Urząd Gminy Sadki ogłasza przetarg
- Adres: 89-110 Sadki, ul. Mickiewicza 6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3850789 , fax. 052 3850823
- Data zamieszczenia: 2009-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sadki
ul. Mickiewicza 6 6
89-110 Sadki, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3850789, fax. 052 3850823
REGON: 00054254000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadki.lo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie kredytu inwestycyjnego na okres 5 lat w wysokości 200 000 złotych z przeznaczeniem na realizację wydatku inwestycyjnego pod nazwą ,,Budowa kompleksu boiskowego ze sztucznej nawierzchni w ramach rządowego projektu ,,Moje boisko-Orlik 2012,, - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia : waluta kredytu : złoty polski( PLN) okres spłaty - w równych ratach kwartalnych przez okres 5 lat . spłata kapitału - w okresach kwartalnych, na koniec miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy, na podstawie informacji przekazanej przez bank w drodze faxu w terminie 7 dni przed datą płatności rat kapitałowych. Pierwsza rata kapitałowa płatna będzie na koniec I kwartału 2010 roku. spłata odsetek od kredytu będzie płatna , kwartalnie na koniec miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy ,na podstawie zawiadomienia przysłanego przez Bank w drodze faxu w terminie 7 dni przed datą płatności odsetek ,przy czym pierwsze odsetki będą płatne na koniec III kwartału 2009 roku. do obliczania odsetek przyjąć rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie,że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. oprocentowanie- według zmiennej stopy procentowej,ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku. Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 3M z dnia 20 lipca 2009 r. Kredyt ma być uruchomiony 17 sierpnia 2009 roku i wypłacony w jednej transzy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić ,,OFERTĘ,, według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki , określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych. a) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie ,oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. b) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art.24 Prawa zamówień publicznych. d) dostarczyć prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania. 2. Sposób oceny warunków : - ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ . - z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymagane warunki. - uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania . - w przypadku wątpliwości ,co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcą na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym terminie do złożenia wyjaśnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 8.1. Formularz oferty ,stanowiący załącznik do specyfikacji . 8.2. Harmonogram spłaty kredytu. 8.3. Oświadczenie ,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych wg. wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji. 8.4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych ,według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji. 8.5.Dokument stwierdzający uprawnienia do wykonywania określonej usługi.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sadki.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu długoterminowego przeznaczonego na dofinansowanie zadań inwestycyjnych w gminie Świedziebnia.
Dodano: 2016-05-31 - Kredyt w rachunku bieżącym w wysokości 2.500.000 PLN
Dodano: 2013-11-09 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego konsolidacyjnego w kwocie 2 023 724,00 PLN na spłatę wcześniej zaciagniętych kredytów
Dodano: 2013-11-05 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 751 958,00 PLN na sfinansowanie spłat zobowiązań wynikających z zaciągniętych w latach minionych kredytów i pożyczek
Dodano: 2013-06-06 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 350 000,00 zł na sfinansowanie spłat zobowiązań wynikających z zaciągniętych w latach minionych kredytów i pożyczek
Dodano: 2012-11-13 - Kredyt długoterminowy w wysokości 300.000,00- zł przeznaczony na dofinansowanie zadań inwestycyjnych w gminie Świedziebnia.
Dodano: 2012-10-03 - Udzielenie i obsługa kredytu długotermonowego w kwocie 111 000,00 PLN
Dodano: 2012-09-07 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Grudziądz i budżetów i jej jednostek organizacyjnych na lata 2012-2014. Bankowa obsługa na ustalonych w postępowaniu warunkach obejmować będzie również nowo powstałe w trakcie realizacji zamówienia jednostki organizacyjne gminy.
Dodano: 2011-11-08 - Kredyt dwuletni w rachunku bieżącym w wysokości 2.000.000 PLN
Dodano: 2011-11-08 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.200.000,00- zł na dofinansowanie zadań inwestycyjnych w Gminie Świedziebnia
Dodano: 2011-07-22