Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu inwestycyjnego długoterminowego w kwocie 3.400.000 zł na realizację dwóch inwestycji: 1)Budowa kompleksu rekreacyjnego Nad Białką w Głuchołazach pomiędzy ul. Kościuszki i Opolską (Etap IA), 2) Przebudowa Stadionu Miejskiego w Głuchołazach

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4092100 , fax. 77 4092101
  • Data zamieszczenia: 2013-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 77 4092100, fax. 77 4092101
    REGON: 53141279200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu inwestycyjnego długoterminowego w kwocie 3.400.000 zł na realizację dwóch inwestycji: 1)Budowa kompleksu rekreacyjnego Nad Białką w Głuchołazach pomiędzy ul. Kościuszki i Opolską (Etap IA), 2) Przebudowa Stadionu Miejskiego w Głuchołazach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Zaciągnięcie kredytu inwestycyjnego długoterminowego w kwocie 3.400.000 zł na realizację dwóch inwestycji: 1)Budowa kompleksu rekreacyjnego Nad Białką w Głuchołazach pomiędzy ul. Kościuszki i Opolską (Etap-IA), 2) Przebudowa Stadionu Miejskiego w Głuchołazach Uwaga: Kredyt zaciągany na podstawie uchwały Nr XXXII/342/13 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 3 lipca 2013 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu bankowego zmienionej, uchwałą Nr XXXIV/360/13 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 25 września 2013 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XXXII/342/13 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 3 lipca 2013 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu bankowego Kwota kredytu: 3.400.000 zł z tego: 1)kwota kredytu 1.400.000 zł - na realizację inwestycji Przebudowa Stadionu Miejskiego w Głuchołazach, 2)kwota kredytu 2.000.000 zł - na realizację inwestycji Budowa kompleksu rekreacyjnego Nad Białką w Głuchołazach pomiędzy ul. Kościuszki i Opolską (Etap IA) Data zaciągnięcia kredyt - kredyt będzie uruchomiony w transzach na pisemny wniosek gminy w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia wniosku o uruchomienie transzy, do kwoty limitu rocznego określonego poniżej: 1) planowana kwota kredytu do zaciągnięcia w 2013 roku - 1.020.000 zł, 2) planowana kwota kredytu do zaciągnięcia w 2014 roku - 2.380.000 zł. Termin uruchomienie kredytu: 1)w 2013 roku - do dnia 20 grudnia 2013 roku 2)w 2014 roku - do dnia 30 listopada 2014 roku Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcie części lub całej kwoty kredytu zaplanowanej do zaciągnięcia w 2013 roku na 2014 rok (w zależności od postępu prac inwestycyjnych). Zmiana harmonogramu zaciągnięcia kredytu pomiędzy rokiem 2013 a rokiem 2014 nie powoduje zmiany całkowitej kwoty kredytu tj. 3.400.000 zł oraz nie powoduje zmiany harmonogramu spłaty rat kapitałowych kredytu. Zamawiający dopuszcza w tym zakresie zmianę umowy kredytowej. Terminy spłaty kredytu: kredyt będzie spłacany w 84 ratach płatnych do 20 dnia każdego miesiąca. Pierwsza rata kredytu płatna od 20 stycznia 2015 roku a ostatnia płatna do dnia 20 grudnia 2021 roku. Harmonogram spłat rat kapitałowych: 1)w 2015 rok kwota spłaty 100.000 zł w 12 ratach (11 rat po 8.333 zł i 1 rata 8.337 zł), 2)w 2016 rok kwota spłaty 100.000 zł w 12 ratach (11 rat po 8.333 zł i 1 rata 8.337 zł), 3)w 2017 rok kwota spłaty 300.000 zł w 12 ratach (12 rat po 25.000 zł), 4)w 2018 rok kwota spłaty 300.000 zł w 12 ratach (12 rat po 25.000 zł), 5)w 2019 rok kwota spłaty 350.000 zł w 12 ratach (11 rat po 29.167 zł i 1 rata 29.163 zł), 6)w 2020 rok kwota spłaty 350.000 zł w 12 ratach (11 rat po 29.167 zł i 1 rata 29.163 zł), 7)w 2021 rok kwota spłaty 1.900.000 zł w 12 ratach (11 rat po 158.334 zł i 1 rata 158.326 zł). Odsetki od kredytu - odsetki naliczane w okresach miesięcznych od kwoty zadłużenia, począwszy od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca za które są naliczane, płatne będą do 20 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu za który nastąpiło naliczenie. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisany przez Burmistrza wraz z kontrasygnata Skarbnika. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 Prawa bankowego do wysokości 200% kwoty kredytu. Oświadczenie o poddaniu się egzekucji zostanie podpisane przez Burmistrza wraz z kontrasygnatą Skarbnika. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów (prowizji i opłat bankowych) związanych z obsługą kredytu innych niż prowizja od udzielonego kredytu oraz oprocentowania kredytu opartego na zaoferowanej przez Bank stawce. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów związanych z ewentualną zmianą postanowień umowy z Bankiem Kredytującym. Prowizja Banku od udzielanego kredytu nie może przekroczyć 0,5% kwoty zaciąganego kredytu. Prowizja określona w % od kwoty wykorzystanego kredytu, będzie płatna w terminie uruchomienia transzy kredytu. Bank Kredytujący nalicza prowizję tylko od kwoty wykorzystanego kredytu i nie pobiera prowizji ani innych opłat od kwoty kredytu, który nie został wykorzystany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie oprawo wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez pobierania przez Bank prowizji i opłat. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę banku. Marża banku przez cały okres kredytowania jest stała. Stawka WIBOR 1 M na dany okres odsetkowy będzie ustalana na podstawie notowania z miesiąca poprzedzającym okres odsetkowy na dzień ustalony przez Bank składający ofertę (dzień z którego będzie pochodzić notowanie stawki WIBOR 1M określa Bank w ofercie). Bank zobowiązany jest podać oprocentowanie kredytu z wyszczególnieniem stawki WIBOR 1M z dnia 15 października 2013 roku (WIBOR 1M z dnia 15.10.2013r.. - 2,60%) oraz stałej marży banku (w %) według następującego wzoru: WIBOR 1M (2,60%) + marża banku (.............%) = ..............% Ocena złożonych ofert - kryteria: a) prowizja bankowa - P (maksymalnie 0,5%) P = ................... % x 3.400.000 zł = ....................... zł b) oprocentowanie kredytu (koszt całkowity odsetek) - Okc Dla oceny ofert złożonych przez Banki koszt odsetek w całym okresie kredytowania Okc stanowi sumę wszystkich odsetek za cały okres kredytowania wyliczone według stawki procentowej podanej w ofercie (WIBOR 1M (2,60 %) + marża banku (.............%) = ..............%). Do wyliczenia kosztów odsetek należy przyjąć, że kredyt zostanie zaciągnięty w dwóch transzach: 1)pierwsza transza w kwocie 1.020.000 zł - zaciągnięta w dniu 27 listopada 2013 roku 2)druga transza w kwocie 2.380.000 zł - zaciągnięta w dniu 31 lipca 2014 roku oraz spłacony według harmonogramu określonego w pkt. III.4. Okc = ........................ zł c)koszt całkowity kredytu K stanowi sumę prowizji bankowej P oraz sumy odsetek za cały okres kredytowania Okc, według wzoru: K = P + Okc (K = ..............zł + ................. zł = ........................... zł) Zamawiający żąda dołączenia do oferty tabeli opisującej sposób wyliczenia kosztów kredytu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający wybierze ofertę, w której całkowite koszty kredytu są najniższe. Złożone oferty będą oceniane wg następującego wzoru: Kmin ----------- x 100 x 100% = ..................% Kofer. gdzie: Kmin - oferta z najniższym kosztem ze wszystkich złożonych ofert Kofer. - badana oferta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2013
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach