Gmina Czchów ogłasza przetarg
- Adres: 32-860 Czchów, ul. Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 66 21 710 , fax. 014 66 21 733
- Data zamieszczenia: 2020-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czchów
ul. Rynek 12
32-860 Czchów, woj. małopolskie
tel. 014 66 21 710, fax. 014 66 21 733
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.czchow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.2. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu. 3.2.1. Udzielenie kredytu w kwocie 4 000 000,00 zł. 3.2.2. Okres kredytowania: lata 2020 – 2035 3.2.3. Uruchomienie kredytu – od dnia podpisania umowy wg. dyspozycji wypłaty w miarę zaistnienia potrzeb płatniczych, przy czym: • I transza w kwocie 1 000 000,00 zł słownie: (jeden milion złotych) do dnia 31 lipca 2020 roku • II transza w kwocie 1 000 000,00 zł słownie:( jeden milion złotych) do dnia 30 września 2020 roku. • III transza w kwocie 2 000 000,00 zł. słownie: ( dwa miliony złotych) do dnia 31 grudnia 2020 roku. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kwoty kredytu w całości. Przez niewykorzystanie pełnej kwoty kredytu Zamawiający rozumie sytuację, w której dyspozycja wypłaty kredytu zostanie złożona w kwocie mniejszej niż planowano. Zamawiający z tytułu niewykorzystania kwoty kredytu w całości nie będzie ponosił dodatkowych kosztów (opłat, prowizji). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 gr.). 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 2019 poz.310 z póź.zm.). 8.3. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej powinno zawierać następujące elementy: 8.3.1. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą; 8.3.2. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji; 8.3.3. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji; 8.3.4. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji; 8.3.5. zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, 8.3.6. nieodwołalność poręczenia lub gwarancji, 8.4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nazwa banku: BSR Kraków o/Czchów Numer konta: 21 85890006 0040 0000 0156 0003 powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 8.5. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego). 8.6. Oryginalne dokumenty wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie w tym samym miejscu w którym składana jest oferta lub wniosek. Potwierdzone „za zgodność z oryginałem” kopie dokumentów należy dołączyć do oferty (nie dotyczy polecenia przelewu). 8.7. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.3.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca który: 5.3.1.1. spełnia warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj.: a) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski wymagane przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe, lub posiada uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej w zakresie udzielania kredytów na podstawie innych przepisów szczególnych, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe wykaże rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy prawo bankowe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Dokumenty ofertowe: 6.1.2.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 6.1.2.2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 2.1. do SIWZ. 6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.3.2. spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę w zakresie określonym w pkt 5.3. SIWZ. 6.1.4. Wzory oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.3. stanowią załącznik nr 3 do SIWZ. 6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie zamawiającego. 6.3. Dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona: 6.3.1. Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do uzupełnienia w terminie 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 5.3 SIWZ, które to dokumenty wymienione są poniżej. 6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę: 6.3.2.1. warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: a) zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski wymagane przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe, lub inne dokumenty potwierdzające posiadanie przez wykonawcę uprawnień do prowadzenia działalności bankowej przynajmniej w zakresie udzielania kredytów, wydane na podstawie przepisów szczególnych, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy prawo bankowe.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie Gminie Szerzyny kredytu krótkoterminowego w 2024 r.
Dodano: 2024-04-24 - Udzielenie Gminie Szerzyny kredytu krótkoterminowego w 2024 r.
Dodano: 2024-04-02 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego zł. dla Gminy Maków Podhalański w kwocie 1700000 zł. z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu UE.
Dodano: 2023-12-27 - Kredyt długoterminowy w kwocie 5 000 000,00 zł, na pokrycie występującego w trakcie roku planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2023-12-19 - Zaciągnięcie kredytu w wysokości 3.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Ochotnica Dolna w roku 2023 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2023-11-14 - "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 825 000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy Wietrzychowice w 2023 r.”
Dodano: 2023-11-13 - Udzielenie kredytu komercyjnego długoterminowego w kwocie 3.650.058,00 złotych.
Dodano: 2023-06-23 - Udzielenie kredytu komercyjnego długoterminowego w kwocie 3.650.058,00 złotych.
Dodano: 2023-05-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2022-12-17 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2022-11-16