Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.140.000,00 PLN

Urząd Gminy Janów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-253 Janów, ul. Częstochowska 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 327 80 48 , fax. 034 327 80 81
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Janów
    ul. Częstochowska 1 1
    42-253 Janów, woj. śląskie
    tel. 034 327 80 48, fax. 034 327 80 81
    REGON: 00053458100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.140.000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.140.000,00 PLN na: - przebudowę płyty rynku w miejscowości Złoty Potok - II etap - 610.000,00 PLN - wzmocnienie roli regionalnych ośrodków kultury - rozbudowa Samorządowego Ośrodka Kultury i Sportu w Janowie - 750.000,00 PLN - pokrycie deficytu budżetu 2009 roku - 780.000,00 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zał. Nr 3 do SIWZ) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zał. Nr 3 do SIWZ) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (zał. Nr 3 do SIWZ) d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zał. Nr 3 do SIWZ) e) złożą ważną ofertę wraz z dokumentami i oświadczeniami Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach stanowiących załączniki do SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Złożenie dwóch lub więcej ofert wyklucza oferenta z postępowania. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Nie spełnienie chociażby jednego z tych warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wraz ze szczegółowym harmonogramem spłat rat kapitałowych i rat odsetek oraz wyliczenie kosztu kredytu (zał. Nr 1 do SIWZ) 2) oświadczenie zgodnie z art. 297& 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88 z 1997r., poz. 553 z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego (zał. Nr 2 do SIWZ) ) 3) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst ujednolicony - Dz. U. Nr 171 z 2008r. poz. 1058), (zał. Nr 3 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach