Przetargi.pl
Zaciągnięcie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 2200000,00 PLN słownie: dwa miliony dwieście tysięcy PLN

Gmina Chmielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 26-020 Chmielnik, Plac Kościelny 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3543273 , fax. 041 3543273
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
    Plac Kościelny 5 5
    26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3543273, fax. 041 3543273
    REGON: 29100974500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 2200000,00 PLN słownie: dwa miliony dwieście tysięcy PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaciągnięcie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 2 200 000,00 PLN słownie: dwa miliony dwieście tysięcy PLN z przeznaczeniem na: pokrycie planowanego deficytu budżetu miasta i gminy na sfinansowanie zadań inwestycyjnych, które są ujęte w załącznikach do uchwały w sprawie uchwalenia budżetu miasta i gminy na 2009 rok nr XXII/211/2008 z dnia 29 grudnia 2008 r. oraz uchwał Rady Miejskiej zmieniających budżet na 2009 rok 1. załączniku nr 3 Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2009-2011 - Budowa budynku biblioteczno-administracyjnego w Chmielniku (okres realizacji 2006-2011) - kwota 796 000,00, - Budowa instalacji gazowej wewnętrznej i zewnętrznej dla kotłowni i kuchni w budynku Szkoły Podstawowej im St. Żeromskiego w Chmielniku (okres realizacji 2008-2009) - kwota 93 000,00, - Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej na Osiedlu Dygasińskiego w Chmielniku (okres realizacji 2006-2010) - kwota 740 000,00, 2. załączniku nr 3a Zadania inwestycyjne roczne w 2009 - Przebudowa drogi gminnej nr 000502T (1507007) relacji Śladków Duży-Pomyków kwota 225 000,00, - Zakup nieruchomości zabudowanej z przeznaczeniem na mieszkania socjalne - kwota 346 000,00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełnić wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień [art. 22 ust. 1 pkt.1 ustawy]; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia [art. 22 ust.1 pkt.2 ustawy] lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia [art.22 ust.1 pkt.3 ustawy]; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia [art.22 ust.1 pkt.4 ustawy]. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków wymienionych w pkt. 1-4
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców oświadczeń i dokumentów ( w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przedstawiono poniżej: 1. Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie w wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( z przedstawionego dokumentu musi wynikać co jest przedmiotem prowadzonej działalności oraz kto ma prawo do świadczenia woli w imieniu Wykonawcy) 3. Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa bankowego. UWAGA W przypadku, gdy z w/w dokumentów nie wynika, że osoba lub osoby, które podpisały ofertę mają uprawnienia do reprezentowania banku, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chmielnik.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach