Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu obrotowego w kwocie 2 000 000 złotych na sfinansowanie deficytu budżetu gminy Lanckorona w roku 2009

Urząd Gminy Lanckorona ogłasza przetarg

  • Adres: 34-143 Lanckorona, ul. Krakowska 473
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8763595
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lanckorona
    ul. Krakowska 473 473
    34-143 Lanckorona, woj. małopolskie
    tel. 033 8763595
    REGON: 00054050600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lanckorona.pl/BIP
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu obrotowego w kwocie 2 000 000 złotych na sfinansowanie deficytu budżetu gminy Lanckorona w roku 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu obrotowego w kwocie 2 000 000 złotych. Kredyt zostanie przeznaczony na sfinansowanie deficytu budżetu gminy Lanckorona w roku 2009. Kwoty i terminy uruchomienia transz kredytu: 25.09.2009 roku - 1 000 000 złotych 31.10.2009 roku - 500 000 złotych 30.11.2009 roku - 500 000 złotych Razem - 2 000 000 złotych. Okres spłaty kredytu - 70 miesięcy /5 lat i 10 miesięcy/ Spłata rat kapitału: I rata 30.09.2011 r - 100 000 złotych II rata 31.12.2011 r - 100 000 złotych III rata 30.06.2012 r - 200 000 złotych IV rata 31.12.2012 r - 200 000 złotych V rata 30.06.2013 r - 200 000 złotych VI rata 31.12.2013 r - 200 000 złotych VII rata 30.06.2014 r - 100 000 złotych VIII rata 30.09.2014 r - 150 000 złotych IX rata 31.12.2014 r - 150 000 złotych X rata 31.03.2015 r - 200 000 złotych XI rata 30.06.2015 r - 400 000 złotych Razem: - 2 000 000 złotych 2/. Oferent zobowiązuje się zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający odstąpił od wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1/. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3/. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców: 2.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawcę wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości ofert, brane będą pod uwagę oferty zawierające: a/. komplet ważnych oświadczeń lub dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją. 2.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo Zamówień Publicznych: pod uwagę będą brane oferty w których udokumentowano: a/. nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - na podstawie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS. 2.3 W zakresie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, pod uwagę będą brane oferty, do których załączono: a/. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. b/. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.b, wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował. 2.4. W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: pod uwagę brane będą oferty: a/. posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.5. W przypadku oferty wspólnej przy sprawdzeniu spełnienia warunków wymaganych od wykonawców pkt. 2.3 a, b, sprawdzane będą łącznie / pod uwagę brany będzie łączny potencjał wykonawców składających ofertę wspólną/, natomiast punkty 2.1a, 2.2a, 2.4a, indywidualnie dla każdego podmiotu składającego ofertę wspólną. Każdy z wykonawców obowiązany jest złożyć komplet wymaganych dokumentów lub oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Niżej wymienione dokumenty należy przedłożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1/. wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do specyfikacji, 2/. oświadczenie , że oferent spełnia warunki podane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do specyfikacji. 3/. W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie, że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 4/. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez grupę podmiotów należy przedłożyć: Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5/. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6/. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.6, wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował. - załącznik nr 4 do specyfikacji. 9/. polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 10/. Wykaz ewentualnych podwykonawców wraz z określeniem zakresu rzeczowego powierzonej części zamówienia wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lanckorona.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach