Przetargi.pl
Zaciągnięcie przez Gminę Ruda Maleniecka długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w wysokości łącznej 1 749 417,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów

Urząd Gminy Ruda Maleniecka ogłasza przetarg

  • Adres: 26-242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka 99A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40 , fax. 0-41 373 13 41
  • Data zamieszczenia: 2013-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ruda Maleniecka
    Ruda Maleniecka 99A 99A
    26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, fax. 0-41 373 13 41
    REGON: 00123284700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie przez Gminę Ruda Maleniecka długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w wysokości łącznej 1 749 417,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Ruda Maleniecka długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w wysokości łącznej 1 749 417,00 zł. (słownie: jeden milion siedemset czterdzieści dziewięć tysięcy czterysta siedemnaście złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. 2. Kredyt zostanie uruchomiony jednorazowo w dniu 30.12.2013 r., bez konieczności składania dodatkowego wniosku przez Zamawiającego. 3. Zaciagnięty kredyt zostanie przeznaczony na spłatę zobowiązań jak niżej: a) BOŚ S.A. (Umowa Nr 1811/08/2009/1014/F/OBR z dnia 10.08.2009r., Aneks Nr 1 do Umowy z dnia 29.09.2009 r., Aneks Nr 2 do Umowy z dnia 26.01.2010 r., Aneks Nr 3 do Umowy z dnia 18.03.2011 r.) Nr rach. bankowego: 48 1540 1014 9101 7301 5990 - Kredyt: 740 773,00 zł., b) BS Końskie (Umowa Nr 24/2010 z dnia 29.06.2010r., Aneks Nr 1/2010 do Umowy z dnia 22.12.2010 r.) Nr rach. bankowego: 47 8494 0003 1001 0036 2065 0007 - Kredyt: 651 492,00 zł., c) BGŻ S.A. o/Końskie (Umowa Nr U/0009177743/0001/2011/2009 z dnia 14.10.20011 r., Aneks Nr 1 do Umowy z dnia 28.12.2011 r.) Nr rach. bankowego 09 2030 0045 1160 0000 0540 1410 - Kredyt: 357 152,00 zł. Razem: 1 749 417,00 zł 4. Bank udzielający kredytu dokona spłaty powyższych zobowiązań na konta w/w banków w dniu 30 grudnia 2013 r. 5. Źródłem spłaty będą wpływy z dochodów własnych Gminy Ruda Maleniecka. 6. Spłata kapitału nastąpi w sposób okreslony w SIWZ. 7. Spłaty rat kredytu (kapitału) dokonywane będą w 52 ratach kwartalnych w terminie do końca każdego kwartału począwszy od 31 marca 2016 r. do 31 grudnia 2028 r. (I rata w kwocie 33 624,00 zł., pozostałe raty po 33 643,00 zł.). 8. Okres karencji w spłacie rat kapitałowych - do 31 marca 2016 r. 9. Harmonogram spłat rat kredytu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 10. Spłata odsetek dokonywana będzie w okresach miesięcznych, od wykorzystanego kredytu, począwszy od dnia 31.01.2014r. Termin spłaty odsetek przypada w ostatnim dniu każdego miesiąca kalendarzowego. W przypadku, gdy wyznaczone terminy spłaty rat kredytu (bądź odsetek) przypadają w dzień wolny od pracy, uregulowanie należnej spłaty nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia. 11. Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z sumy: - stałej w okresie kredytowania marży banku - zmiennej w okresie kredytowania stawki oprocentowania określonej dla jednomiesięcznych depozytów bankowych (WIBOR-1M). Do określenia wysokości oprocentowania kredytu w okresie obowiązywania umowy każdorazowo przyjmowana będzie stawka WIBOR 1M z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym oprocentowanie będzie obowiązywać. O wysokości oprocentowania w danym miesiącu Wykonawca (bank) powiadomi Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni roboczych od daty ustalenia oprocentowania dla danego okresu odsetkowego. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (Banku) o tym fakcie. W sytuacji wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do dnia końca okresu umowy. 13. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową wystawiony przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje dodatkowej formy zabezpieczenia pozyskiwanego kredytu poprzez podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji należności na podstawie tytułu wykonawczego obejmującego bankowy tytuł egzekucyjny wraz z klauzulą wykonalności w oparciu o art. 97 Ustawy Prawo Bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z całości lub części przyznanego kredytu, bez dodatkowych opłat i prowizji. 15. Prowizja od uruchomienia kredytu będzie płatna w dniu uruchomienia kredytu. 16. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż prowizja od uruchomienia kredytu oraz oprocentowanie kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach