firmy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania muszą być oznaczone klauzulą: NIE UDOSTĘPNIAĆ INNYM UCZESTNIKOM POSTĘPOWANIA, INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.) i załączona jako odrębna część nie załączona z ofertą w sposób trwały. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rzepin.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach