Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na okres 4 lat w wysokości 750 000 zł

Ekologiczny Związek Gmin Dorzecza Koprzywianki ogłasza przetarg

  • Adres: 27-640 Klimontów, ul. Zysmana 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8661398 , fax. 015 8661398
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ekologiczny Związek Gmin Dorzecza Koprzywianki
    ul. Zysmana 1 1
    27-640 Klimontów, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8661398, fax. 015 8661398
    REGON: 83020775000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ezgdk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na okres 4 lat w wysokości 750 000 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredyty długoterminowego na okres 4 lat w wysokości 750 000 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pismem zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5 przedstawią jako załącznik oferty - projekt umowy kredytowej do akceptacji przez Zarząd Związku. 2. Sposób obliczania ceny - 100% cena - Cenę należy podać w złotych polskich. - Wykonawca powinien podać wysokość stałej marży w procentach dodawanej do stopy bazowej oraz wysokość prowizji określonej wartościowo. - Stopa bazowa jest stopa równa WIBOR 1M, z której ostatnie bezpośrednio poprzedza dzień spłaty odsetek za poprzedni okres odsetkowy, oraz dzień zaciągnięcia kredytu za pierwszy okres odsetkowy. - Do obliczania ceny oferty należy przyjąć, ze kredyt zostanie postawiony do dyspozycji zamawiającego w dniu 15.09.2009 roku, zaś stopa bazowa jest stałą w całym okresie odsetkowym i wynosi 3,56% (WIBOR 1M w dniu 20.07.2009 r.) Uwzględniając podaną przez bank stałą marżę i zadaną przez zamawiającego stopę bazową, wykonawca powinien określić stopę procentową dla każdego okresu odsetkowego, oraz wysokość odsetek w złotych. Następnie należy wyznaczyć sumę odsetek i dodać do niej wielkość prowizji obliczoną w złotych. Otrzymana liczba stanowi cenę oferty. Wyniki wszystkich obliczeń należy wpisać do odpowiedniej rubryki tabeli w, Formularz ofertowy - Obliczona w ten sposób cena oferty, służyć będzie wyłącznie porównaniu cen ofert proponowanych przez wykonawców i wyborowi najkorzystniejszej oferty. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana będzie pobierał odsetki z uwzględnieniem faktycznych wartości stóp WIBOR 1M. Wszystkie ceny i kwoty powinny być podane z dokładnością do jednego grosza.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 SIWZ; 2) oryginał lub kserokopia, poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 4) zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikającej z ustawy z dnia 29.08.97 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) - dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998r. 5) oświadczenie banku w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, 6) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ezgdk.pl - BIP zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach