Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętego zobowiązania z tytułu kredytu, kwota 3 100 000 zł

Gmina Szczucin ogłasza przetarg

  • Adres: 33230 Szczucin, ul. Wolności
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 436 278 , fax. (014) 643 64 90
  • Data zamieszczenia: 2017-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczucin
    ul. Wolności 3
    33230 Szczucin, woj. małopolskie
    tel. 146 436 278, fax. (014) 643 64 90
    REGON: 85166077203113
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętego zobowiązania z tytułu kredytu, kwota 3 100 000 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości do kwoty 3 100 000,00 zł (słownie złotych: trzy miliony sto tysięcy 00/100) w tym: - część A - w kwocie 2 755 000,00 zł z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie zadania realizowanego z udziałem środków pochodzących z budżetu Projektu Współfinansowanego ze środków Szwajcarsko – Polskiego Programu Współpracy na podstawie umowy z dnia 12 lipca 2012 r. nr ORP/SPPW/2.1.1/KIK/71, - część B - w kwocie 345 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie wkładu własnego. Kredytobiorca Gmina Szczucin, na podstawie umowy Nr URP/SPPW/2.1.1/KIK/71 z dnia 12 lipca 2012 r. zawartej pomiędzy Władzą Wdrażającą Programy Europejskie, która jest Instytucją Pośredniczącą a Gminą Szczucin uzyskała dofinansowanie na Projekt pn.: „Demontaż i bezpieczne składowanie wyrobów zawierających azbest z obszaru województwa małopolskiego” w ramach Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy. Gmina Szczucin, po zakończeniu realizacji w/w Projektu, których termin zakończenia przewidziano w dniu 31 marca 2017 r., wystąpi do Centrum Projektów Polska Cyfrowa z wnioskiem o płatność końcową, na podstawie którego nastąpi zwrot do budżetu Gminy Szczucin środków finansowych wydatkowanych przez Gminę Szczucin na zapłatę zobowiązań z tytułu wykonania w/w usług. Środki te zostaną przeznaczone na spłatę części przedmiotowego kredytu w kwocie 2 755 000,00 zł zaciągniętego z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Projektu Współfinansowanego ze środków Szwajcarsko – Polskiego Programu Współpracy. Pozostała część kredytu w kwocie 345 000,00 zł zaciągniętego z przeznaczeniem na sfinansowanie wkładu własnego, w zakresie pokrycia zobowiązań własnych, zostanie spłacona w dniu 30 czerwca 2019 r. w kwocie 100 000,00 zł oraz w dniu 30 czerwca 2020 r. w kwocie 245 000,00 zł. Wymagania szczegółowe: 1. Waluta kredytu: złoty polski (PLN) 2. Okres spłaty kredytu: - w zakresie części A - spłata kredytu niezwłocznie po zrefundowaniu środków finansowych pochodzących ze środków Szwajcarsko – Polskiego Programu Współpracy, jednak nie później niż do dnia 31 stycznia 2018 r. - w zakresie części B – od upływu okresu karencji tj. od 30 czerwca 2019 r. 3. Karencja spłaty kredytu: - w zakresie części A - do następnego dnia po dniu wpływu na rachunek bankowy Gminy Szczucin środków finansowych pochodzących ze środków Szwajcarsko – Polskiego Programu Współpracy. - w zakresie części B – do dnia 30 czerwca 2019 r. 4. Spłata kapitału – - w zakresie części A - jednorazowo lub w transzach, każdorazowo w wysokości kwoty środków zrefundowanych, pochodzących ze środków Szwajcarsko – Polskiego Programu Współpracy, w dniu roboczym następującym po dniu wpływu tych środków finansowych na rachunek Gminy Szczucin; Spłata kredytu w zakresie części A nastąpi najpóźniej do dnia 31 stycznia 2018 r. W przypadku, gdy z powodów niezależnych od Gminy Szczucin termin refundacji środków finansowych wydłuży się poza dzień 31 stycznia 2018 r., Bank będzie naliczał Kredytobiorcy (Gminie Szczucin) odsetki według zasad wynikających ze złożonej przez Bank oferty w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku dopuszcza się zmianę terminu spłaty kapitału wyznaczając nowy termin poprzez sporządzenie aneksu do umowy kredytowej. - w zakresie części B – w dniu 30 czerwca 2019 r. w kwocie 100 000,00 zł oraz w dniu 30 czerwca 2020 r. w kwocie 245 000,00 zł. na podstawie informacji przekazanej przez bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez bank w drodze faxu w terminie 7 dni przed datą płatności rat kapitałowych. 5. Spłata odsetek następuje od dnia przekazania transzy kredytu w okresach kwartalnych, na koniec każdego miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez bank w drodze faxu w terminie 7 dni przed datą płatności odsetek. 6. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. 7. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 8. Oprocentowanie – wg zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku: a) Stopa bazowa: średniomiesięczna stawka 1M WIBOR z miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej. b) Marża banku w wysokości ……… % kwoty kredytu - stała dla całego okresu kredytowania. c) Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanych kwot kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu, przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni, od dnia przekazania kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 9. Dla przygotowania oferty wraz z ceną ofertową wykonawca zobowiązany jest przyjąć: - spłata odsetek następuje od dnia przekazania transzy kredytu w okresach kwartalnych, na koniec każdego miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy, - WIBOR 1M w wysokości 1,6600 % z dnia 28 lutego 2017 r., - kredyt będzie udzielony w jednej transzy w dniu 10 kwietnia 2017 r., - spłata kredytu w zakresie części A nastąpi do dnia 31 stycznia 2018 r., - spłata kredytu w zakresie części B: 30 czerwca 2019 r. - 100 000,00 zł, 30 czerwca 2020 r. - 245 000,00 zł, - marża kredytu w wysokości zaoferowanej w ofercie przetargowej, - prowizja bankowa w wysokości zaoferowanej w ofercie przetargowej. 10. Stała prowizja bankowa będzie naliczana każdorazowo od postawionej do dyspozycji transzy kredytu w wysokości ..... % transzy kredytu. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmniejszenia kwoty kredytu w przypadku zmniejszenia planu wydatków bez konsekwencji żadnych prowizji i opłat. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości spłaty kredytu przed terminem bez konsekwencji żadnych prowizji i opłat. 13. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu a nie do końca obowiązywania umowy. 14. Kredyt w kwocie 3 100 000,00 zł będzie dostępny jednorazowo lub w transzach najpóźniej do dnia 30 czerwca 2017 r. 15. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „In blanco” z deklaracja wekslową. 16. Termin spłaty rat kredytu będzie wyglądał następująco: - w zakresie części A - spłata kredytu niezwłocznie po zrefundowaniu środków finansowych pochodzących ze środków Szwajcarsko – Polskiego Programu Współpracy, jednak nie później niż do dnia 31 stycznia 2018 r. - w zakresie części B – : 30 czerwca 2019 r. - 100 000,00 zł 30 czerwca 2020 r. - 245 000,00 zł 17. Wymagania Zamawiającego w zakresie obowiązków wynikających z Art. 29 ust 3a ustawy Pzp dotyczących zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 17.1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. W związku z tym Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności związane z obsługą realizacji udzielenia przedmiotowego kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach