Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego w 2011r. deficytu budżetu Gminy Topólka w wysokości 700 000,00 zł

Urząd Gminy Topólka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-875 Topólka, Topólka 22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2869910 , fax. 054 2869035
  • Data zamieszczenia: 2011-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Topólka
    Topólka 22 22
    87-875 Topólka, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2869910, fax. 054 2869035
    REGON: 00054501800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/ugtopolka
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego w 2011r. deficytu budżetu Gminy Topólka w wysokości 700 000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego w 2011r. deficytu budżetu Gminy Topólka w wysokości 700 000,00 zł 1) Termin spłaty kapitału do 31 grudnia 2019 r. -w roku 2012 - 50.000,00 zł -w roku 2013 - 50.000,00 zł -w roku 2014 - 100.000,00 zł -w roku 2015 - 100.000,00 zł -w roku 2016 - 100.000,00 zł -w roku 2017 - 100.000,00 zł -w roku 2018 - 100.000,00 zł -w roku 2019 - 100.000,00 zł 2) Waluta: PLN. 3) Kwota kredytu: 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych 00/100 ). 4) Karencja w spłacie kapitału - do dnia 31 grudnia 2011 r. 5) Spłata odsetek - miesięczna. 6) Stawka bazowa kredytu - WIBOR 1M, oprocentowanie kredytu równa się WIBOR 1M + m (marża banku). 7) Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych (kredytu w pełnej wysokości) - do 31.12.2011r. 8) Spłata kapitału: w równych ratach półrocznych, w okresie od I półrocza 2012 r. do II półrocza 2019 r., płatnych ostatniego dnia każdego półrocza. 9) Odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanych środków. Środki nie wykorzystane powinny być dostępne i zaliczone do transzy kolejnej, bez pobierania opłaty za niewykorzystane środki. Postawienie środków do dyspozycji Zamawiającego nie będzie stanowiło podstawy do naliczania odsetek 10) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu po uprzednim 3 dniowym powiadomieniu banku - bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat. 11) Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypadnie na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie. 12) Prowizja od uruchamianego kredytu, będzie płatna proporcjonalnie do wysokości uruchamianej transzy (dla potrzeb przygotowania oferty zakłada się, ze kredyt zostanie wykorzystany w pełnej wysokości). 13) Za rok obrachunkowy przyjmuje się 365 dni, a w przypadku roku przestępnego 366 dni. 14) Zabezpieczenie kredytu dopuszczalne przez zamawiającego: weksel własny -in blanco 15) Dokumenty do oceny zdolności kredytowej zamawiającego, znajdują się na stronie internetowej zamawiającego pod adresem www.biuletyn.abip.plugtopolka oraz wg wyboru i potrzeb wykonawcy, do wglądu w siedzibie zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130335
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/ugtopolka
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną