Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Zdrojowa 39
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 074 8680397, 8680211 , fax. 074 8681663
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A.
ul. Zdrojowa 39 39
57-320 Polanica-Zdrój
tel. 074 8680397, 8680211, fax. 074 8681663
REGON: 00028833700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk-sa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego w wysokości 15.000.000,00 zł z przeznaczeniem na realizację zadania pod nazwą: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Działanie 6.4.Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym Projekt: Międzynarodowy turystyczny produkt markowy Uzdrowiska Kłodzkie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego w walucie polskiej w wysokości 15.000.000,00 zł (słownie: piętnaście milionów złotych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium 50000.00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich oprawień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oswiadczeniach .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu wymagań ustawy - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2; 2.zezwolenia na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą Prawo bankowe. W przypadku zagranicznych instytucji kredytowych w rozumieniu Prawa Bankowego, w miejsce ww. dokumentu należy przedstawić odpowiedni dokument z kraju (siedziby) banku , potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz zawiadomienie złożone w Komisji Nadzoru Bankowego o prowadzeniu działalności na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w formie oddziału lub w ramach działalności trans granicznej; 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualnej informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.Aktualnej informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodne w treści ze wzorem nr 3), oraz załączenie dokumentów (minimum jednego) potwierdzających że te usługi te zostały wykonane należycie; 8.Harmonogram realizacji umowy kredytowej, tj. symulacja spłaty kredytu od momentu jego uruchomienia (wypłaty pierwszej transzy); 9.Potwierdzenie wniesienia wadium - w oryginale( w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy załączyć dowód przelewu wyznaczonej kwoty); 10.Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za 2006 r., 2007 r. oraz 2008 rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 11.Projekt umowy kredytowej uwzględniającej wymogi opisane w SIWZ; 12.Promesę udzielenia kredytu. 13.Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4; 14.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów indywidualnie obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty o których mowa w pkt 1 -5 15.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy PZP 16.Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 3,4,5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 16.1. Nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, 16.2. Nie zalega z uiszczaniem podatków ,opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 16.3. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 16.4. Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy PZP. 17.Dokumenty, o których mowa w pkt. 16.1.,16,3.,16.4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument z pkt. 16.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 18.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 16 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem ,właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 19.Dokumenty, o których mowa w pkt. 16 są składane w formie oryginału, kserokopii i przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk-sa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego
Dodano: 2015-12-01 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 1.650.000 zł
Dodano: 2015-11-13 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 970 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2015 roku
Dodano: 2015-10-23 - Udzielenie kredytu Gminie Łubianka w wysokości 741.303,00 zł
Dodano: 2015-10-23 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.525.447 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Dodano: 2015-10-20 - Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego do kwoty 650 000 złotych
Dodano: 2015-09-25 - Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie bieżącego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2015-09-22 - Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego do kwoty 650 000 złotych
Dodano: 2015-09-08 - Udzielenie Gminie Frysztak kredytu długoterminowego w kwocie 874.150,76 zł z okresem spłaty w ciągu 2 lat 2023-2024.
Dodano: 2015-09-02 - Udzielenie i obsługa bankowego długoterminowego kredytu w wysokości 2.565.000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadań inwestycyjnych
Dodano: 2015-04-02