Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu inwestycyjnego na okres 5 lat w wysokości 200 000 złotych z przeznaczeniem na realizację wydatku inwestycyjnego pod nazwą ,,Budowa kompleksu boiskowego ze sztucznej nawierzchni w ramach rządowego projektu ,,Moje boisko-Orlik 2012,,

Urząd Gminy Sadki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-110 Sadki, ul. Mickiewicza 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3850789 , fax. 052 3850823
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sadki
    ul. Mickiewicza 6 6
    89-110 Sadki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3850789, fax. 052 3850823
    REGON: 00054254000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu inwestycyjnego na okres 5 lat w wysokości 200 000 złotych z przeznaczeniem na realizację wydatku inwestycyjnego pod nazwą ,,Budowa kompleksu boiskowego ze sztucznej nawierzchni w ramach rządowego projektu ,,Moje boisko-Orlik 2012,,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia : waluta kredytu : złoty polski( PLN) okres spłaty - w równych ratach kwartalnych przez okres 5 lat . spłata kapitału - w okresach kwartalnych, na koniec miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy, na podstawie informacji przekazanej przez bank w drodze faxu w terminie 7 dni przed datą płatności rat kapitałowych. Pierwsza rata kapitałowa płatna będzie na koniec I kwartału 2010 roku. spłata odsetek od kredytu będzie płatna , kwartalnie na koniec miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy ,na podstawie zawiadomienia przysłanego przez Bank w drodze faxu w terminie 7 dni przed datą płatności odsetek ,przy czym pierwsze odsetki będą płatne na koniec III kwartału 2009 roku. do obliczania odsetek przyjąć rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie,że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. oprocentowanie- według zmiennej stopy procentowej,ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku. Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 3M z dnia 20 lipca 2009 r. Kredyt ma być uruchomiony 17 sierpnia 2009 roku i wypłacony w jednej transzy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić ,,OFERTĘ,, według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki , określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych. a) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie ,oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. b) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art.24 Prawa zamówień publicznych. d) dostarczyć prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania. 2. Sposób oceny warunków : - ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ . - z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymagane warunki. - uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania . - w przypadku wątpliwości ,co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcą na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym terminie do złożenia wyjaśnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 8.1. Formularz oferty ,stanowiący załącznik do specyfikacji . 8.2. Harmonogram spłaty kredytu. 8.3. Oświadczenie ,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych wg. wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji. 8.4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych ,według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji. 8.5.Dokument stwierdzający uprawnienia do wykonywania określonej usługi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sadki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach