Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu inwestycyjnego na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 1.498.696 zł

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4092100 , fax. 77 4092101
  • Data zamieszczenia: 2013-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 77 4092100, fax. 77 4092101
    REGON: 53141279200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu inwestycyjnego na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 1.498.696 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaciągnięcie kredytu inwestycyjnego na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 1.498.696 zł. Kredyt przeznaczony jest na pokrycie następujących wydatków inwestycyjnych: 1)Realizacja Lokalnego Programu Rewitalizacji:Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Głuchołazy, 2)Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku z przeznaczeniem na centrum kształcenia rolników o świetlicę wiejską wraz z budową infrastruktury towarzyszącej w Charbielinie Uwaga: Kredyt zaciągany na podstawie uchwały Nr XXXV/366/13 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 30 października 2013 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu bankowego. Kwota kredytu: 1.498.696 zł (słownie: jeden milion czterysta dziewięćdziesiąt osiem tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt sześć złotych). Data zaciągnięcia kredytu: Kredyt będzie uruchomiony w transzach na pisemny wniosek gminy w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia wniosku w terminie do dnia 23 grudnia 2013 roku. Terminy spłaty kredytu: kredyt będzie spłacany w 6 ratach płatnych do 20 dnia każdego miesiąca według poniższego harmonogramu spłat: lp. termin spłaty raty kapitałowej kwota raty 1 do dnia 20 stycznia 2014r. 250 000 zł 2 do dnia 20 lutego 2014r. 250 000 zł 3 do dnia 20 marca 2014r. 250 000 zł 4 do dnia 20 kwietnia 2014r. 250 000 zł 5 do dnia 20 maja 2014r. 250 000 zł 6 do dnia 20 czerwca 2014r. 248 696 zł Odsetki od kredytu - odsetki naliczane w okresach miesięcznych od kwoty zadłużenia, począwszy od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca za które są naliczane, płatne będą do 20 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu za który nastąpiło naliczenie. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco podpisany przez Burmistrza wraz z kontrasygnata Skarbnika wraz z deklaracją wekslową podpisaną przez Burmistrza wraz z kontrasygnata Skarbnika. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 Prawa bankowego do wysokości 200% kwoty kredytu. Oświadczenie o poddaniu się egzekucji zostanie podpisane przez Burmistrza wraz z kontrasygnatą Skarbnika. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów (prowizji i opłat bankowych) związanych z obsługą kredytu innych niż prowizja od udzielonego kredytu oraz oprocentowania kredytu opartego na zaoferowanej przez Bank stawce. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów związanych z ewentualną zmianą postanowień umowy z Bankiem Kredytującym. Prowizja Banku od udzielanego kredytu nie może przekroczyć 0,5 % kwoty zaciąganego kredytu. Prowizja określona w % od kwoty wykorzystanego kredytu, będzie płatna w terminie uruchomienia transzy kredytu. Bank Kredytujący nalicza prowizję tylko od kwoty wykorzystanego kredytu i nie pobiera prowizji ani innych opłat od kwoty kredytu, który nie został wykorzystany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie oprawo wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez pobierania przez Bank prowizji i opłat. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę banku. Marża banku przez cały okres kredytowania jest stała. Stawka WIBOR 1 M na dany okres odsetkowy będzie ustalana na podstawie notowania z miesiąca poprzedzającym okres odsetkowy na dzień ustalony przez Bank składający ofertę (dzień z którego będzie pochodzić notowanie stawki WIBOR 1M określa Bank w ofercie). Bank zobowiązany jest podać oprocentowanie kredytu z wyszczególnieniem stawki WIBOR 1M z dnia 19 listopada 2013 roku (WIBOR 1M z dnia 19.11.2013r. - 2,60%) oraz stałej marży banku (w %) według następującego wzoru: WIBOR 1M (2,60%) + marża banku (.............%) = ..............% Ocena złożonych ofert - kryteria: a) prowizja bankowa - P (maksymalnie 0,5%) P = ................... % x 1.498.696 zł = ....................... zł b) oprocentowanie kredytu (koszt całkowity odsetek) - Okc Dla oceny ofert złożonych przez Banki koszt odsetek w całym okresie kredytowania Okc stanowi sumę wszystkich odsetek za cały okres kredytowania wyliczone według stawki procentowej podanej w ofercie (WIBOR 1M (2,60 %) + marża banku (.............%) = ..............%). Do wyliczenia kosztów odsetek należy przyjąć, że kredyt zostanie zaciągnięty jednorazowo w pełnej wysokości tj. w kwocie 1.498.696 zł w dniu 23 grudnia 2013 roku i spłacony według harmonogramu spłaty określonego w pkt. III.4. SIWZ. Okc = ........................ zł c) koszt całkowity kredytu K stanowi sumę prowizji bankowej P oraz sumy odsetek za cały okres kredytowania Okc, według wzoru: K = P + Okc (K = ..............zł + ................. zł = ........................... zł) Zamawiający żąda dołączenia do oferty tabeli opisującej sposób wyliczenia kosztów kredytu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ Zamawiający wybierze ofertę, w której całkowite koszty kredytu są najniższe. Złożone oferty będą oceniane wg następującego wzoru: Kmin ----------- x 100 x 100% = ..................% Kofer. gdzie: Kmin - oferta z najniższym kosztem ze wszystkich złożonych ofert Kofer. - badana oferta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2013
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach