Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1402996,00 zł.

Urząd Gminy Ruda Maleniecka ogłasza przetarg

  • Adres: 26-242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka 99A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40 , fax. 0-41 373 13 41
  • Data zamieszczenia: 2010-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ruda Maleniecka
    Ruda Maleniecka 99A 99A
    26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, fax. 0-41 373 13 41
    REGON: 00123284700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1402996,00 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest udzielenie kredytu długoterminowego w 2010 roku na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 28 169 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów w kwocie 1 374 827 zł. Okres kredytowania: 2010r. - 2016r. Data udzielenia kredytu: I transza 500 000 zł. do 31.07.2010r. II transza 590 000 zł. do 31.10.2010r. III transza 312 996 zł. do 31.12.2010r. Spłata nastąpi w okresie od 31.01.2011r. do 31.12.2016r., odsetek w okresach miesięcznych tj. każdego ostatniego dnia miesiąca, spłata kapitału w okresach kwartalnych, tj. w ostatnim dniu każdego kwartału. Zamawiający nie przewiduje spłaty części odsetek w 2010r. Pierwsza spłata odsetek nastąpi w dniu 31.01.2011r., pierwsza spłata raty kapitału w dniu 31.03.2011r. - Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, uzależnione od stawki WIBOR 1M Spłata następować będzie na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank kredytobiorcy. - Jednorazowa prowizja płatna będzie w terminie uruchomienia kredytu. - Jako zabezpieczenie spłaty kredytu ustala się weksel in blanco. W celu umożliwienia potencjalnemu Wykonawcy oceny zdolności kredytowej, Zamawiający posiada następujące dokumenty, które są do wglądu w siedzibie Zamawiającego: - Prognozę kwoty długu na okres kredytowania, - Uchwałę Rady Gminy Ruda Maleniecka w sprawie budżetu gminy na rok 2010, - Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach, - Uchwałę Rady Gminy Ruda Maleniecka w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach