Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na realizację zadania pn. Utrzymanie dróg publicznych gminnych

Urząd Gminy Gaszowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-293 Gaszowice, ul. Rydułtowska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 43 27 140 , fax. 032 43 27 141
  • Data zamieszczenia: 2012-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Gaszowice
    ul. Rydułtowska 2 2
    44-293 Gaszowice, woj. śląskie
    tel. 032 43 27 140, fax. 032 43 27 141
    REGON: 00053999200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gaszowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na realizację zadania pn. Utrzymanie dróg publicznych gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kwota kredytu: 400 000,00zł. a) Kredyt ma zostać przeznaczony na w/w zadanie inwestycyjne. W przypadku zakończenia procedury przetargowej na wybór wykonawcy zadania na wyższą kwotę niż stanowi kredyt, Zamawiający zaangażuje środki własne w wymaganej wysokości. b) Uruchomienie kredytu przez bank nastąpi w czerwcu br. w kilku transzach zgodnie z fakturami przedkładanymi ze strony wykonawcy, a potwierdzającymi rzeczywisty stan wykonanych robót. c) W przypadku obciążenia kredytu prowizją przygotowawczą, zostanie ona zapłacona jednorazowo w dni uruchomienia kredytu. d) Transze będą uruchamiane po złożeniu pisemnej dyspozycji przez Zamawiającego, na rachunek bieżący w terminie do 3 dni. e) Zaciągnięty kredyt podlega spłacie w równych ratach kwartalnych, począwszy od 31.03.2013r. i będzie spłacony nie później niż do 31.12.2016r. Ostatnia rata będzie ratą wyrównawczą do wysokości ostatecznie zaciągniętej kwoty kredytu. f) Spłata odsetek następować będzie ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od miesiąca w którym zostanie uruchomiony kredyt. Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu, a o wysokości odsetek do zapłaty w danym miesiącu Zamawiający zostanie pisemnie poinformowany przez Bank. Do naliczenia odsetek należy przyjąć, że rok liczy 365 dni (w przypadku roku przestępnego 366 dni), a miesiąc rzeczywistą ilość dni. g) Oprocentowanie kredytu zmienne oparte na stawce średni WIBOR 1M wg stanu na dzień 03.02.2012r. - 4,75% plus stała marża banku. Aktualizacja stopy procentowej następować będzie w okresach miesięcznych, przyjmując stawkę WIBORU z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego okres obrachunkowy. h) Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny wraz z deklaracją wekslową. i) Zamawiający zastrzega sobie prawo: a. wcześniejszej spłaty kwoty kredytu, wówczas Wykonawca zobowiązuje się zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części kredytu bez obciążenia Zamawiającego dodatkowymi kosztami, b. zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej, w związku z późniejszą procedurą przetargową dotyczącą wyboru wykonawcy zadania, (alternatywnie do ppkt a), c. zmiany terminów spłat rat kredytu. W takim przypadku Zamawiający zawnioskuje do banku o wyrażenie zgody na przesunięcie płatności tytułem spłaty rat kredytowych. j) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z powyższych możliwości Wykonawca nie naliczy z tego tytułu dodatkowych kosztów. k) Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej dotycząca możliwości spłaty kredytu zostanie przedłożona przed podpisaniem umowy z Bankiem. l) Zamawiający wyraża gotowość przedkładania faktur potwierdzających rozliczenie inwestycji będącej przedmiotem zamówienia na żądanie Banku. m) Kredyt nie może być obciążany innymi opłatami, niż prowizja, marża oraz oprocentowanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gaszowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach