Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 3.350.000,00 PLN na budowę Gimnazjum, Łącznika i Sali Rehabilitacyjno-Sportowej w Kłodawie

Gmina Kłodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 66-415 Kłodawa, ul. Gorzowska 40
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7216665, 7216670 , fax. (095) 721 66 60
  • Data zamieszczenia: 2011-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodawa
    ul. Gorzowska 40 40
    66-415 Kłodawa, woj. lubuskie
    tel. 095 7216665, 7216670, fax. (095) 721 66 60
    REGON: 00054206600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 3.350.000,00 PLN na budowę Gimnazjum, Łącznika i Sali Rehabilitacyjno-Sportowej w Kłodawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 3.350.000,00 PLN na budowę Gimnazjum, Łącznika i Sali Rehabilitacyjno-Sportowej w Kłodawie. 2. Zaciągnięty kredyt długoterminowy w kwocie 3.350.000,00 PLN przeznaczony jest na finansowanie budowy Gimnazjum, Łącznika i Sali Rehabilitacyjno-Sportowej w Kłodawie. 3. Kredyt winien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. Kredyt uruchamiany będzie zgodnie z pisemną dyspozycją Zamawiającego. Wypłata kredytu nastąpi w I transzy tj. 3.350.000,00 PLN 4. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej. 5. Koszt kredytu stanowić będą : - Odsetki wg zmiennej stopy procentowej wg WIBOR 1M , - Stała marża banku wyrażona w ofercie banku, 5.1. Marża banku będzie spłacana razem z oprocentowaną ratą kredytu. 5.2. Do określenia wysokości oprocentowania kredytu w okresie obowiązywania umowy każdorazowo przyjmowana będzie stawka WIBOR 1M z pierwszego dnia kalendarzowego miesiąca, w którym oprocentowanie będzie obowiązywać. 5.3. O wysokości oprocentowania w danym miesiącu Wykonawca powiadomi Zamawiającego na piśmie w terminie do 15 dnia miesiąca od daty ustalenia oprocentowania dla danego okresu odsetkowego. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni a ilość dni w roku przestępnym wynosi 366. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 5.4. Spłata kredytu nastąpi w latach 2012- 2019, z możliwością wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych opłat. 5.5. Okres kredytowania - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2019 r. z możliwością wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych opłat. 5.6. System spłaty rat : spłata rat kapitałowych do ostatniego dnia każdego miesiąca w okresie od stycznia 2012 r. i odsetek w ostatnim dniu każdego miesiąca od m-ca stycznia 2012 r. W przypadku gdy wyznaczone terminy spłaty kredytu (bądź odsetek) przypadają w dzień wolny od pracy, uregulowanie należnej spłaty nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty. 5.7. Kredyt zostanie wykorzystany do 31 grudnia 2011 r. 5.8. Z tytułu obsługi kredytu nie będą pobierane żadne inne opłaty i prowizje poza ujętymi w ofercie. 5.9. Zabezpieczenie: weksel in blanco ( z kontrasygnatą skarbnika) Wykorzystanie kredytu nastąpi zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Wszelkie materiały informacyjne niezbędne do zbadania zdolności kredytowej zawiera załącznik Nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klodawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach