Gmina Wilczyn ogłasza przetarg
- Adres: 62-550 Wilczyn, ul. Strzelińska 12D
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 26 83 032 , fax. 63 26 85 045
- Data zamieszczenia: 2010-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilczyn
ul. Strzelińska 12D 12D
62-550 Wilczyn, woj. wielkopolskie
tel. 63 26 83 032, fax. 63 26 85 045
REGON: 31101934900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wilczyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w roku 2010 na termomodernizację budynków użyteczności publicznej w gminie Wilczyn w kwocie 292.000,00 zł. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w roku 2010 w kwocie 292.000,00 zł na termomodernizację budynków użyteczności publicznej w gminie Wilczyn. 2. Kredyt powinien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. Kredyt uruchamiany będzie zgodnie z pisemną dyspozycją Zamawiającego, a ostateczny termin wypłaty kredytu nastąpi do 30.11.2010r. 3. Wypłata kredytu nastąpi w formie jednej transzy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo: - nie wykorzystania w całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, - wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania, - zrefundowania z kredytu wydatków poniesionych przed zawarciem umowy kredytowej, - przelania kredytu na rachunek wskazany przez Zamawiającego. 5. Koszt kredytu stanowić będą: - odsetki wg. zmiennej stopy procentowej wg. WIBOR 3M - marża Banku, - prowizja bankowa. 5.1. Do określenia wysokości oprocentowania kredytu w okresie obowiązywania umowy każdorazowo przyjmowana będzie stawka WIBOR 3M z pierwszego dnia kalendarzowego miesiąca, w którym oprocentowanie będzie obowiązywać. 5.2. O wysokości oprocentowania w danym miesiącu Wykonawca powiadomi Zamawiającego na piśmie w terminie do 15 dnia każdego miesiąca od daty ustalenia oprocentowania dla danego okresu odsetkowego. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni a ilość dni w roku przestępnym 366. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 5.3. Spłata kredytu nastąpi w latach 2011 - 2014 5.4. Okres kredytowania - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2014r. 5.5. System spłat rat: Miesiące spłaty: - marzec - czerwiec - wrzesień - grudzień Proponowane kwoty spłaty w ratach: Rok 2011 - 73.000,00 zł Rok 2012 - 73.000,00 zł Rok 2013 - 73.000,00 zł Rok 2014 - 73.000,00 zł Spłata rat kapitałowych - do ostatniego dnia każdego miesiąca kwartału w okresie od I kw. 2011r. Spłata odsetek - okres naliczania odsetek przypada od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca, a płatność tychże odsetek nastąpi do ostatniego dnia miesiąca. W przypadku, gdy wyznaczone terminy spłaty kredytu (bądź odsetek) przypadają w dzień wolny od pracy, uregulowanie należnej spłaty nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty. 6. Karencja w spłacie rak kapitałowych do 31.12.2010r. 7. Kredyt zostanie wykorzystany do 31 grudnia 2010r. 8. Z tytułu obsługi kredytu nie będą pobierane żadne inne opłaty i prowizje poza ujętymi w ofercie. 9. Zabezpieczenie: weksel in blanco. Wykorzystanie kredytu nastąpi zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wilczyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Lesznie przy ul. Adama Mickiewicza 7
Dodano: 2013-12-02 - Świadczenie obsługi kasowej Urzędu Skarbowego Poznań- Grunwald
Dodano: 2013-11-18 - BANKOWA OBSŁUGA KASOWA URZĘDU SKARBOWEGO W LESZNIE
Dodano: 2013-01-28 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w roku 2011 w kwocie 370.000,00 zł.
Dodano: 2011-10-24