Przetargi.pl
Zaciągniecie kredytu w wysokości 3.450.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Kamionka Wielka w roku 2018

Gmina Kamionka Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 33334 Kamionka Wielka, Kamionka Wielka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 456 017 , fax. 18 4456017 w. 44
  • Data zamieszczenia: 2018-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamionka Wielka
    Kamionka Wielka 5
    33334 Kamionka Wielka, woj. małopolskie
    tel. 184 456 017, fax. 18 4456017 w. 44
    REGON: 49189228000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamionkawielka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągniecie kredytu w wysokości 3.450.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Kamionka Wielka w roku 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w wysokości 3.450.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Kamionka Wielka w roku 2018. Warunki udzielenia kredytu: 1) Spłata zaciągniętego kredytu wraz z odsetkami nastąpi z dochodów Gminy Kamionka Wielka. 2) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich [PLN] 3) Wykorzystanie kredytu będzie następować w trzech transzach (takie dane należy przyjąć przygotowując ofertę): a) pierwsza transza przekazana na rachunek bankowy Gminy Kamionka Wielka w kwocie 2.000.000,00 zł, w terminie do 31 października 2018 r., b) druga transza przekazana na rachunek bankowy Gminy Kamionka Wielka w kwocie 1.000.000,00 zł, w terminie do 15 listopada 2018 r., c) trzecia transza przekazana na rachunek bankowy Gminy Kamionka Wielka w kwocie 450.000,00 zł, w terminie do 14 grudnia 2018 r. 4) Uruchomienie każdej transzy kredytu nastąpi na pisemny wniosek złożony przez Zamawiającego, w terminie maksymalnie do 5 dni od dnia złożenia wniosku. 5) Spłata rat kapitałowych kredytu następować będzie rocznie w 10 ratach: 6) Spłata odsetek następować będzie kwartalnie w 41 ratach – ostatniego dnia każdego kwartału. Odsetki od kredytu naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Pierwsze odsetki płatne 31.12.2018 r., a ostatnie 31.12.2028 r. 7) Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR 3M oraz stałej marży Wykonawcy. 8) Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami. 9) Zamawiający może wykorzystać mniejszą kwotę kredytu, a także dokonać wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki będą liczone za okres jego faktycznego wykorzystania. 10) Zabezpieczenie terminowej spłaty kredytu wraz z odsetkami stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą skarbnika. 11) Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, po wcześniejszym powiadomieniu banku o zamiarze dokonania takiej spłaty. 12) Pierwsza rata kapitałowa płatna 01.12. 2019 r. w wysokości 5.000,00 zł. kolejne (9 rat łącznie w kwotach wskazanych w ust. 3 pkt. 5. Karencja w spłacie rat kapitałowych – do dnia 01 grudnia 2019 r. 13) Zamawiający w następujący sposób definiuje okres odsetkowy: rok kalendarzowy to 365 dni, miesiąc to rzeczywista liczba dni w miesiącu. 14) Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania: a) do oferty: według stawki WIBOR 3M = 1,70%. b) do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym zostanie zawarta umowa i stałej marży Wykonawcy. c) przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy Wykonawca stosuje stawkę WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, powiększoną o stałą marżę Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego nr 26 8811 0006 0000 0049 4000 0007 z dopiskiem na przelewie: „Wadium do przetargu nr 271.2.11.2018”. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się dołączyć do oferty; b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancji bankowych; d) gwarancji ubezpieczeniowych; e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert lub wniosą wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej, z ich treści musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej na terenie Polski wymagane przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1876 ze zm.) zwanej dalej ustawą Pb, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ww. ustawy inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach